דיסק קשיח BAD SECTOR - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דיסק קשיח BAD SECTOR


iveco
 Share

Recommended Posts

עשיתי סריקה עם MHDD 4.6 ואיך שהתחילה את הבדיקה הכול נעצר והוא מצא שגיאה אחת ! ועד סוף הבדיקה הכול היה תקין השאלה אם זה משהו קריטי או שאפשר עדיין לעבוד ככה ?

כונן קשיח SATA 500GB TOSHIBA

 

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כעיקרון דיסק יכול לתפקד עם BAD SECTOR - התוכנה מסמנת אותו ומערכת ההפעלה לא משתמשת בו. למרות זאת לפי התוצרת והגודל זה נשמע לי כמו דיסק עתיק - יכול להיות שהוא הגיע לגיל שלו והסקטור הבעייתי הוא רק ההתחלה.

אני ממליץ לך להוריד תוכנה כלשהי לבדיקת מצב ה-S.M.A.R.T של הדיסק. אני יכול להמליץ מנסיוני על התוכנה Crystal Disk Info החינמית מהאתר https://crystalmark.info/en/software/crystaldiskinfo/ (אני מקווה שאינני עובר על חוקי הפורום כאן). התוכנה הזאת תבדוק את המצב הלוגי של הדיסק ותגיד לך אם מצבו דורש החלפה מיידית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עם התוכנה CDI בשתי הדיסקים שיש לי במחשב 1 - עם מערכת ההפעלה 2 - עם כל הגיבויים רשום בשניהם CAUTION בצהוב !!! זה אומר שהדיסקים בדרך למות ?

================================

כזה דבר מופיע לי עם ציפצוף  :

image.png.9d3e39fd4f9cf659b19b89b344075b8e.png

נערך על-ידי iveco
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

MHDD יותר חזקה בבדיקות פיזיות לדיסק: היא ממש סורקת אותו פיזית ומחפשת שגיאות. קריסטל דיסק אינפו לא סורקת את הדיסק אלא מוציאה סט סטטיסטיקות שהדיסק שומר בשם SMART. גם MHDD יודעת להוציא סטטיסטיקות SMART, אבל היא מציגה אותם למשתמש בצורה פחות ידידותית וללא "פרשנות".

 

לגבי התוצאות, מצב CAUTION אומר שהדיסק בדרכו למות. הוא טרם ניזוק בצורה קריטית ובלתי הפיכה, כלומר הוא עדין שמיש, אבל עדיף לא לשמור עליו מידע שאין לו תחליף ושאיננו מגובה. מנסיוני דיסק יכול להיות במצב צהוב זה במשך שנים ועדיין לתפקד, אבל הוא כן יפתח BAD SECTORS נוספים אם "טוחנים" אותו. אני ממליץ שתגבה את מה שאתה יכול (לדיסק חיצוני או לענן) ותדאג שהדיסק לא יהיה עותק יחיד של מידע חשוב. כמובן שעדיף להחליף את הדיסקים, אבל אם אתה לא יכול או רוצה אז אתה יכול להמשיך להשתמש בדיסק עד שיהרס לחלוטין. לי יש דיסק כזה כבר שנים שאני משתמש בו כרגע כדיסק הורדות (נטפליקס - יש לי מינוי חוקי בתשלום!). ההנחה היא שגם אם חלק מהסרט נפגם עדיין אפשרי בד"כ לצפות בו, וגם אם לא זה לא נורא - פשוט מורידים מחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...