עבור לתוכן

Featured Replies

פורסם

 

פורסם

אפשר להזמין, פשוט רק מחברות שייתנו אחריות לא דרך ניואג(EVGA לדוגמה)
ממש ברגעים אלו אפשר לקנות שם 3070+ספק 750 פלטינום ב3700 שבארץ רק הכרטיס עולה מעל 4000.

פורסם

עוד וידאו של חצי שעה כאשר במקומו אפשר לכתוב 2 פסקאות טקסט?

 

מותר להיות מזוכיסט, אבל למה לחשוב שכולם כאלה?

פורסם
ציטוט של QttP

עוד וידאו של חצי שעה כאשר במקומו אפשר לכתוב 2 פסקאות טקסט?

 

מותר להיות מזוכיסט, אבל למה לחשוב שכולם כאלה?

אמ;לק - הזמינו מוצר בסטטוס Open box, הגיע ארוז, החליטו שהם לא רוצים אותו עוד והחזירו. הם לא פתחו את הקופסא.

לאחר מכן אמרו להם שאין זיכוי כי המוצר הגיע פגום, פינים עקומים בתושבת ומשחה תרמית וכל זה. מפה לשם עברו טרטורים, האשימו אותם בפגיעה במוצר למרות שבעצם אנשי ניואג עצמם השיבו את המוצר למצב open box בצורה נוראית לפני ששמו בחזרה למכירה באתר.

בשירות הלקוחות של ניואג זרקו עליהם, וכשהם פרסמו משהו בטוויטר פתאום התחילו להתיחס אליהם יפה

 

אני לחלוטין מסכים שלא כל פיסת תוכן צריכה להיות 30 דקות. זה סרטון שיכל להמשך 10-12 בלבד.

פורסם

תודה. :xyxthumbs:

 

בקיצור NEWEGG התחילו להשתמש בטכניקות העתיקות של KSP? וזה דווקא בתקופה שנראה שKSP שיפרו את תודעת השירות שלהם? :lol:

 

צריך להיות כלל פשוט שגם אם אתה מוכר משהו שאריזתו נפתחה, אתה עדיין סוגר אותו באריזה שלך למטרת משלוח. ואז אם הלקוח באמת לא פתח את הקופסה, אין שום דרך לבוא אליו בטענות. זה לא יפתור את כל המקרים, אבל חלק.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

העלילה מסתבכת. מתסבר שניואג ידעו שהלוח דפוק ואפילו שלחו אותו ליצרן לתיקון, הוא הוחזר אליהם כי הם כנראה לא רצו לשלם את עלות התיקון ושוב מכרו אותו כמוצר תקין. מדהים:

 

 

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Moon-Mage

אפשר להזמין, פשוט רק מחברות שייתנו אחריות לא דרך ניואג(EVGA לדוגמה)
ממש ברגעים אלו אפשר לקנות שם 3070+ספק 750 פלטינום ב3700 שבארץ רק הכרטיס עולה מעל 4000.

 

 

כמה מזוכיסט צריך להיות בשביל להמשיך לסבסד חברות עם שירות כזה גרוע? התגובה שלך פשוט גורמת לי להבין שאין לנו שום סיכוי לשפר את השירות (או במקרה הזה בכלל לקבל שירות) אם לקוחות ממשיכים לרכוש ממקומות כאלו.

 

עצוב.

פורסם
ציטוט של huber

 

 

כמה מזוכיסט צריך להיות בשביל להמשיך לסבסד חברות עם שירות כזה גרוע? התגובה שלך פשוט גורמת לי להבין שאין לנו שום סיכוי לשפר את השירות (או במקרה הזה בכלל לקבל שירות) אם לקוחות ממשיכים לרכוש ממקומות כאלו.

 

עצוב.

אז אתה אומר שאני צריך לשלם 30% יותר בארץ כדי לקבל בערך אותו שירות? הבנתי, סך הכל הגיוני.
(בדוגמא שהבאתי הכרטיס עולה בארץ באזור ה4500~ והספק באזור ה500 לעומת 3700 מניואג)
אני אומר להיות חכם ולהזמין מה שהגיוני להזמין ושאפשר לממש עליו אחריות אצל היצרן בקלות.

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Moon-Mage

אז אתה אומר שאני צריך לשלם 30% יותר בארץ כדי לקבל בערך אותו שירות? הבנתי, סך הכל הגיוני.
(בדוגמא שהבאתי הכרטיס עולה בארץ באזור ה4500~ והספק באזור ה500 לעומת 3700 מניואג)
אני אומר להיות חכם ולהזמין מה שהגיוני להזמין ושאפשר לממש עליו אחריות אצל היצרן בקלות.

זה יפה שניסית לפרש את הכוונות שלי איך שהראש שלך קרא אותם אבל לא - לא לזה התכוונתי. ניואג הם לא הגוף היחיד בעולם למי שלא רוצה להזמין מהארץ ולחסוך. יש את אמזון המצויינים, יש את B&H ועוד. אז למה להתעקש על אלו שינסו לדפוק אותף בכל מחיר?

נערך על-ידי huber

פורסם
ציטוט של huber

זה יפה שניסית לפרש את הכוונות שלי איך שהראש שלך קרא אותם אבל לא - לא לזה התכוונתי. ניואג הם לא הגוף היחיד בעולם למי שלא רוצה להזמין מהארץ ולחסוך. יש את אמזון המצויינים, יש את B&H ועוד. אז למה להתעקש על אלו שינסו לדפוק אותף בכל מחיר?

מוזמן לנסות להזמין כרטיסי מסך מכל החנויות הנהדרות האלו.

פורסם
  • מחבר

Moon-Mage - גם ה RTX 2080 שלי וגם ה 1080 שלי לפניו נרכשו מאמזון. אז לא צריך לנסות, כבר בוצע כמה וכמה פעמים בעבר.

פורסם
  • מחבר

מסתבר שהבעיות עם ניואג לא נגמרות (לא משלמים על חסויות שהתחייבו אליהם, לא נותנים מתנות שהובטחו לגולשים במסגרת פעילות צדקה, נסיון לשחד ערוץ בשביל לא לספר את הסיפור וכו):

 

https://www.youtube.com/watch?v=-c_rKnK-uAM

נערך על-ידי huber

פורסם
ציטוט של huber

Moon-Mage - גם ה RTX 2080 שלי וגם ה 1080 שלי לפניו נרכשו מאמזון. אז לא צריך לנסות, כבר בוצע כמה וכמה פעמים בעבר.

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ממש אותו דבר כמו לקנות עכשיו.
לאמזון אין שום הגנות מבוטים ואתה לעולם לא תקנה שם כרטיס מסדרת 30 במחיר סביר(בלי בוט כאמור).

לצורך העניין גם אני מעדיף לקנות מאמזון וה1060 שלי היה משם, אבל אני לא יודע באיזה עולם אתה נמצא כי מאז 2020 אי אפשר להזמין כרטיסי מסך משם בלי בוטים.

אין לי שום דעה חיובית על ניואג ואני לא אומר להזמין משם דברים שהם יתנו עליהם אחריות, אלא רק מוצרים שמגיעים עם אחריות בינלאומית של היצרן, כמו כאמור כרטיסי מסך של EVGA.

פורסם
  • מחבר

לא מאמין שמישהו יצפה בזה, כולל אותי, אבל הנה המשך הסאגה - השיחה בין הצד הנפגע לניואג:

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=d1R4wbuXFII

פורסם
  • מחבר
ציטוט של Moon-Mage

 

 

אין לי שום דעה חיובית על ניואג ואני לא אומר להזמין משם דברים שהם יתנו עליהם אחריות, אלא רק מוצרים שמגיעים עם אחריות בינלאומית של היצרן, כמו כאמור כרטיסי מסך של EVGA.

 

 

יפה. ועכשיו אשמח להבין איך זה היה פותר את הבעיה שבגללה נפתח הדיון הזה? היית שולח מוצר נזוק ל EVGA ומצפה למה בדיוק...?

 

 

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

דיונים חדשים