עבור לתוכן

הוט - ניתוקים ופאקט לוס קבועים

Featured Replies

פורסם

 

 

היי,

 

כבר שבועיים שאני בשיחות טלפון יומיומיות עם הוט - הם מבחינתם טוענים שלא רואים שום תקלה (מבחינתם = נציגי שירות שונים שלא מעבירים אותי לשום אדם מומחה).

החליפו לי הוטבוקס + כבלים, שלחו אליי טכנאי (שרק הגיע, החליף מגבר והלך מבלי לראות אפילו את התקלה) וכלום לא עזר.

אחרי הטכנאי העוצמות רק עלו, ועכשיו יש הרבה יותר פאקט לוס של 100% באופן יותר תכוף (כל 5 דקות בערך למשך 4-5 שניות) יש לי בבית רק תשתית של הוט, אז אין לי ברירה להיות תקוע איתם.

מה אפשר לעשות? עצות?

 

lUgk5Db.png

 

image

 

image

 

image

פורסם

מה אתה מצפה שיגידו לך..?

יש לך תקלה בתשתית, אם הוט לא מצליחים/רוצים לפתור אותה, הפיתרון הוא לעבור למישהו אחר...

מה זאת אומרת יש לך רק תשתית של הוט? בזק מחוייבת בחוק להגיע לכל בית בישראל.

אתה גם יכול לעבור לתשתית סלולרית אם נפח התעבורה החודשי שלך סביר.

 

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם

אני לא מומחה בתחום, אבל הרעש בקו הוא גבוה מאוד (SNR) זאת גם הסיבה לשגיאות הרבות... גם העוצמה של מהירות ההעלאה קצת גבוהה צריך להיות בין 37-42. מה הספק שלך?

עוצמת מהירות ההורדה היא תקינות.

ראה לפי האתר הזה https://www.speedguide.net/faq/what-cable-modem-signal-levels-are-considered-good-78

תתקשר אליהם או שתבקש את התמיכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים