פורסם 2020 באפריל 125 שנים שפה הכי טובה למשוך ממשחק נתונים וkernel bypass אפשר לעשות את זה טוב גם פייטון?
פורסם 2020 באפריל 135 שנים מחבר ציטוט של etal אני מעריך שתצטרך שפה שהיא יותר low level בשביל דברים כאלה אני מכיר אנשים שעובדים בזה עםc++ אתה מבין בזה?
פורסם 2020 באפריל 135 שנים בדיוק, בשביל דברים כאלה צריך להשתמש בשפות כמו c, c++ או rust שמתקמפלות לקוד מכונה ויש לך בהן שליטה מלאה על ניהול הזכרון. הבעיה שלנהל לבד את הזכרון כמו שצריך זו עבודה קשה ולפתח בשפות האלו לוקח יותר זמן מבשפות כמו פייטון. נערך 2020 באפריל 135 שנים על-ידי etal
פורסם 2020 באפריל 135 שנים מחבר ציטוט של etal בדיוק, בשביל דברים כאלה צריך להשתמש בשפות כמו c, c++ או rust שמתקמפלות לקוד מכונה ויש לך בהן שליטה מלאה על ניהול הזכרון. הבעיה שלנהל לבד את הזכרון כמו שצריך זו עבודה קשה ולפתח בשפות האלו לוקח יותר זמן מבשפות כמו פייטון. אס אתה אומר שc++ ולא עדיף פייתון
פורסם 2020 באפריל 135 שנים מחבר ציטוט של Jabberwock רק C++ טוב תודה רבה אתה יודע איפה אני יכול ללמוד את הדברים האלה ובנוסף אם אתה מבין?
פורסם 2020 באפריל 135 שנים ציטוט של Adi Shay טוב תודה רבה אתה יודע איפה אני יכול ללמוד את הדברים האלה ובנוסף אם אתה מבין? אם אתה מעוניין ללמוד לפתח משחקים, C++ היא חלק ממנוע UNREAL. C SHARP היא חלק ממנוע UNITY. נערך 2020 באפריל 135 שנים על-ידי urib
פורסם 2020 באפריל 145 שנים מחבר ציטוט של urib אם אתה מעוניין ללמוד לפתח משחקים, C++ היא חלק ממנוע UNREAL. C SHARP היא חלק ממנוע UNITY. לא בדיוק לפתח משחק טיפה שונה מזה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.