מסך אולטרה וויד למשחקים ולסרטים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך אולטרה וויד למשחקים ולסרטים


Hiiram
 Share

Recommended Posts

תקציבכם:
מקצה לעניין הזה 3500 ש"ח.

חריגה:
אם זה באמת שווה את זה, אז 4000 ש"ח.

מה השימושים שלכם בציוד?
גיימינג, , צ'אטינג, ועבודות מולטי-טאסקינג.

בקשות מיוחדות:
מסך מסוג , עם תמיכה בג'יסינק (לא אכפת לי אם אין את הפיצ'ר מובנה, אך ניתן להפעיל עליו ג'יסינק ללא פליקרינג), ברזולוציה שלא יורדת מ-3440X1440, על פורמט אולטרה וויד, וחשוב שיהיה גדול. גדול ככל האפשר.

מחו"ל או מהארץ?
כל עוד זה עומד בתקציב, לא משנה לי היכן.

הערות:
כדי לסנן כמה תשובות - אני מכיר ובדקתי את ה- AW3418DW. תראו, על הנייר הוא כל מה שאני צריך, אך המחיר שלו בארץ שווה ערך לגרסה המתקדמת יותר שלו, ה-AW3420DW (שהיא, כמובן, לא זמינה בארץ), והיא מתקנת את כל הפגמים הקטנים שיש ב-AW3418DW (זמן תגובה מהיר יותר, דחיסת צבע טובה יותר, ופחות בעיות עם הפאנל). גם בגזרה של לא ממש התרשמתי. יש את ה-ROG Strix XG35VQ מפלונטר ב-3010 ש"ח, אך הוא לא מסך , הוא לא מגיע ל-120 הרץ כמו שאר המתחרים שלו, אין לו ג'יסינק מובנה (והתאמת הג'יסינק-פריסינק שלו מחרידה על-פי גולשים) ודחיסת הצבע שלו - ביחס לתחרות כאמור - ירודה.

דווקא ה- Swift PG349Q מצטייר כמועמד מושלם, אך הוא הרבה מעבר למחיר שלי, וגרסתו הזולה מעט יותר, ה-PG348Q, גם כן לא זמינה בארץ (מאוד מפתיע). בכל מה שנוגע ללנובו וכאלה, סדרת ליג'ן נראית לי מאוד ממוצעת ולא עומדת בסטנדרט. הרבה ביקורות לא הראו התלהבות גם כן. את היתר לא בדקתי לעומק.

אז יוצא שאני לא יודע מה לקנות ולא יודע לאן לפנות. גם בחו"ל המחירים דיי שערורייתיים, ומה שלא (למשל - מצאתי את PG348Q מ-B&H במחיר לא נוראי, אך עלויות השילוח, המכס, וכל מה שמסביב מביאים אותו למחירי שיא של 6000 ש"ח) הופך את עצמו ליקר נורא. אשמח לעזרה והכוונה קלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
  • צור חדש...