פורסם 2004 ביוני 1322 שנים אני ממליף לך על המארז שלי, antec 1080, רק תוסיף לו מאוורר בגג, ואם אתה רוצה עוד מאוורר בדלת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.