פורסם 2019 במאי 156 שנים אני צריך לכתוב קוד שיוצר מטריצה ריבועית (נניח 3X3 או 5X5 וכו') ממלא אותה במספרים רנדומליים ממספר מינימום עד מספר מקסימום (נניח 1 עד 9) ולאחר מכן לחשב את הנקודות "שיא גובה" שיש במטריצה (שיא גובה נחשבת נקודה שכל השכנים שלה שמקיפים אותה מהצדדים והאלכסונים שלה-יותר נמוכים ממנה). אני צריך למצוא: א. כמה שיאי גובה יש ב. את המיקומים שלהם (להחזיר מיקום בצורה של האינדקס נניח [3][2] ג. את המיקומים של הנקודות הנמוכות ביותר עכשיו השאלות שלי הן ככה: א. איך אני יכול לעבור על כל המטריצה ולבדוק אם זה שיא גובה? כי למשל בארבעת הפינות אני נתקע בבעיה כי אם אני רוצה לבדוק לכאורה את הפינה במיקום של ה [n-1] למשל אני לא יכול כי זה לא קיים במערך אז אני מבין שצריך לעשות פה הרבה תנאים אבל קצת הלכתי לאיבוד שם. ב. איך אני מחזיר את המיקום? ניסיתי לחפש כל מיני פקודות "אינדקס" למיניהן בגוגל-לא הצלחתי למצוא אחת שהבנתי איך להשתמש בה (בלי לקבל שגיאה בעצם) וגם אז- אם יש לי כמה שיאי גובה, איך בעצם אני שומר אותם שהתוכנית תדע שהנקודה הספציפית הזו היתה שיא גובה? ג. מאמי שאם אצליח להבין את סעיף ב' אדע להסתדר גם עם ג'. תודה רבה!
פורסם 2019 במאי 156 שנים א. לעבור נקודה נקודה, להשוות את כל הנקודות מסביב וכמובן לוודא שאתה לא חורג מגבולות המערך. כן צריך לכתוב כמה תנאים אבל אם עובדים מסודר ומפרידים את הקוד לפונקציות אז זה לא כזה מסובך. ב. אתה לא צריך לחפש פקודות אינדקס מתוחכמות, אני מניח שכדי לעבור על המערך יש לך שתי לולאות for אחת בתוך השניה עם שני משתני אינדקס למה אתה צריך משהו נוסף? תבנה אובייקט שמייצג נקודה במערך עם שני משתני int בפנים, כשאתה מוצא נקודת מקסימום תייצר אובייקט מתאים ותשמור אותו במערך נפרד. אחרי שעברת על כל המטריצה אז במערך הזה יהיו כל נקודות המקסימום. נערך 2019 במאי 156 שנים על-ידי etal
פורסם 2019 במאי 156 שנים מחבר ציטוט של etal א. לעבור נקודה נקודה, להשוות את כל הנקודות מסביב וכמובן לוודא שאתה לא חורג מגבולות המערך. כן צריך לכתוב כמה תנאים אבל אם עובדים מסודר ומפרידים את הקוד לפונקציות אז זה לא כזה מסובך. ב. אתה לא צריך לחפש פקודות אינדקס מתוחכמות, אני מניח שכדי לעבור על המערך יש לך שתי לולאות for אחת בתוך השניה עם שני משתני אינדקס למה אתה צריך משהו נוסף? תבנה אובייקט שמייצג נקודה במערך עם שני משתני int בפנים, כשאתה מוצא נקודת מקסימום תייצר אובייקט מתאים ותשמור אותו במערך נפרד. אחרי שעברת על כל המטריצה אז במערך הזה יהיו כל נקודות המקסימום. תודה על התגובה הבנתי את הדברים האלה,אבל קשה לי ליישם את זה בקוד. תוכל לעזור לי עם זה קצת בבקשה?
פורסם 2019 במאי 156 שנים תעתיק לפה (או יותר טוב למקום מסודר כמו https://gist.github.com) את הקוד שכבר כתבת ואז יהיה יותר קל לעזור לך.
פורסם 2019 במאי 156 שנים מחבר https://github.com/avielbs1/SpliNum/blob/master/Matri1 זה מה שעשיתי בינתיים כדי למלא את המטריצה, את השאר ניסיתי אפילו לעשות סקיצה על דף כדי להבין איך אני מתחיל בינתיים לסרוק את כל המטריצה ולבדוק את הנקודות מקסימום מינימום אבל לא הצלחתי לחשוב מאיפה להתחיל אפילו, אם תוכל לתת לי כיוון קטן עם הקוד עצמו+הסבר של איך הוא בעצם עובד זה יעזור לי ממש! תודה רבה!
פורסם 2019 במאי 166 שנים אולי זה יתן לך כיוון, השארתי לך לכתוב את הפונקציה שבאמת עושה את העבודה https://gist.github.com/etal2/90122941b72a29f0c7aab3a0b42c7dbe
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.