abr328 פורסם 2020 בספטמבר 12 Share פורסם 2020 בספטמבר 12 שלום רב, למחשב שלי מחוברת מדפסת לייזר XEROS PHASER 3240 PCL 6 לאחרונה איני מצליח להדפיס כי המחשב מדווח על "שגיאה" במדפסת, המדפסת עצמה לא מודיעה על תקלה כל שהיא, שמתי לב שלאחרונה הצבע של ההדפסות היה חלש, האם יתכן שזו הסיבה ל"שגיאה" ואלי לרכוש מחסנית דיו חדשה ? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2020 בספטמבר 12 Share פורסם 2020 בספטמבר 12 זו מדפסת לייזר, אז אני מניח שצריך לרכוש טונר ולא דיו. אבל לפני שעושים את זה, שווה לנתח את המצב. 1. על איזו שגיאה בדיוק המחשב מדווח? 2. איך המחשב מחובר למדפסת? 3. האם ניסית מחשב אחר? 4. האם ניסית להדפיס דף ניסיון מהמדפסת עצמה? ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
abr328 פורסם 2020 בספטמבר 18 מחבר Share פורסם 2020 בספטמבר 18 שלום וסליחה שלא ראיתי את התגובה שלך מיד. אכן מדובר על הוספת טונר , אבל, אולי המדפסת התקלקלה ? במצב המדפסת מופיעה לרוב המילה "שגיאה "ללא פרוט, אבל לפעמים נעלמת המילה שגיאה ומופיעה הודעה "2 מסמכים בתור" אבל, בשני המקרים זה לא מדפיס לא את הדף שלי ולא את דף הנסיון. המדפסת מחוברת למחשב דרך כבל. כאשר אני מקיש על "מאפייני חומרה" מתקבלת ההודעה "התקן זה פועל כראוי". בתודה מראש אברהם ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
N.R פורסם 2020 בספטמבר 19 Share פורסם 2020 בספטמבר 19 (נערך) מדי פעם כשיש בעיות מוזרות או שגיאות שלא מתעדכנות עם המדפסת (אפילו שסידרת אותם) אז שווה להיכנס לservices.msc ומשם להגיע לprinter spooler ולאפס את השירות. זה מסדר בעיות בניהול מול המדפסות ומנקה את המסמכים שמחכים בתור או שגיאות אחרות. נערך 2020 בספטמבר 19 על-ידי N.R ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.