לא מצליח להתקין את הדרייברים החדשים של ATI בFC2 - לינוקס, Mac ומערכות הפעלה אחרות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מצליח להתקין את הדרייברים החדשים של ATI בFC2


Recommended Posts

תתחיל בלתת עוד קצת פרטים, למשל מה הורדת (כולל קישור לעמוד ההורדה), איזה כרטיס מסך יש לך, ומה אתה מנסה לעשות (אם אתה לא צריך משחקים אין לך צורך בדרייברים של ATI). וחוץ מזה, אם משהו לא עובד בסביבה גרפית אתה יכול להריץ אותו מ-console, כך תוכל לקבל פירוט על השגיאות שהתוכנה נתקלה בהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרייברים הם הרגילים מהאתר שלהם איזה כבר עוד יש? הFGLRX עכשיו יש שם איזה קובץ שאמורים לבדוק איתה איזה XFree86 יש אבל הפדורה לא עובד עם XFree86 (לא?)

אז אני מתקין דרך הקונסול rpm -Uvh <rpm_name>.rpm וזה מתחיל את ההתקנה ואחרי זה שואל אותך איזה 100 שאלות שאני עונה עליהם ואז זה מראה כאילו שזה התקין וזה לא התקין אני מנסה להיכנס לאייקון של ATI בSTART וכלום לא קורה.

גם כשאני נכנס לDisplay זה מראה שהכרטיס שלי הוא ג'נרי.

ויש לי R9600 למרות שזה לא משנה הבעיה היא בהתקנה עצמה שאני לא יודע להתקין נראה לי....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-FC2 עברו ל-X.org, אבל ההגדרות אמורות להיות זהות לאלה של XFree. ה-installer של ATI לא מודע לזה שיש לך X.org וכנראה שומר את ההגדרות בספריה של XFree (בדר"כ etc/X11). מה שאתה יכול לעשות הוא לנסות להשתמש בקובץ ההגדרות שה-installer של ATI יצר לך (XF86Config), או להסתכל בקובץ לראות מה השינויים.

אבל הפתרון הכי טוב יהיה לחפש בגוגל, אתה בטח לא הראשון שנתקל בבעיה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

לא נראה לי שאתה אמור להקליק פעמיים על הקובץ בשביל להתקין דריבר לכרטיס מסך.. בטוח יש באותו עמוד שהורדת את הדריברים ממנו הסבר מפורט איך להתקין את הדריברים, רק תזכור שיש לך xorg ולא xfree, כך שקובץ ההגדרות הרלוונטי הוא xorg.conf במקום XFree86-config.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...