ALBATRON gforce fx 6800 Vs ALBATRON gforce 6800 GT - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ALBATRON gforce fx 6800 Vs ALBATRON gforce 6800 GT


MasterGal

Recommended Posts

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

א)מה הקשר לכותרת לשאלה

ב)אלבטרון חברה מעולה וה6800 שווה מאד

ג)ב1500 אני לא חושב שיש 6800 במחיר הזה

ד)ל6800 יש חיסרון שהוא מגיע רק עם 128 מגה לכן עדיף להוסיף כסף לגרסאת הגיטי או לקחת ריאדון 9800 פרו עם 256 מגה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הMB זה לא מה שבאמת קובע

לGEFORCE 6800 יש 12 צינורות עיבוד בניגוד ל8 בR9800 PRO

ול6800GT יש 16 צינורות עיבוד ,וגם לסדרת ה6800 יש טכנולוגיות חדשות יותר כגון SHADER 3

ובכלל שים לב כמה עולה R9800 PRO וכמה עולה 6800GT

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א ב ג , הכל נכון - חבל לחזור על זה (אין 6800 במחיר קרוב ל 1500 ש"ח).

ד - שגוי לגמריי , בלי שום קשר למחיר , ה 6800 עם ה 128 עולה בביצועים שלו בהרבה מאוד על ה 9800 פרו עם 256 מגה בכל מישחק שקיים וסביר שגם במישחקים שיצאו בעתיד הקרוב. לא רק זה, שהוא גם אפילו עוקף את ה 9800 XT. יותר ממש לא עוזר פה אם הכרטיס משמעותית נחות שזה אומר ביצועי שידרים נמוכים פי כמה של ה 9800 - שידוע ששיידרים זה מה שיזיז את משחקי העתיד הקרוב הרבה יותר מאשר (ואני רוצה לראות משחק שידרוש 256 מגה ולא ידרוש ביצועי שיידרים מטורפים)  ואפשר להיות רגועים לגבי 128 כשתותחים חדשים לשוק הרחב כמו ה 6600GT והX700 שהם בעלי 128 מגה מגיעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן הכי טוב ללכת על ה- 6800GT הוא הכרטיס High End הכי משתלם כרגע מבחינת מחיר\ביצועים.

אני לא יודע מה ההבדל במחירים אבל ל- 6800GT של יש הרבה יותר מסיבי שיתן ביצועי אוברקךק טובים יותר עם אתה מתכוון לעשות אובר קלוקינג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הMB זה לא מה שבאמת קובע

לGEFORCE 6800 יש 12 צינורות עיבוד בניגוד ל8 בR9800 PRO

ול6800GT יש 16 צינורות עיבוד ,וגם לסדרת ה6800 יש טכנולוגיות חדשות יותר כגון SHADER 3

ובכלל שים לב כמה עולה R9800 PRO וכמה עולה 6800GT

זכרון זה כן מה שקובע היום.

בהגדרות גבוהות של משחקים, משתמשים בטקסטורות ומפות לא דחוסות. יחס הדחיסה שלהם הוא בדרך כלל כ1 ל4. תוסיף לזה את רמת הצללים שיש כיום, ובהתחשב באהדה לשימוש בShadow Volumes למרות שזאת דרך ללא מוצא, גם הבאפרים מתנפחים בצורה משמעותית, במיוחד הStencil Buffer.

כיום כבר יוצאים משחקים, שלא יפעלו על ההגדרות הכי גבוהות, אפילו תחת רזולוציה נמוכה יחסית(1024*768) חלק על כרטיס בעל 128mb , ולטקסטורות לא דחוסות sidebanding לא יהיה יעיל, כיוון שלקרוא כמות כזאתי של מידע מזכרון המערכת יקח שבוע שלם. אפילו TRIBES:V לא ירוץ כבר על כרטיס בעל 128mb(זה כולל גם את NU) חלק על הגדרות U.High ומFSAA אפשר בכלל לשכוח.

כמובן שזה לא תקף כלפי כרטיסים חלשים, כמו 9600xt שרוב הסיכויים שלא יהיה להם מה לעשות באזור ההגדרות שצורכות יותר מ128mb , כי הם מוגבלים מצד הGPU והרוחב פס לזכרון של עצמם. ה9800pro נושק באזור כוח העיבוד הגראפי שצריך כרטיס מסך כדי להריץ בצורה טוב משחק שדורש 256mb . ה6800 היה עושה את זה בצורה מעולה, אם היה לו את הזכרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...