פורסם 2020 ביולי 145 שנים התחלתי להרגיש PING SPIKES תוך כדי משחקים ברשת. ביצעתי בדיקת PING ל YOUTUBE ואני מקבל בין 4% ל 15% PACKET LOSS. אני על חיבור חוטי כמובן ולא אחלוטי. ביצעתי את ההבדיקת עם מחשב נייד שהיה מחובר ישירות דרך הכבל רשת למודם של הוט וקיבלתי את אותם תוצאות. 1. זה לא מכשיר ברשת הפנימית כי בדקתי עם מחשב אחד מחובר להוטבוקס של הוט שמוגדר כמודם 2. זה לא הראוטר שלי כי עקפתי אותו בבדיקה שלי השאלה שלי אני צריך לפנות לגבי הבעיה שלי להוט או הוטנט ? נערך 2020 ביולי 145 שנים על-ידי As-21
פורסם 2020 ביולי 265 שנים יכול להיות גם וגם אצלי זה היה עם בזק בינלאומי ותשתית של הוט בשעות ערב כל יום החלפתי ספק להטונט וזה הסתדר. עדיין יש קצת אומס בשעות 22-23 אבל סביר ופינג לא עולה על 120-130 במצבים הכי גרועים ואין PACKET LOSS עד שגיליתי שהבעיה בספק עברתי מיליון שיחות עם תמיכה של 014 ששלחו אותי לתמיכה של תשתית (הוט) כל פעם. ובסוף - בעיה אצל 014, והם גם לא מודים בזה, פשוט אחלפתי ספק על דעת אצמי וזה הסתדר ... 014 הכי טובים עלק
פורסם 2020 באוגוסט 45 שנים 1. אתה טוען שקיבלת PACKET LOSS , למה לא העלת תמונה של הבדיקה? 2. בדיקה אחת זה לא הוכחה מוחלטת, הייתי מבצע בדיקה עוד כמה פעמים ולעוד כמה אתרים 3. לאחר מכן הייתי פונה אליהם ובודק את הנושא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.