עבור לתוכן

מי בארץ נותן אחריות ל-SSD של ?CRUCIAL

Featured Replies

פורסם

האם יש יודע מי בארץ נותן אחריות ל-SSD של ?CRUCIAL
האם מישהו יודע על האמינות של היבואן?

פורסם

היי

זה רכיב מחשב, לא מחשב נייד.

אין לך שום נגיעה ליבואן.

אם יש לך תקלה אתה פונה למקום הרכישה ומטופל על ידו.

פורסם
  • מחבר

היי,

..ממש לא מדוייק.

היה לי דיסק WD שהתקלקל אחרי שנה והחנות הפנו אותי ליבואן (בנדא) שהחליף לי (לאחר בדיקה בת יום שלם).

 

כנ"ל עם דיסק SEAGATE. הופניתי ליבואן ...ודברים הגיעו עד תביעה יצוגית בבימ"ש.

 

בישראל אי-פשר לצערי להיות תמימים. בד"כ האחריות לא שווה את המדיה שהיא כתובה עליה ולכן עדיף להיזהר לפני.

פורסם

אני לא בא להתווכח איתך, אלא רק לשם איזון.

אני קניתי בשתי רשתות גדולות, ובשתיהן, החליפו לי לי 

במקום ( לאחר בדיקה, וגם זה לא תמיד ) בלי שום בעיה או וויכוח.

 

:nixweiss:

פורסם

אני לא יודע איזה חנות שלחה אותך ליבואן - זה לא מקובל בישראל. תפקידה של החנות הוא לטפל במוצר מול היבואן ולהודיע לך כשהוא חוזר משם. זו ההגדרה המילולית של אחריות יבואן בחנות - זאת, אלא אם צויין בפירוש בכתב האחריות שעליך לפנות ליבואן ולא לחנות. 

 

בדרך כלל SSD Crucial - יבואן CMS. דבר עם CMS ויגידו לך בנימוס "פנה בבקשה באופן מסודר לחנות בה קנית את המוצר".

 

 

פורסם

כל מקרה לגופו. יש חנויות שלא נותנות אחריות על מוצרים שהם לא ביבוא שלהם. הם שולחים ליבואנים ומציינים זאת כמובן בתנאי האחריות. אני לא רואה עם זה בעיה.

עם זאת, תבדוק את תנאי האחריות של המוצר שקנית לפי כך תפנה למקום המתאים בין אם זה היבואן או החנות.

אם רכשת את המוצר מחו"ל אז אני מציע לך לפנות במייל ליצרן ולשאול האם אתה יכול לקבל אחריות בארץ ואיפה.

פורסם
  • מחבר

השאלה נשאלה כי יש חנויות (KSP לדוגמא) שמיבאות את הדיסק בעצמן כנראה או יבואן מקביל ואז בד"כ גם האחריות משום מה קצרה יותר (3 שנים ולא 5).

בעוד שחנויות שמוכרות מהיבואן הרשמי נותנות אחריות שונה. במידת הצורך לא מפריע לי לפנות ליבואן, העיקר שיהיה אמין ויתן שרות טוב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים