עבור לתוכן

איך אפשר לדעת אם הבעיה בתשתית או בספק?

Featured Replies

פורסם

שלום,

 

יש לנו בבית ספק ותשתית של בזק עד 100 מגה מאותה חברה.

המודם ראוטר מדגם TP-Link Archer VR400 AC1200. 

בחיבור אלחוטי בשבוע ומשהו האחרונים אני חווה בעיות חוזרות של איטיות וניתוקים מהרשת.

אני מאפס את המודם ע"י ניתוקו מהחשמל אך לצערי זה פותר את הבעיה לפרק זמן מאוד קצר.

יצרתי קשר עם הספק/תשתית בפרק זמן של כשבוע מס' פעמים הם איפסו אצלהם במערכת את מה שהם מאפסים,

הבעיה נפתרת גם כן לפרק זמן קצר.

הבעיות של הגלישה קורות על גבי 2 מחשבים ניידים ו-2 סמארטפונים.

אם הבעיה מופיעה היא משפיעה על כל המכשירים שמחוברים באותו הזמן לרשת.

למרחק בין המחשב/פלאפון מהראוטר/ספק אין שום הבדל.

יש לציין שבמידה ואני מחבר את המחשב דרך כבל Ethernet לא מופיעות שום בעיות שציינתי.

הנק' של התשתית ממוקמת לא במקום הכי נח בבית,

אין לנו כרגע אפשרות לשנות את הנק' של התשתית,

או להעביר כבלים מהמקום הנוכחי שבו נמצא הראוטר אל עבר אותם המקומות שבהם נמצאים המחשבים הניידים.

 

מניסיונכם אדע להבין ממה בדיוק נגרמת הבעיה כדי לדעת טוב יותר איך לפתור אותה.

תודה לעוזרים!

פורסם

אם הבעיה רק באלחוטי אז אין שום קשר לספק ו/או לתשתית !

דבר ראשון נסה להחליף את ערוץ השידור בנתב.

פורסם
  • מחבר

אנסה. תודה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים