פורסם 2019 בדצמבר 65 שנים קניתי לאחרונה מחשב חדש מאייבורי, עם Windows 10 Home OEM. גרסת הבילד היא 10240. כשאני מנסה לבדוק אם יש עדכונים, אני מקבל באופן קבוע שגיאה שכזו: ציטוט There were some problems installing updates, but we'll try again later. If you keep seeing this and want to search the web or contact support for information, this may help: (0x80240fff) ניסיתי לחפור ולחפור, וה"פתרונות" המוצעים כולם מתוסבכים. הבנתי שהשגיאה הזו נפוצה עם הבילד שלי. לא ברור לי כיצד יתכן שמיקרוסופט לא מתקנים את זה, זה פשוט נשגב מבינתי. מישהו ניתקל בזה, ויודע מה לעשות? אם לא, מהי ה"כתובת" הנכונה לפניה פה, אייבורי או מיקרוסופט בעצמם?(יש לי תחושה ששניהם ינפנפו אותי). תודה מראש.
פורסם 2019 בדצמבר 75 שנים מערכת הפעלה בילד 10240 היא גירסה 1507 - משנת 2015. מערכת זו אינה נתמכת יותר ע"י מיקרוסופט. https://support.microsoft.com/en-us/help/13853/windows-lifecycle-fact-sheet האחריות לתיקון ה"בעיה" ע"י אייבורי להם שילמת להתקין את מערכת הפעלה - התקנת מערכת הפעלה ע"י מעבדה חייבת להיות מושלמת ומעודכנת. תוכל לנסות לעדכן בעצמך את המערכת ע"י שימוש בקובץ התקנה (ISO) שתוריד ממיקרוסופט ותבצע עדכון מתוך מערכת ההפעלה. לפני ביצוע - בדוק עם המערכת שלך מאוקטבת ובדוק אם יש לך את קוד האקטיבציה. https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10 נערך 2019 בדצמבר 75 שנים על-ידי HelpSupport
פורסם 2019 בדצמבר 95 שנים מחבר למי שמעוניין, בסוף פשוט חיפשתי בגוגל windows update latest build, ועדכנתי לגרסא האחרונה דרך האתר של מיקרוסופט.......
פורסם 2019 בדצמבר 115 שנים ציטוט של sheff2k2 למי שמעוניין, בסוף פשוט חיפשתי בגוגל windows update latest build, ועדכנתי לגרסא האחרונה דרך האתר של מיקרוסופט....... זה מאוד מאכזב שזה השרות שהם נותנים .. הרי שלמת על התקנה של חלונות אז למה לא לעשות את הפרמוט כמו שצריך העיקר שהסתדרת
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.