עבור לתוכן

ADATA שדדו אותי. ראו הוזהרתם.

Featured Replies

פורסם

קניתי שנה שעברה את אחד הSSD שלהם, הכי יקר באותו זמן למעשה, GAMMIX XPG S50 PRO. 1 TERABYTE. קניתי דרך אמאזון, הכון הגיע תקול והמוכר אמר לי ליצור קשר עם שירות לקוחות ADATA באיזור שלנו. שזה טיוואן.

 

שלחתי להם את הכונן, מאז עברו 7 חודשים, פעם בחודש הם "מעדכנים אותי" שלא ישלחו לי את הכונן גם הפעם, כי שירות הEMS שהם עובדים איתו לא שולח כרגע לישראל, טענה הוגנת, אולי, אבל עברו 7 חודשים מאז שהכונן אצלהם, ואין אופק לראות אותו מגיע אליי חזרה כל עוד יש שם סגר קורונה כלשהוא, הם מסרבים לחלוטין לשלוח לי את הכונן בFEDEX או UPS, אפילו הצעתי להם שיחזירו לי את הכסף, כמובן שהם דחו את ההצעה הזו בתקיפות.

 

לסיכום, ADATA ששדדו אותי, הכסף שלי אצלהם, הכונן שלי אצלהם, ואותם זה לא מעניין ששירות לקוחות למעשה לא מתפקד בצורה נוראמליץ

ראו הוזהרתם, תעשו  את החשבון שלכם אם לא עדיף לשלם 20$ יותר ולקנות חברה שמכבדת את עצמה

 

Yours truly

 

Josh

פורסם
  • מחבר

ראוי לציין שהמערכת שלהם לשירות לקוחות היא דרקנוית, צריך מליון פרטים קטנים כדי לפתוח קריאה, ואז אתה יכול להגיב רק פעם אחת על כל תגובה שלהם, אם הגבת, זהו, אין לך אפשרות ליצור קשר איתם, עד שאני הרחקתי לכת וביקשתי מחבר טוב בטיוואן להתקשר אליהם פתאום דברים קצת זזו, אבל לקבל את הכונן עוד לא באופק, לפי התגובה שלהם להצעות שהוא נתן

פורסם

תפנה לאמאזון
הם יעזרו לך

פורסם

מאד מוזר מה שאתה אומר, ב30 יום הראשונים במקרה שלי אמזון לקחה אחריות מלאה והחליפה מוצר בחדש ושילמה על המשלוח חזרה אפילו.

נערך על-ידי Moon-Mage

פורסם
  • מחבר

החלק ישב אצלי כמה שבועות בזמן שחיכיתי לפריטים נוספים לאותו מחשב, כשפניתי המוכר לא הציע לי שום עזרה פרט לכתובת של האתר תמיכה של ADATA, משם אתם כבר יודעים את הסיפור.

 

ועזבו, נניח שאמזון היו מחליפים לי את החלק, מה היה קורה אם החלק היה מתקלקל במהלך השימוש בו בתקופת האחריות מעבר ל30 יום שאמזון מציעה, הייתם מקבלם את אותו שירות שאני קיבלתי

פורסם

עוד לא קרה לי, אבל זאת אכן בעיה רצינית כבר וזה בעצם ההימור בקנייה מאמזון של מוצרים בלי אחריות בינלאומית.

פורסם
  • מחבר

אבל מון מייג', יש אחריות בין לאומית, אין שום הימור כאן, החלק נשלח לטיוואן, ההימור היחיד הוא לקנות מוצר ADATA מחו"ל נקודה.

פורסם

אכן מצב עגום, ואכן די עלוב. מדובר על חברה גדולה, כזו אשר כביכול "מכבדת את עצמה". 

 

הרושם הוא שמדובר במקרה קצה מוזר שקרה בגלל הקורונה - כנראה שבתקופה רגילה הכל היה עובר חלק - אבל זה לא ממש משנה, זה אכן חשף משהו די עלוב בשירות הלקוחות שלהם.

פורסם

וואו זאת האחריות הבינלאומית? מזעזע.
הייתי מנסה לפנות לאמזון בכל מקרה, להם יותר חשוב שירות הלקוחות.

פורסם

מנסיון שלי שירות הלקוחות של אמזון פח אשפה. מאז מרץ השנה והקורונה הם הפכו לגרועים מאד.

לי יש את הספור שלי. לא חושב שהוא מעניין אף אחד.

כרגע המצב הוא לא לקנות דברים יקרים או רציניים או שצריכים שירות מאמזון אחרי המכירה. חד וחלק.

ואני שומע כל יום ספורים דומים מאחרים על אמזון. לא נשארו עוד ספקות בנושא שלהם.

כיום אליאקספרס טובים מאמזון למרבה ההפתעה. והיות והקניות שם זה בכסף קטן אז הסכון בכלל מינורי.

בחלק מן הרכישות עדיף לשלם את הפרמיה הנדרשת ולקבל פה בארץ מוצר ממלאי על המקום לשלם מזומן,

ולהנות מאחריות מסודרת של 1 עד 3 שנים כמקובל בענף. חברות אמינות נותנות אחריו בין שזו KSP או TMS,

ומעולם לא דפקו אותי בהקשר הזה בארץ. אז היו יקרים ב 10-20%, ביג דיל. זה שווה את זה בחלק מהמקרים.

הכל תלוי הקשר.

נערך על-ידי nec_000

פורסם
ציטוט של nec_000

כיום אליאקספרס טובים מאמזון למרבה ההפתעה. .

לכל אחד יש את הסיפור שלו .  באליאקספרס כל הפניות שלי היו מוצדקות ומגובות בהוכחות חזקות אך  בלמעלה מ 50%  מהדיספיוטים לא קיבלתי שירות הוגן  והפסדתי כסף . אני מעריך שמדובר בערך ב10 מתוך 20 במרוצת השנים כאשר ביקר ביותר ( והפעם האחרונה שרכשתי משהו כל כך יקר שם ) זה היה הפסד של כ 150$ . 

באיביי, על למעלה מ15 שנה עם עשרות דיספיוטים , אני מתקשה לחשוב על אחד שלא קיבלתי בו שירות הוגן .

כמוכן כמוכר באיביי כאשר היו מצבים שהאשמה היא על חברות השילוח, איביי זיכתה את הלקוח מבלי גבות ממני החזר על התשלום . 

לא שאני ממליץ על איביי לרכישת חומרה חדשה , ממש לא המקום .

 

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים