As-21 פורסם 2020 ביולי 14 Share פורסם 2020 ביולי 14 (נערך) התחלתי להרגיש PING SPIKES תוך כדי משחקים ברשת. ביצעתי בדיקת PING ל YouTube ואני מקבל בין 4% ל 15% PACKET LOSS. אני על חיבור חוטי כמובן ולא אחלוטי. ביצעתי את ההבדיקת עם מחשב נייד שהיה מחובר ישירות דרך הכבל רשת למודם של הוט וקיבלתי את אותם תוצאות. 1. זה לא מכשיר ברשת הפנימית כי בדקתי עם מחשב אחד מחובר להוטבוקס של הוט שמוגדר כמודם 2. זה לא הראוטר שלי כי עקפתי אותו בבדיקה שלי השאלה שלי אני צריך לפנות לגבי הבעיה שלי להוט או הוטנט ? נערך 2020 ביולי 14 על-ידי As-21 ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
VIPer7 פורסם 2020 ביולי 26 Share פורסם 2020 ביולי 26 יכול להיות גם וגם אצלי זה היה עם בזק בינלאומי ותשתית של הוט בשעות ערב כל יום החלפתי ספק להטונט וזה הסתדר. עדיין יש קצת אומס בשעות 22-23 אבל סביר ופינג לא עולה על 120-130 במצבים הכי גרועים ואין PACKET LOSS עד שגיליתי שהבעיה בספק עברתי מיליון שיחות עם תמיכה של 014 ששלחו אותי לתמיכה של תשתית (הוט) כל פעם. ובסוף - בעיה אצל 014, והם גם לא מודים בזה, פשוט אחלפתי ספק על דעת אצמי וזה הסתדר ... 014 הכי טובים עלק ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
arik100 פורסם 2020 באוגוסט 4 Share פורסם 2020 באוגוסט 4 1. אתה טוען שקיבלת PACKET LOSS , למה לא העלת תמונה של הבדיקה? 2. בדיקה אחת זה לא הוכחה מוחלטת, הייתי מבצע בדיקה עוד כמה פעמים ולעוד כמה אתרים 3. לאחר מכן הייתי פונה אליהם ובודק את הנושא. ציטוט קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
הצטרפ/י לדיון
בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.