6600GT Vs. 6800 - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

6600GT Vs. 6800


Rule The Pc

Recommended Posts

דיי מסכן הוא עוד אחד שהזמין את ה x800 ולא רוצה להרגיש נדפק .. אז הוא מנסה לשכנע את עצמו שעשה את הבחירה הנכונה...

טוב לא נורא...יהיה בסדר, אבל בכל אופן

ה 6800 וה 6600GT הרבה יותר חזקים מה 9800

ומיותר משתלמים.

ובין ה 6600GT ו ה 6800 אז ה 6800 לוקח , בהכל. אבל העם הוא יותר משתלם? תלוי איפה בחול הוא יעלה 200 דולר שזה

באיזור ה 950 שקל באפשר בטח יעלה 1500 כמו שסטינגר אמר. מקווה שיעלה באיזור ה 1100 כי אני רוצה לקנות אותו.

כשיכנסו הכרטיסים ה 6600GT בגירסת ה AGP אני יעדכן את המדריך לקניית הכרטיסים

:) ביינתים עם אתם מחפשים כרטיס טוב לגיימר שרוצה להנות מכל המהמשחקים החדשים אז קחו את ה 6800 הרגיל.

ביי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

גם ההמלצה לX700 שגוייה - כבר יצא מיבחן בינו לבין ה 6600 GT , והכטיס של אןוודיה עוקף את ה X700 ב 90 אחוז מהמבחנים - בחלק אפילו עוקף בהרבה.

*ניראה שאתה אוהד לא קטן של ATI לפי התשובות שלך כי אין לי הסבר אחר לטעויות שלך. בבקשה - לענות כאן רק אוביקטיבית.

ATI בעוד כמה ימים מוציאה את ה X700-XT שהוא זה שאמור להתחרות ב 6600GT . סתכ'ל על המחירים ותבין. ( ה GT עולה 249$

ו XT700 שאתה קראת עליו זול בהרבה. גירסת ה XT תעלה כמו ה GT ) אז תבדקו טוב טוב לפני שאתם מסיקים מסקנות. תמיד תבדקו את המחיר למוצר.

דבר שני - תפסיקו לריב כל פעם על המלחמה של VS ATI .

אני לוקח את הדברים באופן די פשוט - מי מחפש ביצועים ופחות מעניין אותו פילטרים ואיכות תמונה שיקח .

מי שחשוב לו לשחק עם פילטרים ואיכות תמונה ברמה יותר גבוהה מבלי להוריד את הביצועים בצורה דרסטית כמו ב שיקח ATI .

NVIDIA פשוט לא מסוגלים להתמודד עם פילטרים עדיין כמו ש ATI מסוגלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי מסכן הוא עוד אחד שהזמין את ה x800 ולא רוצה להרגיש נדפק .. אז הוא מנסה לשכנע את עצמו שעשה את הבחירה הנכונה...

טוב לא נורא...יהיה בסדר, אבל בכל אופן

ה 6800 וה 6600GT הרבה יותר חזקים מה 9800

ומיותר משתלמים.

ובין ה 6600GT ו ה 6800 אז ה 6800 לוקח , בהכל. אבל העם הוא יותר משתלם? תלוי איפה בחול הוא יעלה 200 דולר שזה

באיזור ה 950 שקל באפשר בטח יעלה 1500 כמו שסטינגר אמר. מקווה שיעלה באיזור ה 1100 כי אני רוצה לקנות אותו.

כשיכנסו הכרטיסים ה 6600GT  בגירסת ה AGP אני יעדכן את המדריך לקניית הכרטיסים

:) ביינתים עם אתם מחפשים כרטיס טוב לגיימר שרוצה להנות מכל המהמשחקים החדשים אז קחו את ה 6800 הרגיל.

ביי

גם לי יש X800 להדפק אין קשר ההבדלים בין הSM2.0b ל3.0 זניחים. אבל מה שכן יש אנשים שפשוט חיים בסרט שכל התכונות הנפלאות של ATi ימומשו במשחקים יום אחד, לATi יש תתכונות האלה כבר מ8500/9500. ועדיין אין מספיק משחקים שתומכים בהם(ואני לא מדבר על הHyperZ אלא על דברים כמו TruForm 3Dc וCharisema engine), בצורה אקטיבית או פאסיבית. ה6800 כרטיס יחסית מהפכני, וזה מפתיע שהx800 מצליח להשתוות אליו, ובדגמים הגבוהים XT וXTPE לעקוף אפילו. בכל מקרה אם התמיכה בSM3.0 שלGFל לא תיהיה מושלמת כפי שיכול להיות כיוון שקרייטק לא הצליחה להכניס את האלגוריתם של Dynamic Branching שהוא חלק מהתמיכה של הSM3.0 בpixel pranching לתוך הפאץ' של פאר קריי. לATi יכול להיות יתרון עקב התמיכה הבלעדית שלה בOpenGL 2.0 שהיא זאתי שפתחה אותו בARB, הOGL2.0 תומך בשפת שיידרים(GLSL) כתקן ולא כשלוחה. וכבר התחילו לצוץ משחקים ראשונים שהולכים להיות מבוססים על מנוע גראפי מבוסס OpenGL2.0 כמו Pirates of the XXI Century שנראה כמו מתי שפאר קריי פגש את GTA:VC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשיצאו משחקים שיתמכו בDX9C במלואה ויהיו הרבה יותר כבדים מהמשחקים שיש היום, אתה תראה איך הכרטיסים של ATI מגמגמים בעוד סדרת ה6XXX עוקפת אותם בהרבה

אתה מדבר שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיי מסכן הוא עוד אחד שהזמין את ה x800 ולא רוצה להרגיש נדפק .. אז הוא מנסה לשכנע את עצמו שעשה את הבחירה הנכונה...

טוב לא נורא...יהיה בסדר, אבל בכל אופן

אם אתה חושב שמי שקנה את הסידרה X-800 הוא מסכן אז אני מרחם עליך.

אני לא איכנס איתך לוויכוח עכשיו על איכויות תמונה וכדומה

אבל למי שיש מסך ברמה גבוהה שיכול לשחק ברזולוציות גבוהות עם פילטרים ולנצל את המסך שלו כמו שצריך

קונה X-800 ולא . כי כשתפעיל את ה על 8X ב 1600X1200 הוא יהפוך לך לכרטיס שמשתווה ל 5900XT ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לי יש X800 להדפק אין קשר ההבדלים בין הSM2.0b ל3.0 זניחים. אבל מה שכן יש אנשים שפשוט חיים בסרט שכל התכונות הנפלאות של ATi ימומשו במשחקים יום אחד, לATi יש תתכונות האלה כבר מ8500/9500. ועדיין אין מספיק משחקים שתומכים בהם(ואני לא מדבר על הHyperZ אלא על דברים כמו TruForm 3Dc וCharisema engine), בצורה אקטיבית או פאסיבית. ה6800 כרטיס יחסית מהפכני, וזה מפתיע שהx800 מצליח להשתוות אליו, ובדגמים הגבוהים XT וXTPE לעקוף אפילו. בכל מקרה אם התמיכה בSM3.0 שלGFל לא תיהיה מושלמת כפי שיכול להיות כיוון שקרייטק לא הצליחה להכניס את האלגוריתם של Dynamic Branching שהוא חלק מהתמיכה של הSM3.0 בpixel pranching לתוך הפאץ' של פאר קריי. לATi יכול להיות יתרון עקב התמיכה הבלעדית שלה בOpenGL 2.0 שהיא זאתי שפתחה אותו בARB, הOGL2.0 תומך בשפת שיידרים(GLSL) כתקן ולא כשלוחה. וכבר התחילו לצוץ משחקים ראשונים שהולכים להיות מבוססים על מנוע גראפי מבוסס OpenGL2.0 כמו Pirates of the XXI Century שנראה כמו מתי שפאר קריי פגש את GTA:VC.

תראה תכלס אתה צוחק החרא הזה שATI מכניסים לכרטיסים זה סתם שטויות שאף אחד לא משתמש בזה.

בגלל זה איו סיבה להתלהב מכל השטויות של ATI , ובגלל זה עדיף עכשיו את ה 6800 , זאת דעתי תראה יצאו הרבה משחקי opengl

ומשחקים מבוססים מנוע דום3 והיתרון הוא ביד וכמו שראינו ב הרבה reviews גם ב hl2 היתרון ב

תכלס מה ש ati אמרו שב hl2 יהיה הפרש ביצועים של 40-30 אחוז בפועל זה גג 10-5 אחוז הפרש וזה כאשר ה x800xt נגד הGT

אז זה ממש שטויות ועוד יצעו דרייבירים שישפרו עוד קצת את הביצועים זה בטוח וגם בטוח תיהיה תוספק ל sm3

אז לעכשיו עדיף ה 6800.

כאילו עם ה x800pro היה עולה 2000 שקל בחול 300 דולר בטוח הייתי ממליץ אותו אבל בפועל הוא יותר חלש מה GT כמעט בהכל

ו GT משתווה כמעט ל x800xt (למורות שה x800xt קצת יותר חזק ב 10-15 אחוז ,אבל לא תמיד כמו שכבר ראיתם )

ועוד משהו הפילטרים עם תראו טוב טוב הפילטרים של מאוד השתפרו , ה AA עדין קצת חלש אבל ה אניסטרופי מאוד מאוד השתפר

הכרטיסים מהבחינה של הפילטרים מאוד דומים , תבדקו כמה benchmarks תראו.

ושוב אני רוצה לחזק את מה שאמרת בקשר ל "חידושים " של ATI כל ה 3dc שאף אחד לא משתמש ויתשתמש (אולי hl2)

זה יהיה בדיוק כמו ה trueform וכל הדברים האלו שאף אחד אף פעם לא משתמש .

תראה אחרי הכל , הכל הכל הכל , בתמורה למחיר ה 6800 לוקח את ה x800. אין מה לעשות כמו שאמרתי אני דיי fanboy של ATI

אבל מודה של ATI לא הצילחו הפעם סתם קימבנו את ה ציפ הישן וזהו , ו יצרו פשוט אחד חדש מ אפס אפשר להגיד .

ומקווה לראות איך יהיה ה R520 נראה לי יהיה משהו פצצתי :):xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, בקשר לאחת התגובות מקודם, מישהו מוכן להביא לינק שאומר שקרייטק נכשלו באימפלנטציה של ה SM3.0?? או לפחות בחלקים ממנו?

לדעתי עדיף 6XXX פשוט מהסיבה שהוא לא עם על סטרואידים, אלא בעל חדשנית שנותנת תמיכה בטכנולוגיות חדשות.(אני מעדיף קידמה)

שיידרים חשובים מאוד ויש דברים שאי אפשר לעשות עם 2.0/2.0B וצריך 3.0 ,למרות זאת בחירת המתכנת היא תמיד בשיידר הכי נחות שמסוגל לבצע את העבודה.

אני חושב שלא נראה תמיכה אמיתית ב 3.0 לפני חג המולד, אז אמורים לצאת מספר משחקים בעלי טכנולוגיות חדשות, נראה מה קורה אז

לפני זה עדיף שלא לנסות לנבא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סליחה, בקשר לאחת התגובות מקודם, מישהו מוכן להביא לינק שאומר שקרייטק נכשלו באימפלנטציה של ה SM3.0?? או לפחות בחלקים ממנו?

לדעתי עדיף 6XXX פשוט מהסיבה שהוא לא עם על סטרואידים, אלא בעל חדשנית שנותנת תמיכה בטכנולוגיות חדשות.(אני מעדיף קידמה)

שיידרים חשובים מאוד ויש דברים שאי אפשר לעשות עם 2.0/2.0B וצריך 3.0 ,למרות זאת בחירת המתכנת היא תמיד בשיידר הכי נחות שמסוגל לבצע את העבודה.

אני חושב שלא נראה תמיכה אמיתית ב 3.0 לפני חג המולד, אז אמורים לצאת מספר משחקים בעלי טכנולוגיות חדשות, נראה מה קורה אז

לפני זה עדיף שלא לנסות לנבא...

אין דבר שה3.0 יכול לעשות שה2.0b לא, האלגוריתם של ה3.0 פשוט יותר, את כל שאר הדברים ניתן לסמלץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב המשחקים שיצאו יתמכו ב sm3 ...ו לא ב sm2.

כמו שכבר אמרתי EA בכלל כל ליין המשחקים העתידי שלה יתמוך ב sm3

וזה יתן בוסט של איזה 10+- על הכרטיסים של ATI עם לא יותר.

כשמנועים יהיה מבוססים על ה SM3 נראה שיפור יותר רציני ואולי גם ב גרפיקה ,

ביינתים אין משהו שממש בנוי על תמיכה ב SM3 אלא רק פאטצים.

אבל כמו שאמרתי הרבה משחקים עתדיים יתחילו את התמיכה ב sm3 ממש בקרוב.

תקראו קצת , זה לא שאני יודע את זה כי יש לי כוחות על טבעיים , פשוט קורא הרבה

על הכל זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב המשחקים שיצאו יתמכו ב sm3 ...ו לא ב sm2.

כמו שכבר אמרתי EA בכלל כל ליין המשחקים העתידי שלה יתמוך ב sm3

וזה יתן בוסט של איזה 10+- על הכרטיסים של  ATI עם לא יותר.

כשמנועים יהיה מבוססים על ה SM3 נראה שיפור יותר רציני ואולי גם ב גרפיקה ,

ביינתים אין משהו שממש בנוי על תמיכה ב SM3 אלא רק פאטצים.

אבל כמו שאמרתי הרבה משחקים עתדיים יתחילו את התמיכה ב sm3 ממש בקרוב.

תקראו קצת , זה לא שאני יודע את זה כי יש לי כוחות על טבעיים , פשוט קורא הרבה

על הכל זה.

דבר ראשון, SM3.0 אין קשר לאיכות תמונה, יש אולי קשר משני בגלל שהסטאנדרט לתמיכה בSM3.0 מחייב FPP של 32bit, ואילו הx800 עובד על 24bit, ב9800 גם היה ואף אחד לא התלונן על זה. וסדרת הFX רצה על 16bit שזה היה בושה. דברים כמו יכולים להראות יותר טוב על כרטיס של 32fpp מאשר על אחד עם 24. אבל זה בתנאי שהמספר בו מוכפ שהטווח שהוצא ממפות הנורמל גבוהה מאוד, וזה לא יאפשר הפרדה גבוהה מספיק, ויצור אפקט דומה לזה של תמונה שנשרפה בגלל מקור אור חזק.

בכל מקרה במחינת שיידרים, הx800 מכוסה טוב, אפילו ה9800. השיידרים שנוספו בSM3.0 הם שיידרי עזר, שבוא לקצר קוד של תוכנות שיידרים ארוכות, ולא להוסיף עוד שיידרי חומר/תאורה/צל חדשים. הדבר הזה יכול להקל על הכרטיס ולשפר ביצועים, בתוכנות שיידרים מאוד כבדות, אבל זה דבר שמתכנתי משחקים נמנעים ממנו מראש.

עכשיו, התוספת השניה בSM3.0 היא הסרת המקבלה בהוראות שכל תוכנת שיידרים יכולה להכיל בPASS אחד, מ96 בSM2.0 ללא הגבלה כמעט ב3.0, בx800 ההגבלה עומדת על קצת יותר מ1500 הוראות לתוכנת פיקסל שיידר, ועל קצת יותר מ65 אלף לתוכנת וורטקס שיידר. ככה שגם הבסיס הזה מכוסה אצל ATi.

דבר נוסף הוא תכונה בוורטקס שיידר שנקראת Vertex instancing איתה אפשר לעשות דבר נחמד שנקרא Geometry instancing, כיום הדבר הזה מאפשר לחפות על רינדור אובייקטי רפאים(sprite geometry), למשל בפאר קריי צמחיה רחוקה מנקודת המבט של השחקן, מרונדרות בעזרת 2D sprites, במקום שימוש בגאומטריה. הדבר הזה נעשה בגלל שיש מגבלה של כמות מסויימת של אובייקטים שונים שהGPU יכול להשתמש בה. Geometry instancing מאפשר לGPU ליצור וריאציות לאובייקטים מתוך תבנית גאומטרית אחת, ובכך פותר לנו את הבעיה הזאתי. זה בעצם מאפשר לנו לרנדר סצנות הרבה יותר מגוונות. עכשיו הGeometry instancing זאת תכונת סטאנדרט נוספת של הSM3.0 שה6800 כמובן שמכיל אותה. אבל גם כל הכרטיסים של ATi החל מה9500 מכילים אותה, ומשתמשים בה בצורה מאוד יפה במצב הexteam geometry של FarCry1.2 שבו יש שימוש בזה.

דבר נוסף שהSM3.0 מכיל זאת תכונה בפיקסל שיידר שנקראת Branching, הדבר שאותנו מעניין מהתכונה הזאתי הוא אלגוריתם שנקרא Dynamic Brainching, זה אלגוריתם מאוד חסכני לרינדור סצנות, שמוארות ע"י מקור אור והשתקפויות שלו באובייקטים אחרים בסצנה. קרייטק ניסתה להכניס את האלגוריתם של הDynamic Branching לתוך גרסאת ה1.2 שלFarCry אך ללא הצלחה. גם לSM2.0/2.0b יש אלגוריתם לDB אם אותה תוצאה ואותם ביצועים, אבל הוא מורכב יותר ודורש יותר עבודה ממתכנת המשחקים.

היתרון הממשי של הSM3.0 בא בדבר שנקרא Dynamic Flow Control, זאת בעצם תכונה שמאפשר זימון קל של שיידרים שקומפלו כבר, עד ה3.0 התכונה הזאתי הייתה זמינה בVertex Shader והPixel Shader הכיל static flow control בלבד. הSM3.0 הכניס את הdynamic flow control לתוך הpixel shader.

ככה שהתמיכה בSM3.0, היא פשוט עוד מסלול קימפול נוסף, זה לא קשור לפא'צים או למשחקים מלאים, לכל רמת שיידרים יהיה קומפיילר HLSL משלה. ככה שביצעוים גבוהים יותר יהיו גם בx800 ולא רק ב6800, כיוון שה2.0b הוא שיפור לא קטן של ה2.0, וזה מרחק הליכה מה3.0.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שאתה יודע בכלל את כל הנתונים הללו היא בגלל שיש ב ATI אנשי שיווק - שהם דואגים שאתה תגיד בפורום את כל הנתונים הלא מענינים האלו, אותם אנשי שיווק שקוראים לאופטימיזציות בכרטיס ובדריברים בשמות קוד מסחריים ,אותם אנשי שיווק שדואגם לHYPE בNVIDIA , ואותם אנשי שיווק שמנסים להסתיר את הפיגור של ATI בשיידרים מדור 3 ואןתם אנשי שיווק שניסו לבטל את הפיגור של בשיידרים 1.4 שהיו ל ATI ואותם אנשי שיווק של 3DFX שניסו לשכנע אותנו ולהסביר לנו ש 32BIT במשחקים זה מיותר. אז עשה לנו טובה ותחסוך את ה 50 שורות בפורום ואת הזמן האישי שלך , זה הכל בולשיט , זה מקביל בערך לתירוץ שהמצאתי בתקופת ביתהספר והתיכון כל יום מדוע קיימת הסיבה הכי הגיונית בעולם שאאחר באותו יום.

חבל שתנסה להציל את כבודה של החברה אותה אתה מעריץ (ולדעתי לאף חברה אין כבוד , אמנם כרגע על העליונה בתמונה כללית ללא ספק , אבל זה עוד ישתנה). פאטש למישחק בשביל תמיכה בשיידרים מדור 3 מעלה ביצועים בכרטיסים תומכים שיידר 3 מה שלא עולה בכרטיסים המקבילים של ATI שתומכים ב שיידר 2 , זה מה שמעניין , עם עוד אופציות עתידיות שזה מאפשר - מה רע ? כל עוד זה אותו מחיר (רק חבל שכזה יקר) זה בהחלט יתרון - ואלו הדברים שמענינים אותנו - לא כל הבולשיט התכני והתאורטי שאנשי השיווק מוכרים לנו.

אז באמת חבל על המאמץ שלך , עוד חצי שנה ATI יצאו עם כרטיסי שיידר 3 (או יותר) ואז פתאום זה יהיה דבר טוב , ופתאום ידרבנו את יצרני המשחקים לתמוך בזה , אז חבל , אל תיפול למלכודות שיווק שמיועדות לחלשי אופי שאוהבים לפתוח את הארנק שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיבה היחידה שאתה יודע בכלל את כל הנתונים הללו היא בגלל שיש ב ATI אנשי שיווק - שהם דואגים שאתה תגיד בפורום את כל הנתונים הלא מענינים האלו, אותם אנשי שיווק שקוראים לאופטימיזציות בכרטיס ובדריברים בשמות קוד מסחריים ,אותם אנשי שיווק שדואגם לHYPE בNVIDIA , ואותם אנשי שיווק שמנסים להסתיר את הפיגור של ATI בשיידרים מדור 3 ואןתם אנשי שיווק שניסו לבטל את הפיגור של בשיידרים 1.4 שהיו ל ATI ואותם אנשי שיווק של 3DFX שניסו לשכנע אותנו ולהסביר לנו ש 32BIT במשחקים זה מיותר. אז עשה לנו טובה ותחסוך את ה 50 שורות בפורום ואת הזמן האישי שלך , זה הכל בולשיט , זה מקביל בערך לתירוץ שהמצאתי בתקופת ביתהספר והתיכון כל יום מדוע קיימת הסיבה הכי הגיונית בעולם שאאחר באותו יום.

חבל שתנסה להציל את כבודה של החברה אותה אתה מעריץ (ולדעתי לאף חברה אין כבוד , אמנם כרגע על העליונה בתמונה כללית ללא ספק , אבל זה עוד ישתנה). פאטש למישחק בשביל תמיכה בשיידרים מדור 3 מעלה ביצועים בכרטיסים תומכים שיידר 3 מה שלא עולה בכרטיסים המקבילים של ATI שתומכים ב שיידר 2 , זה מה שמעניין , עם עוד אופציות עתידיות שזה מאפשר  - מה רע ? כל עוד זה אותו מחיר (רק חבל שכזה יקר) זה בהחלט יתרון - ואלו הדברים שמענינים אותנו - לא כל הבולשיט התכני והתאורטי שאנשי השיווק מוכרים לנו.

אז באמת חבל על המאמץ שלך , עוד חצי שנה ATI יצאו עם כרטיסי שיידר 3 (או יותר) ואז פתאום זה יהיה דבר טוב , ופתאום ידרבנו את יצרני המשחקים לתמוך בזה , אז חבל , אל תיפול למלכודות שיווק שמיועדות לחלשי אופי שאוהבים לפתוח את הארנק שלהם.

אין פה שום קשר לתכונה של ATi אף אחד מהדברים שציינתי לא קשור לאיזה תכונה חסרת תועלת שפותח ע"י ATi. לא דיברתי פה על דברים כמו 3Dc או TruForm וזה ממש לא קשור לשום בולשיט תאורתי שאנשי השיווק מוכרים לנו, אלא הן תכונות שמשתמים בהם כבר במשחקים כיום, והן חלק מחבילות השיידרים שיש לכל כרטיס. הGT אולי מנצח את הPRO בכמה FPS אבל גם XTPE נותן ביצועים יותר טובים מULTRA. ובדיוק כמו שיש לnVidia תמיכה בSM3.0, לATi יש תמיכה בOpenGL2.0, אז מה יצא לנו? שני כרטיסים לכל אחד מהם יש תמיכה בAPI שמקדים את זמנו בחצי שנה אפילו יותר. לא אמרתי בשום מקום שהכרטיס של ATi יותר טוב, אמרתי רק שההבדלים בין SM3.0 ל2.0b זניחים. והם לא קשורים לביצועים הנוכחים של הכרטיסים, כיוון שבכל מקרה רוב השיידרים במשחקים נכתבים היום בקוד של PS1.4 ו1.1 ומנותבים למסלול קיפול שונה לפי רמת התמיכה של הכרטיס והמשחק. SM2.0 עושה בPASS אחד מה שלוקח 3 ב1.4, מכאן השיפור הגדול בביצועים, כל עוד אין משחקים שמבוססים בצורה רצינית על SM2.0 אין מה לדבר על 3.0, לא יהיה שמה איזה שהוא קסם. פשוט עוד מסלול קימפול HLSL נוסף שמתאים לSM3.0, שיאפשר תמיכה בסיסית בדברים כמו תוכנות שיידרים יותר ארוכות. ואותו דבר יהיה ל2.0b. בדיוק כמו בFarCry ששמה ההפעלה של הSM2.0b נתנה לx800 שיפור יותר גדול משה3.0 נתן ל6800.

דרך אגב מעניין איזה שיפור הSM2.0b ייתן ל5950 שגם הוא תומך בו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנת את הנקודה שלי. רק אם זה לא היה ברור - לא דיברתי על מושגים שATI משתמשת בכרטיסיה - אלא מושגים שATI (שיווקית) עושה בהם שימוש בכדי להוכיח משהו. בסופו של דבר מה שיקבע הוא מה המתכנתים יאהבו יותר לעשות ומה יזכה ליותר פופולריות. האוברלוק 10 אחוז שאנשים פה משקיעם בו את כספם זמנם והחלטת קנייתם גם כן לא כזה משמעותי והרבה פעמים לא נותן כזה הבדל, זה אותה הגברת בשינוי אדרת. אבל נו , זה מבינים מתוך נסיון וראייה כוללת של מכונת השיווק והכסף של כל החברות הללו. אני כבר רגיל לזה לא מעט שנים , תחזור לתרד הזה עוד שנה ותבין הכל , פתאום דברים יראו אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...