פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים אז כבר שבועות שהאינטרנט איטי ברמה מטורפת.. פניות חוזרות ונשנות להוט כמובן לא מניבות כלום למעט איפוס המודם ושינוי תדרים (פשוט הזוי) וכנראה שאני צריך לקחת את המושכות לידיים שלי ולא להסתמך על טכנאי (שלא יגיע אף פעם).. ראיתי פוסטים רבים באינטרנט על הנתונים שמציג המודם של הוט אבל עדיין אני לא מצליח להבין בעצמי האם הנתונים שלי תקינים ומה הנורמל שצריך להיות. הבנתי שניתן לפתור בעיות של עוצמות שגורמות לשגיאות באמצעות מגבירים או מנמיכים אבל לאן לחבר ומה לקנות? אז צירפתי לפוסט זה את הנתונים שהמודם שלי מציג, מדובר בספק + תשתית של 100MB ואשמח אם מישהו יוכל להסביר לי (מלבד השגיאות שאני מבין שזה לא תקין) מה אמורות להיות העוצמות והאם הפרטים אצלי תקינים, ובמידה ולא - איך לסדר זאת עצמי. תודה מראש וחג שמח.
פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים היי מה נתקעת על הוט ? מה איבדת אצלם ? קח ספק אחר וזהו. היום במחיר טיפה יותר תוכל לקבל פי 5 יותר מהיר.
פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים מחבר אין לי אפשרות לעבור כרגע חברה, אין נקודות של תשתית במקום המגורים שלי מלבד של הוט..
פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים פרטנר / סלקום ..... אינטרנט סלולארי. שווה גישוש .... בכל מקרה, בהצלחה עם פתרון הבעיות. זה לא הכי נעים, אבל בסוף הם ( הוט ) כן שולחים טכנאי. מועדים לשמחה !
פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים טוב https://www.kamaze.co.il/Compare/3/Cellular-Modem זה לא כזה אטרקטיבי ( אינטרנט סלולרי ) . אז בהצלחה עם הוט !
פורסם 2020 באוקטובר 45 שנים https://pickmymodem.com/signal-levels-docsis-3-03-1-cable-modem/ נתונים לא טובים. בעוצמה של היורד. SNR עולה. אתה לא אמור לסדר כלום לבד. בעקרון מה שניתן לעשות מהקופסא אצלך (איפה שאתה לא אמור לעשות כלום). זה לשים מגבר (אולי יש) ולהחליף כבלים ומחברים. (גם בהם אתה לא צריך לגעת). אחר"כ טכנאי יגיד שנגעת והם לא אחראיים. אצלי נערך 2020 באוקטובר 45 שנים על-ידי none77
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.