פתרונות מוזרים של הדת - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פתרונות מוזרים של הדת


benor

Recommended Posts

באמת שאין לי בעיה עם "סתם" דתיים עם כיפה שהם סבבה ולא מזיקים לאף אחד, ואני חושב שהדגשתי את זה מספיק וזה היה מספיק ברור בתגובה הראשונה שלי למי אני מתכוון.

שוב אני אומר, זה ממש מגעיל שאנשים שונאים אנשים דתיים או חרדים, הבעיה היא בחוקי המדינה שלנו ובשלטון שלא עושה כלום לקיום שוויון ות'אמת זה לא נראה שלעם ממש אכפת כי אף אחד לא יוצא לרחובות עם זה, בבחירות זה כבר מזמן לא עקרון חשוב, שינוי הגדולה לא עשתה עם זה כלום...

איש ציבור זה דבר שלא קיים היום, היום יש פולטיקאים שהם אנשי מקצוע מחופשים לאנשי ציבור.

זה ממה לא משנה, לי לפחות. נכון שהם לא לוקחים כסף על דעת עצמם, אבל זה שזה לא אשמת כל אחד ואחד מהחרדים זה לא הופך אותם ליותר טובים.

ד"א, מי שדיבר פה על "צפונים" אז אני ממש שונא את הסטיגמה הזאת והיא כבר יצאה לי מהתחת... נכון שיש ציבור של שמאלנים עם בעיות מצפון ושטינקרים אחרים שמשחקים אותה מוגבלים עם 100 אחוז נכות ואחרי זה עושים אימון 5 שעות בחדר אבל לא כל מי שגר בצפון גוש דן או באיזור מרכז ת"א לא עושה או שהוא ג'ובניק וכן יש כאלה שמשתמטים וזה ממש אדיוטי להגיד שזה "יותר בסדר" מחרדי, הם לעומת החרדים חיים בחברה פתוחה וסתם בוחרים לא לשים זין על המדינה והולכים לקניון ביום השואה או עושים טובה שהם עומדים בצפירה אבל החרדים חיים בחברה סגורה מאוד ומסורתית מאוד, אם ההורים שלך אומרים לך שאתה הולך לישיבה אתה תלך לישיבה ואם אתה למדת תורה כל החיים אתה כנראה גם תמשיך ותלמד ואם תקבל שידוך אתה תתחתן ברוב המקרים, לא מדברים איתם בכלל על כמו אצל חילונים.

אם אתה ממתכוון לטענה שלי שזה יותר בסדר כי לפחות הם תורמים הרבה יותר כסף למדינה, אני עדיין דובק בדעה שלי.

חוץ מזה, זה לא שרוב ציבור החילוני משתמט משירות צבאי, אולי 20% בהגזמה פרועה לאומת החרדים(לא "סתם" דתיים) שאצלהם זה לפחות 95%.

בקיצור אני אומר לכם כבנאדם חילוני לגמריי, אפילו לא מסורתי... תפסיקו לבוא בטענות נגד אנשים כמוכם שפשוט חיים בסגנון שונה, מותר להם וזה בסדר והם חלק מהעם שלכם והם אנשים כמוכם, הם לא מפלצות והם הומנים כמוכם והם לא חיות...

באמת? חשבתי שאתה נגד זה שדוסים יחיו על חשבון משלם המיסים, לא?

וזה לא מספיק לדעתך כדאי לשנוא אותם:

...

ועם כל זה הם עוד מעיזים להיתערב בחיים שלי, ובצלחת שלי, בשלטי חוצות, "צנזורת צניעות", בימי העבודה של מקומות הבילוי שלי, בחתונה(To come) שלי, בימי עבודה של התחבורה הציבורית של כולנו, ולהידחף לכל מקום אפשרי ועוד מרשים לעצמם להתחמק *משרות בצבא שזה חובה על כולם בגלל דתם שלא לדבר שהם מושכים אותנו אחורה באבולוציה. לא מספיק?

...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא אמרתי שזה עושה אותם טובים יותר מחילונים או להפך, אמרתי שהם לא שונים מאנשים כמוני וכמוך.

זה שחרדים חיים על חשבון משלם המיסים זאת בעיה... לא שלהם אלא של כל מי שעובד במדינה הזאת וכל מי שמצביע לראשי ממשלה דפוקים.

לגבי "צנזורת צניעות", תשמע... לא שחסר שלטי חוצות חושפניים אבל נשים ערומות אפשר לראות מספיק באינטרנט אם זה מפריע לך, אתה מרחם על אנשי פרסום ? לא הבנתי בדיוק מה הבעיה ?

"להדחף לכל מקום אפשרי" ?! מזה השטויות האלה ?

בחתונה גם כן... הייתי בחופש הגדול בחתונה, אתה רואה 4 דקות הרב שגם היה דיי נחמד עשה טקס קטן ומזל טוב... וזה הכל, אני אישית בעד לאפשר חתונה אזרחית ואפילו הייתי רוצה להתחתן ככה אבל מה... טומי לפיד שלנו ביחד עם כל מפלגת שינוי לא עשו כלום למען זה, אז זה שיש חוק במדינה שלא מקבל נישואיים אזרחיים זאת בעיה בספר החוקים, לא בדת היהודית או האנשים שחיים לפיה.

תחבורה ציבורית משותקת ביום שבת כי זה יום מנוחה גם לרוב העובדים, תאמין לי שהמון אנשים לא רוצים לעבוד יום בשבוע ומה גם שרוב התחבורה הציבורית קשורה למדינה (מדינה יהודית אם אתה זוכר...) אז זה מה יש.

להפריד דת ומדינה? חשבתי שיוסי שריד אמר את זה פעם, לא ? כרגיל, לא עושים כלום.

אז אולי במקום לבוא בטענות לאנשים חרדים שסוגרים בקהילות שלהם תבוא בטענות לחברי שינוי ומר"צ שלא עושים כלום, אבל כלום למען שוויון וחופש דת ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

47 לפי דעתי אתה אגוז קשה לפיצוח, אתה לא נפתח בגלל השנאה שלך לחרדים.

אני מסכים איתך בחלק מהטענות, אבל גם אתה צריך לראות את הצד השני.

כפי שמורטאר ואני אמרנו, הבעיה היא לא אצלם, הבעיה היא אצלנו, הבעיה היא בשיטה, אין טעם לחזור על הדברים.

אולי אני אתן לך דוגמא מהטבע ולא מהחרדים כדי שתצא קצת מהראש שלך:

נגיד בני אדם מגדלים אריה מהיום שהוא נולד, אם אחרי כמה שנים תשחרר אותו לטבע הוא ימות. הסיבה היא פשוטה, הוא לא יודע איך לדאוג לעצמו.

לעומת זאת, אריה שגודל עם ההורים שלו בטבע, ילמד מהר מאוד להיות עצמאי ויוכל להסתדר בעצמו.

כרגע הדוסים במצב כזה שהמדינה לא יכולה לשחרר אותם לטבע, השיטה פה דאגה לכך שהדוסים יצרו תלות בכספי המדינה.

(אני יודע שאריה זה לא החיה הקלאסית לדוגמא, אז אל תתיחסו לזה ותדבקו בדיון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נפתח למה? לאהבת חרדים וחילוק הכסף שלי איתם?

אני לא שונא חרדים(לא ממש שונא. "בז להם" היא הגדרה יותר מתאימה) סתם, אלה נימקתי את הסיבות שלדעתי מספיק מוצדקות.

חוץ מזה שאני לא התחלתי לבכות פה על כמה שרע(לא שזה לא נכון), פשוט עיצבנו אותי התגובות שניסו להוציא את החרדים צדיקים חפים מפשע שסך הכל מקבלים סכום עלוב של (כביכול) 300 שקל (המשפחות החרדיות מקבלות הרבה יותר כמובן)- אנשים, זה שהם לא תורמים שקל כבר הופך אותם למטרד.

עכשיו בקשר לתגובה של Mortar

לא אמרתי שזה עושה אותם טובים יותר מחילונים או להפך, אמרתי שהם לא שונים מאנשים כמוני וכמוך.

ו..................?

זה שחרדים חיים על חשבון משלם המיסים זאת בעיה... לא שלהם אלא של כל מי שעובד במדינה הזאת וכל מי שמצביע לראשי ממשלה דפוקים.

יש לך אלטרנטיבה? אולי אתה תרוץ לראשות הממשלה?

לגבי "צנזורת צניעות", תשמע... לא שחסר שלטי חוצות חושפניים אבל נשים ערומות אפשר לראות מספיק באינטרנט אם זה מפריע לך, אתה מרחם על אנשי פירסום? לא הבנתי בדיוק מה הבעיה?

אני לא יודע על מה אתה מדבר כשאתה אומר "שלטי חוצות חושפניים" אני עוד לא ראית אפילו אחד כזה- אתה יודע שצינזרו את הפוסטר של ספיידרמן 2 כי לקריסטן דנסט ראו את הכתף*?

למרות שזאת היית יוזמה של חברת הפירסום שפחדה שהיד של החרדים שנמצאת להם על הביצים תמעוך אותם לגמרי (האמת כן יש חוק כזה שמונע בהצגת חלקי גוף בשלטי חוצות שעלולים לפגוע במישהו- כגון כתף של אישה).

"להדחף לכל מקום אפשרי" ?! מזה השטויות האלה ?

עובדה. ורואים כל שבוע לפחות מקרה אחד כזה(לפרשת השבוע ראה לינק שהבאתי לפני זה).

בחתונה גם כן... הייתי בחופש הגדול בחתונה, אתה רואה 4 דקות הרב שגם היה דיי נחמד עשה טקס קטן ומזל טוב... וזה הכל, אני אישית בעד לאפשר חתונה אזרחית ואפילו הייתי רוצה להתחתן ככה אבל מה...

תגיד לי אתה מטומטם? אתה חושב שזה שרב יהיה בחתונה שלי 4 דקות, אשמע את השטויות שלו, אני אגיד משפט וחצי, אשבור כוס וזהו- שזה מה שמפריע לי? זה שאני חייב להיתחתן ככה ולשלם לו על זה סכום נכבד ולא רק זה שאני פשוט מתחתן ככה וזהו הכל נשכח, אלה יש כל מיני הגבלות והפליות שקשורות לדת.

תחבורה ציבורית משותקת ביום שבת כי זה יום מנוחה גם לרוב העובדים, תאמין לי שהמון אנשים לא רוצים לעבוד יום בשבוע ומה גם שרוב התחבורה הציבורית קשורה למדינה (מדינה יהודית אם אתה זוכר...) אז זה מה יש.

להפריד דת ומדינה? חשבתי שיוסי שריד אמר את זה פעם, לא ? כרגיל, לא עושים כלום.

ואני אומר לך שיש מלא אנשים שמאוד ישמחו לעבוד בשבת, אבל אז החרדים מהעץ הגבוהה שלהם יתפסו את כל מי שקשור לזה חזק בביצים עד שהם "שורקת"(מוותרים ושוכחים מהעיניין).

זה שאף אחד לא עושה כלום ואני לא יכול לעזור בכלום זה לא לוקח לי את הזכות להיתלונן- חוץ מזה שאני לא התחלתי אלה רק תקפתי את אלה שטוענים שהחרדים לא מזיקים ("סך הכל מקבלים 300 שקל"- זה שהם לא תורמים שקל כבר הופך אותם למטרד!) ובכלל חפים מפשע ואנחנו החילונים סתם נטפלים אליהם.

קיצור, ניסית להוציא אותי מטומטם(אל תגיד שלא, קולטים את זה ישר מסיגנון הכתיבה שלך) אבל סאנשיין, את האמת שלי אי אפשר להרהר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מזה סך הכל מקבלים 300 שקל ? הם מקבלים הרבה יותר כל חודש אבל זאת לא הבעיה !

הבעיה שאתה - נותן להם את הכסף הזה !!!! ע"י חוקי המדינה !

זאת ה - ב - ע - י - ה.

חוץ מזה אני לא יכול להגיד שהם לא תורמים בכלל, הם מתנדבים בבתי חולים, כל זק"א למשל חרדים... ברור שזה עדיין לא תרומה רצינית למדינה אבל בכל זאת.

ועל מה אתה מדבר ש"החרדים יתפסו כל אחד" כאילו הם איזה מאפיה, מי הם בכלל שיתערבו בכל דבר ולמה נראה לכם שהם עושים את זה ?

אני לא מנסה להוציא אותך מטומטם, אתה יוצא ככה לבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, אני לא זה שאמרתי שהם מקבלים רק 300 שקל אלה לקחתי את זה כהנחה שזה נכון בשביל הויכוח.

בקשר לזק"א והתנדבות של חרדים בבתי חולים- אני מעדיף לשלם להם על זה משכורת(במקום הקצבה הרגילה שלהם)- לא צריך את ההתנדבות שלהם שלא לדבר שזה אחוז זניח של מתנדבים ביחס לשאר האוכלוסייה החרדית. ואני לא זה שנותן את הכסף שלי(וגם לא מכיר מישהו שהיה פשוט נותן את הכסף שלו), לוקחים לי אותו.

אגב, אני יושב פה כבר 20 דקות שובר ת'ראש מנסה להבין מה זה אמור להביע:

ועל מה אתה מדבר ש"החרדים יתפסו כל אחד" כאילו הם איזה מאפיה, מי הם בכלל שיתערבו בכל דבר ולמה נראה לכם שהם עושים את זה?

רגע! Hold your horses!!!

אני לא זוכר שאמרתי שהחרדים "יתפסו כל אחד".אה, כמעט שכחתי לשאול: אתה קראת בכלל את כל מה שכתבתי? לא ניראה לי כי נתתי בערך 10000 דברים שהחרדים מתערבים בהם(ושכחתי את העיניין של הלוויות והפליה בנתינת כשרות למסעדות עם טבחים רוסים\אתיופים\אחר שספק ביהודתם למרות שמוכח שהם כן יהודים), איך לעזעל אתה יכול להתווכח עם עובדות?!

אני לא מנסה להוציא אותך מטומטם, אתה יוצא ככה לבד.

אני היחיד שרואה את הניגוד?

ולסיום, עם כל הפגנת החוכמה שלך לגמרי היתעלמת מרוב הנקודות שלי בתגובה הקודמת- Way to go ! אתה יכול ללמד גם אותי להיתווכח ככה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה:

ראיתי שהרב התיר להוריד שירים מהאינטרנט גם כשהיוצר לא פירסם אותם אלא סתם אדם.

מה דעתו של הרב: האם מותר גם במצב שאין לי את הדיסק, וכשללא ההורדה הייתי קונה את הדיסק?

תשובה:

הסיבה שאני רואה להתיר הורדת שירים מהאינטרנט היא בגלל שהאינטרנט פרוץ לכל, וכמו שאדם שהולך לנהר שוצף ורואה שם אבידה מותר לו לקחתה משום שברגע שהמאבד ראה שהנהר סחף את החפץ שלו הוא התייאש מהחפץ והחפץ מופקר לכל וכל הרוצה ליטול יכול לבא וליטול, כך האינטרנט משול לנהר שוצף שברגע שבעלי השיר ראו שהשיר שלהם נסחף לאינטרנט הם יודעים שזה מופקר שם וכל מי שרוצה יכול ללכת ולקחת את השירים. ולכן אין הבדל אם היית קונה את הדיסק או לא.

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

אין לך שמץ של מושג איך עשית אותי מאושר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סליחה על ההתלהבות אבל עכשיו שיש הלכה כזאת כל ה10 גיגה שירים שלי חוקיים!!!!!!!!!!!!!!1

ואני רציני.......

אפשר לשאול איזה רב פסק את ההלכה? כאילו אם אתה יודע....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חרדים...תורמים...לא תורמים...........יש פה כר נרחב לויכוח, הבעיה העיקרית היא שאף אחד פה לא העלה את נקודה החשובה לא פחות, היהדות כדת, וכמסורת. רבים הם היהודים שנהרגו כדי לא לחלל את השבת (לאורך ההיסטוריה), והנה בא דור שלא רק שלא שומר אלא גם נלחם נגד שמירת השבת.

ובקשר לקצבאות הילדים, גם הערבים נהנים מאותם קיצבאות והם גם כן לא ממש תורמים למדינה, הם אפילו סיכון בטחוני מסויים.

זה שיש אנשים שמספיק להם ילד וכלב, עוד 20 שנה המצב הדמוגרפי במדינה יהיה בעיתי, מדינת תימחק כמדינה יהודית. אז כך שהחרדים כן תורמים....למצב הדמוגרפי..  ;D.

טוב..אני בטוח שעכשיו יתנפלו עלי, ותהיה פה מלחמת עולם מילולית, אבל תחשבו דבר אחד, עם כל הטענות נגד החרדים (שאני לא מסכים עם דרכם אך יכול אני להבין את דרך חשיבתם ועל כן גם להבין מכך את ההגיון שבדרכם). מישהו פה פעם ניסה לראות מה זה אורח חיים של חרדים?....ניסה ללמוד קצת גמרא?, ניסה בכלל להכיר את היהדות?.....אני מדבר על להכיר, להבין את ההגיון ההלכתי של הפסיקות, אני בטוח שיש פסיקות עקומות של בית משפט לא פחות ואולי יותר מפסיקות הלכתיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לפחות יש מי שמפקח על הפסיקות האלה

ניתן לערער על פיסקה של בית משפט וגם ניתן לשנות את החוק

אני רוצה ליראות רבי אחד שמוכן לשנות חוקי אמיתי(אני לא מדבר על לא לחטט באף בשבת)

אחריי מות הסנהדרין הרבנים מחוקקים חוקיי קש שלא קשורים לשום דבר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...