גלקסי או LG מודל 2013 או 2014 - כדאי??? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גלקסי או LG מודל 2013 או 2014 - כדאי???


nt1

Recommended Posts

שלום,

ראיתי Samsung Galaxy S5  או LG G2 16GB במחירים של 650-750 ש'ח - לא יד שנייה אלא חדשים מחנות. נראה לי שיש לא מעט פרמטרים בהם הטלפונים האלה עולים על טלפונים חדשים באותו מחיר כמו למשל , ממשק משתמש ועוד. בהינתן שמצלמה חשובה לי ושאני משתמש בטלפון בנוסף בעיקר רק לדיבור, גלישה ווייז ו"עמוד ענן" , כדאי לקנות אותם למרות שזה מודל ישן? יש איזה סיכון?

 

תודה רבה על העזרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאתה ממש לא צודק בהנחת היסוד שלך...

הטכנולוגיה מתפתחת בקצב מסחרר. טלפון "סיני גרוע" של שנת 2018 הוא טוב בעשרות מונים ובכל פרמטר מ"שיא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר" של שנת 2014. טלפונים של 5 דורות אחורה זה מוצר פרהיסטורי ואין שום סיבה לדעתי לשקול אותו. אם התקציב נמוך, יש מכשירים זולים בדורות הנוכחיים שיהיו טובים יותר.

 

ספציפית, כל מתחת ל-S6 לדעתי לא שווה בכלל התייחסות, ואת ה-G2 במקרה יש לי מונח פה איפשהו על המדף - לפני כמה חודשים הדלקתי אותו שוב. המצלמה שלו, שבזמנו היתה פאר היצירה יחסית לשוק, פשוט מביכה... 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש תודה לעונים...איזה מזל ששאלתי....תודה גם על ההמלצות - הבעיה שלי עם הטלפונים הללו היא שהמסך גדול מדיי לטעמי במובן שזה פחות נוח לסחוב אבל אני רואה שזו המגמה השלטת עכשיו אז כנראה אין ברירה...

עוד שאלה קטנה אם אפשר - המליצו לי פה על טלפונים ב"אלי אקספרס" - אין שום סיכון בקנייה שם? אי התאמה של העברית? אחריות? מכס?

תודה רבה שוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...