עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

בעיית אינטרנט למתקדמים (בזק\נטוויז'ן)

Featured Replies

פורסם

אז בגדול, יש לי אינטרנט (בזק הם התשתית, נטוויז'ן הם הספק).

 

אבל בכל פעם שאני מנסה לעשות את הדבר האהוב עלי בשביל להרגע מלחצי החיים - לשחק בairma.sh - אני מקבל ספייקים של איטיות עד כדי חוסר יכולת לשחק, ואז אני יוצא נוב ומבייש את הדגל שלי. בדקתי קצת ובאמת הפינג שלי לא יציב. הלכתי אחורה עם tracert ומצאתי את הIP של הPOP של נטוויז'ן, עשיתי לו פינג וכבר אליו אני מקבל packet loss ופינג מאוד לא יציב - בין 9ms ל30ms! למה?

כמובן שכל הבדיקה שלי נעשית מעל LAN - אין כאן wireless או משהו אחר.

 

H4G5e1B.png

 

במודם (DSL-699U5 או משהו כזה, ישן יחסית של בזק) אני לא רואה errors ובדיקת BER יוצאת טוב. 

 

eWK4nrm.png

 

כמובן שלא בזק ולא נטוויז'ן עזרו לי (אין עם מי לדבר שם). רעיונות?

 

 

פורסם

תתקשר לספקית אחרת תגיד להם אם אפשר חשבון בדיקה בשביל לראות אם זאת בעיית ספקית.

פורסם

בפקודה netstat -e נרשמות שגיאות או פרוטוקולים לא ידועים ?

בדוק את מהירות הגלישה גם לנטויזון וגם ישירות לבזק. (לבזק מתחברים בנתב ל @1 במקום לנטויזיון)

 

בזק מנסיוני בודקים ברצינות ולעומק וגם מפעילים במידת הצורך TRACE של הקו ל 24 שעות. אתה בשוק הסיטוני ?

נערך על-ידי Ivan

פורסם

בדקתה ראווטר אחר במקרה ? יכול להיות יש בעיה בתקשורת VDSL בראווטר כי ככה נראה ב output power מספר שלילי אין מתח מהספק או תנסה לאפס את הראווטר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.