בעיה באוזניות - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה באוזניות


Sroh

Recommended Posts

היי,

יש לי אוזניות ATH-M50 של אודיו טקניקה. לאחרונה רכשתי לפטופ חדש, XPS 15, וכשחיברתי את האוזניות היה להן מין 'הד' כזה, שבסופו של דבר הצלחתי 'לתקן', ההד הפסיק, אבל אני לא מצליח להבדיל במשחקים לדוגמא מאיפה באים צעדים. במחשב הישן האוזניות היו עובדות טוב, אבל במחשב החדש היו לו תקלות (ההד, כמו באסים חזקים) ששיפרתי כשעשיתי דאון-גרייד לגרסא יותר ישנה של הדרייבר של הקול, אבל שוב - אני שומע סבבה אני פשוט לא מצליח להבין מאיפה הצעדים באים, וניסיתי בין כמה משחקים.

 

חייב לציין שקראתי באינטרנט שיש כמה בעיות עם המחשב הזה, ועם התוכנה Waves MaxAudio שבאה איתו. משום מה נכנסתי ללשונית "Dimension" בתוכנה בתקווה שזה יעזור, אבל זה אפילו לא קולט את האוזניות (אבל זה כן נותן לי להגביר ולהנמיך דרך התוכנה)

אני לא יכול לעדכן את הדרייבר שוב כי יחזור לי הבאס המעצבן, ניסיתי כבר כמה פעמים..

 

אשמח לעזרה איך לתקן..

WavesError.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מתכוון במה שבא עם המחשב? כן, ניסיתי, הוא בדיוק הגורם לבעיה. מסתבר שזו בעיה ידועה עם המחשב ועם הWave MaxxAudio אך לצערי עם כמה שזה ידוע לא הצלחתי למצוא פיתרון. ברמת העיקרון אני שומע פשוט לא 'כמו שצריך'. בפעמים הראשונות שזה היה הלכתי לPlayback Devices, שם נכנסתי להגדרות של  Speakers / Headphones ובלשונית Advanced הורדתי את הוי מAllow hardware acceleration, וזה עבד, עד אותו רגע שסגרתי את המחשב ופתחתי יום אחרי וזה חזר, כשההגדרה עדיין בלי וי (ניסיתי לשחק עם זה ללא הצלחה)

 

אני די אובד עצות כרגע לגבי זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...