עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

פורסם

שלום,

יש לי הארדיסק נייד Western Digital My Passport 4TB שקניתי לפני 3 שנים ומאז הוא מחובר קבוע לראוטר ומשמש בתור כונן רשת.

לאחר שלא הצלחתי להתחבר אליו בימים האחרונים והראוטר לא זיהה אותו, חיברתי אותו למחשב:

  • למרות שהוא מופיע ב "safetly remove hardware", אני לא רואה אותו ברשימת הכוננים שלי.

  • ב device manager אני רואה אותו ורשום "This device is working properly"

  • Computer Management מייד אומר לי "You must initialize a disk before Logical Disk Manager can access it"

  • ב diskpart אני רואה אני רואה שהדיסק ONLINE בגדול 0B

בקיצור,

האם הדיסק מת?

האם ניתן איכשהו לשחזר את המידע מהדיסק?

תודה!

נערך על-ידי gidongidon

  • gidongidon changed the title to כונן חיצוני WD בן 3 שנים דורש Initialize… מת או שניתן להציל נתונים?
פורסם

היי

איכשהו כן, רק זה עלול לעלות לא מעט כסף.

יש לך בעיקרון שתי אופציות:

  1. לנסות להציל את החומר בכונן בעצמך.

    דרוש לא מעט ידע, ותוכנה לשחזור נתונים.

    הבעיה היא, בהנחה שיש לך ידענדרש, היא

    לקבוע מה חומרת ואופי הבעיה, כלומר זו בעיה לוגית או חומרתית.

  2. להגיע עם הכונן לחברה לשחזור מידע.

    בעיקרון, זה כל מה שנדרש, חוץ מכמובן סכום לא מבוטל של כסף שהחברות גובות עבור העבודה.

העניין והסיכון באופציה 1 הוא שאם הבעיה חמורה,

כל הפעלה של הכונן עלולה להחמיר את מצבו = יותר כסף לחברה לשחזור מידע.

תעשה את החשבון בעד ונגד עם עצמך.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.