Prescott מול Northwood - האמת באת Northwood טוב יותר ? כל האמת ... - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Prescott מול Northwood - האמת באת Northwood טוב יותר ? כל האמת ...


kastro

Recommended Posts

  • תגובות 50
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה שהפרסקוט מתחמם יותר מהנורטווד על זה אף אחד לא יכול להתווכח.

עכשיו, אם תקח את הפרסקוט עם הקירור סטוק שלו, ותשים אותו במארז בעל סירקולציה סבירה, הטמפ' שלו תיהיה סבירה וגם כך הרעש.

אבל, אם תשים את הפרסקוט במארז ג'נרי ובלי שום מאוורר (מה שכמעט כל האנשים שלא מבינים קונים) הפרסקוט יתחמם בצורה מטורפת, ויעלה את הRPM של המאוורר למאוד גבוה, ואז הרעש יתחיל לחגוג.

לכן אם יש לך מארז שמאוורר כמו שצריך אז אין בעיה עם הפרסקוט.

אבל בכל זאת אני הייתי ממליץ על הנורטווד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקירור שמגיע עם מעבד הפרסקוט ממש בלתי נסבל, אתמול התקנתי מערכות הפעלה על הפרסקוטים , הטמפ' התחילה מ50 מעלות היה שקט, לאחר 5 דקות כבר נשמע רעש בינוני ולאחר 12 דקות פשוט אי אפשר לשבת לייד המחשב, כאילו שניי מאווררי SF2 תקועים על המעבד בפול מהירות, שניי המחשבים סיימו עם טמפ' של 60 מעלות ויש ריח כלשהו שיוצא מהמארז (אני מניח שהחום "העיר" את הריח של ה"חדש" מחדש :P )

קיצר, פישלו לדעתי ואני לא ממליץ על מערכות מבוססות פרסקוט.

נ.ב , המערכות היו עם מעבד 2.8GHz וכל אחת התקינה Pro תוך 15 דקות ולעומת AXP במהירות שעון של 2100MHZ מתקין תוך 12 דקות (עשיתי השוואה עם אותו CD ו HD )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המאוורר שבא איתו מאוד שקט... בכלל לא שומעים.

במקום להודות יפה שטעית אתה ממשיך... כשיהיה לך נדבר. חוץ מזה נגיד שה"מוכרים" שאמרו לך באמת צדקו שהוא מתחמם... אז? שיהיה מצידי על 80 מעלות מה זה בדיוק מפריע לך?

כשמעבד אינטל מגיע לסף המעלות שלו הוא מתכבה אוטומטית וגם זה עוד לא קרה במעבד פרסקוט שלא עשו לו OC. זאת הגזמה. כשזה אומרים "זה בסדר הם מסוגלים לעמוד בטמפ' האלה" אבל כשזה אז "הטמפ' שלו ממש גבוהות הוא חם".

למה אתה חושב שטעיתי? למה אתה חושב שאני מדבר על "מוכר" כזה או אחר. אני מדבר על אנשים שמעיפים כמויות גדולות מאוד לדילרים ולא על איש מכירות כזה או אחר. הרעש של הפרסקוט וההתחממות שלו הן עובדה. הם התלוננו על זה בפני בעת שיחה בעניין אחר ולא כי העליתי את הנושא בפניהם.

דבר שני, אני חובב גדול, כי בסוג העבודה שלי מועדף. זה לא מונע ממני להבין כי נעשתה פה פשלה, וכי במידה ואפשר לקנות נערכת מבוססת נורטווד זה עדיף עשרת מונים, הן מבחינת הביצועים, הן מבחינת היכולת לעשות OC ללא חנקן נוזלי, והן מבחינת השקט במקום העבודה והשקט הנפשי. זה שיש לך פרסקוט לא גורע ממך דבר, אך אם אתה עשית טעות שאתה יודע לצאת ממנה זה לא אומר שאתה צריך להמליץ לאחרים לעשות את אותה הטעות.

מאיפה אתה יודע שזה לא קרה בפרסקוט? כמה היו לך וכמה ראית? כמה מכרת וכמה התקנת? עם כמה מעבדות ולקוחות ואנשי מכירות ומפיצים אתה בקשר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, אחרי שאני עובד קצת על AXP לא נראה לי שזה יהיה אסון אם אני אקנה 64 ביט במקום נורטווד. כרגע אין לי אפשרות לקנות, אני חייב לחכות לנובמבר. איפה שאני קונה נשארו רק NW3.2 ו 3.4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שיש לך פרסקוט לא גורע ממך דבר, אך אם אתה עשית טעות שאתה יודע לצאת ממנה זה לא אומר שאתה צריך להמליץ לאחרים לעשות את אותה הטעות.

תצטט איפה אמרתי שיש לי פרסקוט... אמרתי שהיה לי... אבל חום ומאוורר רועש הם לא הסיבה שבגללה החלפתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...