התייעצות מסכים Dell SE2717H 27 אוDell S2718H 27 יספק את הסחורה? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התייעצות מסכים Dell SE2717H 27 אוDell S2718H 27 יספק את הסחורה?


riddik

Recommended Posts

ערב טוב.

 

מודה שבפעם האחרונה שרכשתי מסך מחשב היה זה לפני עשור עם ה samaung t220p וכשזה הלך , נותרתי עם המון כאב ראש, כי יש בערך 500 אלף דגמים, והאמת כבר איבדתי את זה.

 

אז יצא לי להחליט שאני מעוניין במסך 27, עם פאנל כי חשוב לי דיוק צבעים ותמונה הכי קרובה לאמיתית, על פני עוד 2 אלפיות השניה.

לגבי סוג השימוש, אני מדי פעם אוהב לשבת לראות סרט או פרק בסדרה , אבל יותר אוהב  לשחק,

והינה המפרט:

 

 msi z97 g43 

Intel I7 4770s

gigabyte gtx 670 oc windforce 3x               

 

יצא לי לקרוא ולהבין כמובן על הבדלי מסכים בעלי עדכון תדרים מתקדם כמו 144ו 160 אבל אני לא חושב שהתחנה שלי תוכל להגיע לגובה כזה. מה גם שבקרוב אין לי תכנון לשדרג כרטיס מסך, ובטח שלא עומד בתקציב שלי.

 

עכשיו חברים יקרים, השאלה שלי היא כזאת. האם ללכת על אחד המסכים  של DELL? קראתי ביקורת על Dell SE2717H 2 שהוא מהווה תמורה גדולה מאד לשקל, וכמעט החלטתי בליבי לרכוש. 

או שכדאי לחשוב על תוספת כמה שקלים וללכת על Dell S2718H 27?

 

אבל אז עשיתי טעות ונכנסתי לאתר של אייבורי וגיליתי עוד 6 מסכים לפחות בעלי אותו תג מחיר, של 940-1100 לכאן או לכאן. ועם נתונים לא רעים.  לא הזכרתי זאת קודם אבל זה התקציב שחשבתי עבור מסך.

 

היתרונות של זה הוא מסך עם תכונת freesync  ותדר רענון של 75 הרץ.

 

אשמח לתובנות מכם

 

ערב טוב וחג שמח!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי אתמול את ה s2718h אבל עוד מוקדם לתת רשמים. מה שכן אני שמתי לב כבר אליו, שהאיכות פלסטיק פחותה מאשר דגם ה 20 אינץ הישן שלי של דל והוא פחות מסיבי. מבחינת איכות התצוגה הוא תומך HDR ו שזאת אחלה תוספת, אבל רק בהמשך אראה כמה שימושי זה. האחריות 3 שנים בבית הלקוח, בגלל זה אני מאוד אוהב את האחריות של

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של zoyaniv

קניתי אתמול את ה s2718h אבל עוד מוקדם לתת רשמים.

גם אני מעוניין לקנות מסך 27 אינץ וה 2K קצת יקרים ודורשים כרטיס מסך רציני למשחקים אז או שארד ל 24 או שאקנה FHD כזה או אחר בסכום סביר.

הבנתי ש FHD בגודל כזה הוא בעייתי בקריאה כי רואים פיקסלים כשיושבים במרחק רגיל 60-75 ס"מ מהמסך רציתי לדעת עד כמה זה נכון ואם אפשר תמונה זה יהיה נהדר

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רואים סבבה, יש למסך כמה מצבי כיול מובנים ונוחים. ממרחק קרוב מאוד רואים קצת פקסים, ממרחק של 30 ס"מ רואים לדעתי רואים טוב מאוד. מן הסתם זה לא 2k  או

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

תודה על התגובה יניב. סורי על התגובה המאוחרת, אבל יש לך עוד רשמים מהמסך? אשמח אם תפרט ללא בושה כל מה שאתה יודע עליו.  אגב מה השימושים שלך אתה משחק איתו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסך בהיר, נוח, קל ופלסטי מאוד בניגוד לדגמים יקרים יותר. הרזולוציה גבולית, לי זה נוח אבל מקרוב רואים קצת את הגרעון של הפיקסלים. 

סך הכל למחיר שלו אני מרוצה והוא גם תומך ו hdr

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...