עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

רציתי לשתף אתכם במקרה שאני ממש מתעסק איתו בימים אלו ממש

העובדות: רכשתי מחשב mac mini m1 בתחילת 2021.

8 חודשים לאחר מכן יצאה גרסת מנטה ריי וניסיתי לשדרג ההורדה בוצעה במלואה ובערך באמצע ההתקנה נזרקתי החוצה עם הודעת שגיאה כלשהי (לא קריטי מה היא).

פניתי לתמיכה ניסינו פרוטוקול שלם של בדיקה אך ללא הועיל,קיבלתי כמובן מספר פנייה.

עבר חודש וניסיתי שוב את מזלי ופניתי שוב לתמיכה אך לצערי התוצאה היתה זהה והופניתי שוב למעבדה לתיקון.

מסיבות בריאותיות לא המשכתי לטפל בסוגייה.

לאחרונה מסרתי את המחשב למעבדה,האחריות פגה בדצמבר 21, הם טענו שיש צורך בהחלפה של "לוח לוגי" לעניות דעתי הם מתכוונים ללוח אם, הרי הכל נמצא עליו.

 הם מסרבים להחשיב לי את התיקון בתוך תקופת האחריות על אף האמור לעיל (שמוכח עם תכתובת רלוונטית).

מה לעשות?

תודה מראש לכל עזרה.

נערך על-ידי flame10
עריכה טכנית ולשונית

פורסם

אני לא חושב שאתה יכול לעשות משהו. זה לא שהם לא רצו לתקן לך את המחשב.

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים