מחפש מקלדת ארגונומית אלחוטית עם מקש Enter גבוה - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש מקלדת ארגונומית אלחוטית עם מקש Enter גבוה


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

לא הכותרת הכי ברורה, נכון?

 

ישנם שני סידורי מקלדות כשזה נוגע לכפתור ה- Enter: מקלדות שבהן ה- Enter נמצא בצידה הימני של שורת המקשים השלישית מלמטה ומעליו כפתור ה- backslash (ככל הנראה הסידור הנפוץ יותר) ומקלדות שבהן ה- Enter קצר יותר, אבל בגובה שתי שורות, גם השלישית וגם הרביעית, כשה- backslash נמצא לשמאלו. אני לא מסתדר עם הסידור הראשון וכשאני נאלץ להשתמש במקלדת שכזו, מגלה כל הזמן שלחצתי על ה- backslash כשרציתי ללחוץ על ה- Enter, אז אני מקפיד לקנות מקלדות מהסוג השני.

 

באני-לא-זוכר-כמה השנים האחרונות, השתמשתי במקלדת Wave K350 שהיתה לי מאוד נוחה, אבל הגיל נושא בה את אותותיו: הכיתוב על חלק מהמקשים נשחק מרוב שימוש, אחרים נתקעים לפעמים והגומי שעליו מניחים את שורש כף היד התקלף. הגיע הזמן להחליף. אבל אני לא מוצא את המקלדת הזו בארץ... רק כחלק מסט מקלדת ועכבר K550, וגם הוא די נדיר. לא אכפת לי לקנות עכבר ולאכסן במגירה, אבל ביקשתי שיבדקו וה- K550 שישנה היא עם מקש Enter נמוך (שורה אחת). לא טוב.

 

אז מכירים חנות שבה אפשר לרכוש K350/550 ושיהיו נחמדים מספיק כדי לפתוח את הקופסה ולבדוק מה גובה המקש? לחליפין, מכירים מקלדת אלחוטית ארגונומית אחרת עם מקש שכזה? עדיף מקלדת מולטימדיה (נוח לשנות ווליום ככה) אבל לא חובה.

 

תקציב? אמממ. בואו נגיד מתחת למיליון 😎

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השמות המקצועים לפריסות המקלדת שאתה מדבר עליהם הם ה-ANSI האמריקאי וה-ISO הארופאי, ה-ANSI הוא עם ה-Enter הרחב בגובה שורה אחת וה-ISO הוא עם ה-Enter בגובה שתי שורות.

https://deskthority.net/wiki/ANSI_vs_ISO

כמעט את כל המקלדות מייצרים בשתי הצורות אבל איזה במקרה היבואן המקומי החליט להביא לארץ זה בעיקר עניין של מזל.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי הרגשה שלמוכרים בחנויות אין מושג בדברים האלה. 

 

אם אתה מייבא מארופה (אמזון אנגליה\גרמניה) אז כמעט תמיד המקלדות הן בתצורה שרצית אבל קשה להאמין שזה יצא משתלם ובסוף צריך להוסיף עברית בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...