פורסם 2020 באוקטובר 75 שנים היי, כבר שבועיים שאני בשיחות טלפון יומיומיות עם הוט - הם מבחינתם טוענים שלא רואים שום תקלה (מבחינתם = נציגי שירות שונים שלא מעבירים אותי לשום אדם מומחה). החליפו לי הוטבוקס + כבלים, שלחו אליי טכנאי (שרק הגיע, החליף מגבר והלך מבלי לראות אפילו את התקלה) וכלום לא עזר. אחרי הטכנאי העוצמות רק עלו, ועכשיו יש הרבה יותר פאקט לוס של 100% באופן יותר תכוף (כל 5 דקות בערך למשך 4-5 שניות) יש לי בבית רק תשתית של הוט, אז אין לי ברירה להיות תקוע איתם. מה אפשר לעשות? עצות? נערך 2020 באוקטובר 75 שנים על-ידי Av1vftp
פורסם 2020 באוקטובר 75 שנים מה אתה מצפה שיגידו לך..? יש לך תקלה בתשתית, אם הוט לא מצליחים/רוצים לפתור אותה, הפיתרון הוא לעבור למישהו אחר... מה זאת אומרת יש לך רק תשתית של הוט? בזק מחוייבת בחוק להגיע לכל בית בישראל. אתה גם יכול לעבור לתשתית סלולרית אם נפח התעבורה החודשי שלך סביר.
פורסם 2020 באוקטובר 185 שנים אני לא מומחה בתחום, אבל הרעש בקו הוא גבוה מאוד (SNR) זאת גם הסיבה לשגיאות הרבות... גם העוצמה של מהירות ההעלאה קצת גבוהה צריך להיות בין 37-42. מה הספק שלך? עוצמת מהירות ההורדה היא תקינות. ראה לפי האתר הזה https://www.speedguide.net/faq/what-cable-modem-signal-levels-are-considered-good-78 תתקשר אליהם או שתבקש את התמיכה. נערך 2020 באוקטובר 185 שנים על-ידי Acadir
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.