האם עסק מחוייב לכבד עסקה שעברה? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם עסק מחוייב לכבד עסקה שעברה?


LordEnlil
 Share

Recommended Posts

היי,

בשעות הצהריים היום היה באג בחנות , ומוצרים שונים נמכרו במחיר נמוך יחסית למספר דקות.

רכשתי מספר מוצרים וקיבלתי קבלות. אני לא רואה עוד חיובים באשראי, אבל שמעתי מאחרים שהם קיבלו הודעות על חיוב.

ההזמנות בוטלו כרגע על ידי ללא הסכמתי. האם מותר להם מבחינת החוק בארץ לעשות זאת? אם לא, אני יכול לתבוע אותם בבית דין לתביעות קטנות שהם מחוייבים לעסקה?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

יש על השאלה שלך תשובה טובה מאוד בדיון שפתח איש המערות.

תעיין בו.

בקיצור נמרץ - אין לך שום קייס !

 

מדובר בפוסט הזה? 


לא ראיתי שדיברו האם מותר להם או לא, רק שכולם קיבלו את רוע הגזרה

תודה בכל מקרה, בא בקלות הולך בקלות אני מניח חחחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

לפי החוק הישראלי יש קייס למרות שלדעתי הוא לא כזה חד משמעי. זה שחנות כותבת משהו בתנאי השימוש לא פותר אותה ממה שכתוב בחוק.

 

בפועל הם חברה אמריקאית בלי נציגות פה, הם לא מחוייבים לחוק בישראל ואין שום טעם לתבוע אותם בישראל כי גם אם תזכה הם לא ישלמו ולא תוכל לעשות כלום בעניין. 

נערך על-ידי etal
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

כן, הדיון הזה.

תראה את הציטוט של JS Bach , בדיוק אחרי התגובה הראשונה שלי בדיון,

המלל באנגלית, שבו נאמר בתכל'ס -  ט.ל.ח.

 

נו, לפחות ניסית .  😊

תודה! ט.ל.ח זה משהו שמקבל תוקף משפטי ומוכר? אם כן אז הם יכולים לטעון לזה ואין לי הרבה מה להגיד, אבל אם לא אז תנאי השירות שלהם פחות מעניינים אותי זאת בעיה שלהם, בהנחה וקיבלתי קבלה וחויבתי כבר.

 

  

ציטוט של etal

 

לפי החוק הישראלי יש קייס למרות שלדעתי הוא לא כזה חד משמעי. זה שחנות כותבת כותבת משהו בתנאי השימוש לא פותר אותה ממה שכתוב בחוק.

 

בפועל הם חברה אמריקאית בלי נציגות פה, הם לא מחוייבים לחוק בישראל ואין שום טעם לתבוע אותם בישראל כי גם אם תזכה הם לא ישלמו ולא תוכל לעשות כלום בעניין. 

 

אם הם נותנים פה שירות הם לא מחוייבים לחוק? נשמע לי מוזר...

נערך על-ידי kangarooman
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב.

אני לא כזה מומחה בענייני מי מחוייב איפה ובמה.

אמנם נבר סיי נבר, אבל אתה לא יחד עם הסיפור של היום,

וכולם אמרו משהו בסגנון " חבל, ניסינו".

 

השאלה האמיתית היא האם זה שווה לך,

להתעמת על סכומים לא מי יודע מה מול חברה לא קטנה

בלשון המעטה.

פשוט, יכול להיגמר לך חמצן הרבה לפניהם .....

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של napoleon45

טוב.

אני לא כזה מומחה בענייני מי מחוייב איפה ובמה.

אמנם נבר סיי נבר, אבל אתה לא יחד עם הסיפור של היום,

וכולם אמרו משהו בסגנון " חבל, ניסינו".

 

השאלה האמיתית היא האם זה שווה לך,

להתעמת על סכומים לא מי יודע מה מול חברה לא קטנה

בלשון המעטה.

פשוט, יכול להיגמר לך חמצן הרבה לפניהם .....

 

 

בשביל זה יש בין דין לתביעות קטנות, אם אני אצטרך לקנות עכשיו מחדש את החומרה מהם או מאחרים אצטרך להוציא עוד כמה אלפי שקלים.

אבל כמו שetal אמר, גם אם אני אזכה (אם החוק לצידי והם לא ימהרו לשלוח נציג לארץ זאת אפשרות סבירה מאוד), אם אין לי דרך לאכוף את הדרישה לתשלום/חיוב העסקה זה לא יעזור לי ממש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של kangarooman

 

בשביל זה יש בין דין לתביעות קטנות, אם אני אצטרך לקנות עכשיו מחדש את החומרה מהם או מאחרים אצטרך להוציא עוד כמה אלפי שקלים.

אבל כמו שetal אמר, גם אם אני אזכה (אם החוק לצידי והם לא ימהרו לשלוח נציג לארץ זאת אפשרות סבירה מאוד), אם אין לי דרך לאכוף את הדרישה לתשלום/חיוב העסקה זה לא יעזור לי ממש.

ניסיון הרכישה שלך לא נעשה בתום לב. ידעת שיש פה תקלה וניסית ״לתפוס על זה טרמפ״. לא הצליח לך, אין פה קייס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית כל, החברה היא סינית.

שנית, בתקנון לצרכן הם אומרים שהם המחיר נמוך וחויב הם לא מבטלים. אבל, פה הם ביטלו.

אתה יכול לארגן קבוצה לטביעה תנסה להבין האם זה אפשרי, להקים שרת דיסקורד ולצרף אנשים שנפלו בפח מאתרים כמו רדיט, fxp, והפורום הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של agrrr

ראשית כל, החברה היא סינית.

שנית, בתקנון לצרכן הם אומרים שהם המחיר נמוך וחויב הם לא מבטלים. אבל, פה הם ביטלו.

אתה יכול לארגן קבוצה לטביעה תנסה להבין האם זה אפשרי, להקים שרת דיסקורד ולצרף אנשים שנפלו בפח מאתרים כמו רדיט, fxp, והפורום הזה.

 

לא נראה לי שזה ^^^^^  יחזיק מול הטיעון הזה 

ציטוט של captaincaveman

ניסיון הרכישה שלך לא נעשה בתום לב. ידעת שיש פה תקלה וניסית ״לתפוס על זה טרמפ״. לא הצליח לך, אין פה קייס.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shai82

באמת שאני לא מבין את הרצון העז לנצל את הטעות שלהם.

אפילו קצת מגעיל אותי.

מחזק.

אני רוצה לראות מה אם היה קורה  במצב הפוך.

 

אם בטעות מחייבים במסעדה יותר, אנשים ישר מבקשים פיצוי, ובצדק.

אבל כשמישהו קונה מוצר בידיעה שיש טעות במחיר, אף אחד לא יעז להגיד לעסק שקרתה טעות, אלא יחפש כל קומבינה לנצל את המצב לטובתו, כמובן עם שימוש באחת ממילות המפתח הכי אהובות בארץ: "לתבוע".

נערך על-ידי holyheat
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...