פורסם 2019 בפברואר 276 שנים שלום יש לי מטען מצברים שלא מתנתק אוטומטית עים גמר הטעינה, ברצוני להוסיף לו מעגל ניתוק , אבקש רעיונות לבניה עצמית של מעגל ניתוק, או השתלה במטען של מנתק אוטומטי כמו באלטרנטור של רכב, אים אפשר לצרף שרטוט או תמונה של מקומות החיבור במטען מצברים רגיל,
פורסם 2019 בפברואר 276 שנים אין לך תלמיד בכיתה י' במגמת אלקטרוניקה ? תעיין בזה, קצת ארוך אבל ..... https://hwzone.co.il/community/topic/491979-דרכים-להטענת-מצבר-lead-acid/ עוד לעיונך - https://www.electroschematics.com/5738/tricky-charger/ וזה - https://www.google.co.il/search?q=car+battery+charge+limit+circuit&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=SogTwI07MTfkRM%3A%2CIWKfCqydpXK2hM%2C_&usg=AI4_-kQ9l05TRgm_GYJXUO9cBNF-cI9qPw&sa=X&ved=2ahUKEwjdyfvKh9zgAhUQ16QKHUTyCiUQ9QEwAnoECAUQCA&biw=1280&bih=657#imgrc=SogTwI07MTfkRM: ולבסוף זה - https://www.youtube.com/watch?v=c_XkuKeSLGs נערך 2019 בפברואר 276 שנים על-ידי napoleon45
פורסם 2019 בפברואר 286 שנים נראה לי מיותר. ככל הנראה לא מדובר במטען מהיר, כי אז היה לו בקר טעינה מובנה שמפסיק את הטעינה המהירה בסיום הטעינה. כנראה מדובר על מטען איטי. אין כל בעיה להשאיר מטעין איטי במצב הטענה. למעשה זה אפילו רצוי, כי מצבר Lead Acid פורק במשך הזמן גם ללא עומס. כשהמצבר טעון, אין כמעט צריכת הספק מהמטען.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.