Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

קינמון עיצוב גרפי

מה מקסימום ימי עסקים לוקח תיקון של מחשב?

Recommended Posts

היי,

רציתי לשאול קניתי מחשב חדש לפני כמה חודשים והיו בו תקלות מהחודש השני.

הטכנאי לא הצליח לזהות את הבעיה וכל הזמן ניסה לתקן אותה משלט רחוק או ע"י הפעלה מחדש. כל זה לא עזר.

הוא כרגע מנסה לבודד רכיב רכיב במחשב, על מנת לבדוק תוך כדי עבודה שלי איזה מהם תקול,

ניסיתי וגיליתי שבלתי אפשרי לעבוד על המחשב כי התוכנות נסגרות ואנמ מאבדת חומר.

אמרתי לו שאני רוצה שיבדוק את המחשב במעבדה בלי עזרתי והוא טען שזה יקח כך מלא זמן כי קשה לבדוק את זה. 

21 ימי עסקים.

לי זה נראה בלתי הגיוני להשבית את העבודה שלי (גרפיקאית) שכל כולה מתבססת על המחשב למשך כל כך הרבה זמן.

ביחוד שהמחשב היה ממש חדש בזמן שההחלו התקלות, והטכנאי עד עתה לא מצא פתרון!

מה מקובל בשוק?

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שאלה טובה ! אפילו מצויינת.

 

המממ

תלוי את מי שואלים -

אם זה DELL  עם שירות באתר הלקוח - 

לרוב מביאים לך אחד אחר ונגמר הסיפור.

 

אותו הדבר גם עם IBM  שנותנים שירות לניידים היותר איכותיים של .

 

כל השאר - רולטה רוסית, ובהצלחה ללקוח מולם.

 

בכל מקרה, אין שום הגיון במה ש"הטכנאי" עם או בלי מרכאות מקשקש.

נשמח לדעת באיזו חברה / מדובר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אם זה השירות שאת מקבלת, הייתי מציע לך להזמין טכנאי לבד שיבדוק מה הבעיה (שיגיע אלייך לעסק) ויסתכל. יכול להיות שיש בעיות חומרה והטכנאי ימצא את זה. אם צריך להחליף חלק אז תוכלי לגשת לחברה בה קנית ולבקש שירות במקום לתקלה ספציפית.

אני מבין שהכל  באחריות, אבל אם האחריות תשבית אותך לכמה ימים אולי זה משתלם להזמין מישהו פרטי לטפל.

 

בהצלחה

נערך על-ידי אורנקו נייד
טעות

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני חושב אחרת.

אם זה "השירות"  שמקבלים,

מעלים את היפור לפייסבוק, הן

שלה והן של החברה וגם פונים

למדורים הרלוונטיים בעיתונות,

כמו "משפט שדה"  במוסף ממון של ידיעות.

 

וגם איום בתביעה משפטית לא יזיק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני  קיבלתי את הרושם שמדובר במחשב שולחני מורכב מחנות מקומית \ טכנאי פרטי .

 

עד כמה שאני יודע , במחשבי מותג ההתחייבות היא לפחות זמן כאשר המחשב מגיע למעבדה ( באחריות )

דל זה 5 ימי עסקים לדיאגנוזה + לא יודע כמה ימים  במקרה שהחלק לא במלאי.

לנובו זה 10 או 14 ימי עסקים לכל הטיפול ואחרי זה הם מחליפים מחשב די חופשי , אפילו לא צריך לצעוק יותר מידי. 

 

 

21 ימי עסקים זה זמן מאוד  לא סביר לדיאגנוזה  של מחשב באחריות .

זאת האחריות שלך להביא את המחשב אליו אלא אם שילמת\סיכמת במעמד הרכישה על אחריות באתר הלקוח  .

לא ברור לי למה הטכנאי מנסה להמנע מבדיקה  ישירה של המחשב , תקלות חומרה יותר קל לזהות בעבודה ישירה על המחשב מאשר בשליטה מרחוק.

 

החיים האמיתיים קצת יותר מורכבים כשהם לא מאחורי המקלדת ולכן לא הייתי ממליץ על איומים אלא אם זאת דרכך ואת גם מממשת איומים  והולכת עד הסוף.

גם אז תביעה משפטית רלוונטית רק לאחר שהבאת לו את המחשב ובאמת לקח לו זמן בלתי סביר לתקן אותו .

אם עד עכשיו לא הקלטת שיחות , תתחילי להקליט  או שתעברי לתקשורת כתובה ומתועדת. 

 

 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

אני חושב אחרת.

אם זה "השירות"  שמקבלים,

מעלים את היפור לפייסבוק, הן

שלה והן של החברה וגם פונים

למדורים הרלוונטיים בעיתונות,

כמו "משפט שדה"  במוסף ממון של ידיעות.

 

וגם איום בתביעה משפטית לא יזיק.

אני מסכים עקרונית עם מה שאתה כותב, אבל צריך לדעת ש"משפט שדה" אפילו אם אתה צודק, לפי החוק אסור. אתה צודק? יש בית משפט. אני מכיר אישית מישהו שתבעו אותו על לשון הרע והיה צריך לשלם כמה אלפי שקלים בפיגשת גישור. חבל להסתבך סתם.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

 

וגם איום בתביעה משפטית לא יזיק.

הפואנטה כאן היא איום ...

 

ציטוט של אורנקו נייד

אני מסכים עקרונית עם מה שאתה כותב, אבל צריך לדעת ש"משפט שדה" אפילו אם אתה צודק, לפי החוק אסור. אתה צודק? יש בית משפט. אני מכיר אישית מישהו שתבעו אותו על לשון הרע והיה צריך לשלם כמה אלפי שקלים בפיגשת גישור. חבל להסתבך סתם.

הכוונה היא למדור תלונות בעיתון, שלא פעם מככבות בו החברות 

שצויינו חלקית ע"י אורנקו , וברוב המקרים 

ההתערבות של העיתון פותרת את הבעיה לטובת הלקוח.

לא דוחף ולא חצי מזה אף אחד לרוץ לבית משפט,

אם כי על הפסד הכנסה מהתנהלות לא נכונה / ראויה

אפשר וצריך לדרוש פיצוי, גם מאחורי המקלדת .....

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובות!

הייתי בימים כאלו של טירוף שאפילו לא שמתי לב שהגיבו לי.

בכל מקרה דברתי עם הטכנאי שוב על הענין והוא טען שלא היה בכוונתו לומר שלוקח לו 21 ימי עסקים אלא רק לחברות גדולות ( קרי: הוא פשוט רצה להלחיץ אותי ולאלץ אותי להמשיך עם שיטת הבדיקות האינוסופיות שלו)

אחרי עוד כמה סחיבות שצריך לבדוק את החשמל בבית ולעבוד ממקום אחר וכו' פשוט לא יכולתי לסבול את זה הגעתי אליו הביתה ואמרתי לו שיש לו שני ימי עסקים לטפל בבעיה אחרי כן שיחזיר לי מחשב תקין.

הוא החליף כמה חלקים מרכזיים וגם זה לא עזר, ולבסוף הגעתי אליו וקבלתי ממנו את הכסף חזרה.  

(ואז הוא גם ניסה להתחכם איתי ולשאול אותי כמה כסף אני חושבת שמגיע לי חזרה כי המחשב היה אצלי הרבה זמן)

אין גבול לחוצפה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כל הסיפור נשמע הזוי, ואיתך הסליחה.

זה כאילו קנית מוצר ממישהו בשכונה 

שהוא ורק הוא מטפל באותו מוצר.

אין יבואן, אין יצרן, אין כלום  ?

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
ציטוט של napoleon45

כל הסיפור נשמע הזוי, ואיתך הסליחה.

זה כאילו קנית מוצר ממישהו בשכונה 

שהוא ורק הוא מטפל באותו מוצר.

אין יבואן, אין יצרן, אין כלום  ?

ציטוט של napoleon45

 

 

ממש לא ממישהו בשכונה, טכנאי פרטי מקצועי מאד, המליצו לי עליו כמה וכמה. 

המחשב הורכב בהרכבה אישית כך שהאחריות היא של הטכנאי ולא רק של היבואן או היצרן.

כיון הטכנאי לא ידע מה הבעיה ובאיזה רכיב זה לא ממש עזר לי. 

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חחחח

יצאתי חציל .....

עשיתי אחד ועוד אחד  ( רק עכשיו ) והגעתי

למסקנה ( "הגאונית !" )  שמדובר במחשב נייח

ולא בנייד, כפי שהנחתי מתחילת הדיון.

נו, אז ברור שגם השאלות אינן במקומן.

צר לי על הטכנאי, זה קורה ( שלא עולים על תקלה ),

אבל בכל מקרה המריחות שלו לא במקומן .

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

פותחת הדיון

ראשית - שמח מאוד שהעניין הסתדר בסופו של דבר על הצד הטוב.

שנית - דיון כזה מקומו יותר בצרכנות מאשר בתמיכה טכנית.

שלישית - בדעתי לרב המוחלט של הצרכים מחשב מותג מציע הרבה יותר שקט נפשי ושירותיות מאשר שמורכב על ידי טכנאי\מעבדה קטנה כלשהו .  גם אני, שדי יודע לתקן והלרכיב לבדי, מעדיף מחשב מותג ואחריות של 3 שנים באתר הלקוח (NBD בד"כ) - מאחד המותגים הגדולים. לשקט הנפשי המתקבל בהוספת של כמה עשרות אחוזים במחיר יש משמעות נוספת במישור העסקי. כאשר המחשב הוא כלי עבודה.

 

בהצלחה

 

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...