פורסם 2024 במאי 301 שנה יש סיכוי לא קטן שהטיפול בכם לא יהיה מיטבי ... https://www.youtube.com/watch?v=dvDcHwvTqZw
פורסם 2024 במאי 301 שנה מי שרכוש לוח בארץ מממש אחריות מול החנות . החנות מממשת אחריות מול היבואן ורק הוא עובד מול אסוס העולמית - לא שזה משנה ללקוח הקצה . תקנה מחנות מכובדת ולא יהיו לך בעיות מהסוג הזה. לקוח ישראלי לא אמור ליצור קשר עם התמיכה העולמית של אסוס.
פורסם 2024 במאי 301 שנה מחבר נכון. ועדיין ... יש נורות אזהרה - למה להתעלם מהן ? כמה פעמים הומלץ כאן באתר לפנות ישירות לחברה כאשר הלקוח התאכזב מהטיפול מול חנות / יבואן ? ולמי תפנה אם החברה מתנהגת ככה ? ( אני מדבר בכללי ).
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.