Sam cull פורסם 2019 בפברואר 27 Share פורסם 2019 בפברואר 27 שלום יש לי מטען מצברים שלא מתנתק אוטומטית עים גמר הטעינה, ברצוני להוסיף לו מעגל ניתוק , אבקש רעיונות לבניה עצמית של מעגל ניתוק, או השתלה במטען של מנתק אוטומטי כמו באלטרנטור של רכב, אים אפשר לצרף שרטוט או תמונה של מקומות החיבור במטען מצברים רגיל, קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
napoleon45 פורסם 2019 בפברואר 27 Share פורסם 2019 בפברואר 27 אין לך תלמיד בכיתה י' במגמת אלקטרוניקה ? תעיין בזה, קצת ארוך אבל ..... https://hwzone.co.il/community/topic/491979-דרכים-להטענת-מצבר-lead-acid/ עוד לעיונך - https://www.electroschematics.com/5738/tricky-charger/ וזה - https://www.google.co.il/search?q=car+battery+charge+limit+circuit&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=SogTwI07MTfkRM%3A%2CIWKfCqydpXK2hM%2C_&usg=AI4_-kQ9l05TRgm_GYJXUO9cBNF-cI9qPw&sa=X&ved=2ahUKEwjdyfvKh9zgAhUQ16QKHUTyCiUQ9QEwAnoECAUQCA&biw=1280&bih=657#imgrc=SogTwI07MTfkRM: ולבסוף זה - https://www.youtube.com/watch?v=c_XkuKeSLGs קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ZiggyMan פורסם 2019 בפברואר 28 Share פורסם 2019 בפברואר 28 נראה לי מיותר. ככל הנראה לא מדובר במטען מהיר, כי אז היה לו בקר טעינה מובנה שמפסיק את הטעינה המהירה בסיום הטעינה. כנראה מדובר על מטען איטי. אין כל בעיה להשאיר מטעין איטי במצב הטענה. למעשה זה אפילו רצוי, כי מצבר Lead Acid פורק במשך הזמן גם ללא עומס. כשהמצבר טעון, אין כמעט צריכת הספק מהמטען. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.