התחברות לטלויזיה חכמה - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התחברות לטלויזיה חכמה


leoleo

Recommended Posts

שלום,

יש לי בממד עם מודם ישן וחיבור קווי של . הממ"ד יחסית רחוק מהסלון שם בכוונתי לחבר את הטלויזיה לאינטרנט.

מה האפשרויות שלי לחיבור חכמה לאינטרנט? 

 האם הכרחי שיהיה ראוטר? האם ניתן לחבר את האינטרנט לטלויזיה ישירות מהקיר/נקודת ללא אמצעי מתווך?

האם אפשר ששתי היחידות תהיינה עצמאיות? חיבור קווי בממ"ד עם המודם הישן  כפי שהוא היום וחיבור עם ראוטר או מודם בחיבור לקיר ולטלויזיה? בהנחה והעלויות הן זהות.

במידה ואין לי צורך ב-WIFI בבית, האם מומלץ לבחור חיבור ישיר של האינטרנט לטלויזיה? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בבית יכול להיות רק מודם אחד וכל האינטרנט חייב לעבור דרכו בדרך זו או אחרת, אין שום דרך לעקוף את זה. אם רוצים לחבר יותר ממכשיר אחד לאינטרנט אז הדרך המקובלת היא בעזרת ראוטר, בדרך כלל המודם מגיע משולב עם ראוטר באותו המכשיר אני לא יודע בדיוק מה יש אצלך.

 

מה שנשאר זה לבדוק מה המקום הכי טוב למקם את המודם+ראוטר ואיך לדאוג להעביר את הרשת לכל המכשירים, WIFI הוא לא האפשרות היחידה במיוחד שאחד המכשירים בממד מה שצפוי לגרום לבעיות קליטה. הפתרונות האחרים הם בעזרת מתאמים על החשמל, מתאמי moca על הטלפון או סתם חיבור קווי.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של etal

בבית יכול להיות רק מודם אחד וכל האינטרנט חייב לעבור דרכו בדרך זו או אחרת, אין שום דרך לעקוף את זה. אם רוצים לחבר יותר ממכשיר אחד לאינטרנט אז הדרך המקובלת היא בעזרת ראוטר, בדרך כלל המודם מגיע משולב עם ראוטר באותו המכשיר אני לא יודע בדיוק מה יש אצלך.

 

מה שנשאר זה לבדוק מה המקום הכי טוב למקם את המודם+ראוטר ואיך לדאוג להעביר את הרשת לכל המכשירים, WIFI הוא לא האפשרות היחידה במיוחד שאחד המכשירים בממד מה שצפוי לגרום לבעיות קליטה. הפתרונות האחרים הם בעזרת מתאמים על רשת החשמל, מתאמי moca על רשת הטלפון או סתם חיבור רשת קווי.

 

המודם הקיים יחסית ישן של בזק. האם הבנתי נכון?: משדרג את המודם לראוטר, ממקם אותו בממד עם ה- ואז אם אני לא מעונין ב-WiFi בבית: מעביר כבל מהראוטר ישר לטלויזיה בסלון או מהראוטר למתאם חשמל בממד ויציאה של מתאם חשמל אחר ליד הטלויזיה ומשם בכבל ישירות לטלויזיה? 

במידה וכן מה ההמלצה מבחינת הציוד וההתקנה; האם בזק? האם איש מקצוע אחר? אני?

במידה וכן איזה ציוד עליי לרכוש: סוג ראוטר; סוג כבל לתעלה בין הממד לסלון? 

האם יש יתרונות וחסרונות לשימוש במתחמי חשמל אל מול חיבור בכבל מהראוטר בממד לטלויזיה בסלון?

בברכה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנת נכון, אתה יכול לקנות ראוטר משולב עם מודם או רק ראוטר ולחבר אותו למודם הקיים ומשם להעביר לטלוויזיה.

 

לדעתי לא מתעסקים עם התקנה של ציוד ביתי, הם בטח ישמחו למכור לך מודם+ראוטר חדש במחיר מופקע אבל לא צריכה להיות שום בעיה לקנות כזה בעצמך בחנויות. עקרונית אתה יכול לעשות את כל העבודה לבד, אם אתה בוחר להשתמש במתאמים אז לא צריכה להיות בעיה, אם אתה בוחר להעביר כבלי בתעלות אז כדאי לך לקחת טכנאי בשביל זה.

 

למתאמים על החשמל יש יתרון ברור בקלות ההתקנה מצד שני לא מובטח איזו מהירות תקבל בפועל ויכולות להיות בעיות קליטה, קשה לדעת מראש איך זה יעבוד אצלך. צריך לבדוק שהחשמל בממד ובסלון הם על אותה פאזה אחרת אחרת זה לא יעבוד.

 

מה הדגם של המודם שיש אצלך עכשיו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של etal

הבנת נכון, אתה יכול לקנות ראוטר משולב עם מודם או רק ראוטר ולחבר אותו למודם הקיים ומשם להעביר רשת לטלוויזיה.

 

לדעתי בזק לא מתעסקים עם התקנה של ציוד ביתי, הם בטח ישמחו למכור לך מודם+ראוטר חדש במחיר מופקע אבל לא צריכה להיות שום בעיה לקנות כזה בעצמך בחנויות. עקרונית אתה יכול לעשות את כל העבודה לבד, אם אתה בוחר להשתמש במתאמים אז לא צריכה להיות בעיה, אם אתה בוחר להעביר כבלי רשת בתעלות אז כדאי לך לקחת טכנאי בשביל זה.

 

למתאמים על רשת החשמל יש יתרון ברור בקלות ההתקנה מצד שני לא מובטח איזו מהירות תקבל בפועל ויכולות להיות בעיות קליטה, קשה לדעת מראש איך זה יעבוד אצלך. צריך לבדוק שהחשמל בממד ובסלון הם על אותה פאזה אחרת אחרת זה לא יעבוד.

 

מה הדגם של המודם שיש אצלך עכשיו?

אבהיר שוב את הצורך: חיבור לטלויזה חכמה שטרם רכשתי. בעדיפות בחיבור ישיר וללא WIFI 

הסטטוס הנוכחי: בממ"ד עם מודם , מהירות גלישה 15 MB לצרכים הכי בסיסיים כמו לכתוב כאן , עריכת תמונות ומעט .

נתון נוסף שיכול להשליך על המתווה הרצוי עבורי: ברגע שה- מת או תוך שנתיים - הראשון מבינהם - ה- ייצא מהממד ויחליף אותו שימוקם באזור הסלון ואז כן צריך שתהיה לי אופציה של WIFI מהראוטר.

הדגם של המודם שברשותי מבזק הוא d-link dsl 2500u. הכל תפוס מאחורה...

אשמח להמלצה לראוטר משולב מודם - תקציב 500-600 ש"ח שיוכל לשרת אותי גם במתווה שבו אעבור מ- למחשב והראוטר יעבור לאזור הסלון בקרבת הטלווכנ"ל לסוג כבל הרשת. האם אני צריך לבדוק בעניין זה גם את הטלוזיה/חיבורים שיש לה?

האם עקרונית אוכל להשאיר את הראוטר בממ"ד בלי ה-PC ועדיין כל התשתית תעבוד.

בהמשך להתעניינות שלי וקריאה כאן: מבין שיש גם אופציה שבחלק מהאזורים בארץ לחיבור עם . האם זה פתרון שיכול להתאים לי? האם זה משהו שכדאי לקחת אותו בחשבון לפני שאני משקיע כמה מאות שקלים או שבכל מקרה גם אז אצטרך ראוטר?

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...