איזו הפצה (הכוללת מימשק גרפי נורמלי ומעלה) מומלצת לפנטיום 1 166 עם 64MB זיכרון? - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזו הפצה (הכוללת מימשק גרפי נורמלי ומעלה) מומלצת לפנטיום 1 166 עם 64MB זיכרון?


Mohican

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני מעוניין להחיות פנטיום 1 166 (לא MMX) עם 64MB זיכרון , דיסק של 3GB וכרטיס גרפי ATI עם 2MB זיכרון. ביצעתי חיפוש בפורום ומצאתי הודעה ובה מוזכרת מערכת עם חומרה דומה המריצה MADRAKE MNF 8.2 אך בכל זאת אני מעוניין להתקין את ההפצה האופטימלית לחומרה (הענתיקה) שלי.

אם צריך דיסק גדול יותר אז יש לי אפשרות להחליף את ה-3GB ב-8GB.

האם מישהו התנסה (במערכת עם חומרה דומה) בהפצות נוספות ומוכן להמליץ או לתת טיפ לגבי

יתרונות וחסרונות של אותה הפצה?

אני מעוניין במימשק גרפי ידידותי וכן גלישה באינטרנט (ע"י חיבור LAN למחשב עם שמחובר ל-ADSL, מקווה שזה אפשרי).

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

You can install Debian SID with a light graphical GUI like IceWM which is lighter than KDE or Gnome.

Another option is to get the LiveCD of Kazix or Mini Kazix which are Israeli distros based on Debain and Morphix, Mini Kazix comes with a very light GUI and you can first work from the Live CD before you decide to install it.

http://kazit.berlios.de/newsite/ - their site seems to be down right now (along with all of berlios) but I'm sure it'll be back shortly.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתקין GENTOO (יקח דיי הרבה זמן תעשה בSTAGE 3 שלא יקח לך 100 שנה) תשתמש בICEWM ממשק מאוד קל אבל מאוד חזק (יכול להראות כמו WINXP 100% או כמו MACOSX האחרון שזה מאוד יפה וירוץ חלק) המחשב שלך יהיה דיי מהיר אבל אל תצפה לראות או DIVX באיכות של בה תוכל לגלוש לראות סרטי SVCD לקרוא איימיל וזהו בקיצור.למחשבים ישנים וחדשים GENTOO זה ההפצה הכי מהירה הכי יציבה הכי יעילה והכי בטוחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...