הרחבת רשת WIFI למקלט - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרחבת רשת WIFI למקלט


Designer

Recommended Posts

שלום לכולם,

 

אני צריך להרחיב את טווח הרשת האלחוטית למקלט בקומה -2, שיהפוך לחדר מועדון קהילתי (כלומר, יהיו מספר רב יחסית של מכשירים שיתחברו לרשת בו זמנית. בין 4-10).

הבעיה שלי היא שהראוטר ממש רחוק ובמקלט אין שמץ קליטה (לא מה-WiFi ולא סלולרית), מה שכן יש במבנה מלא Access points (הקרוב ביותר נמצא  מעל המקלט, אבל בגלל הקירות העבים הקליטה לא עוברת).

בחדר עצמו יש שקע טלפון ומספר רב של שקעי חשמל.

 

אשמח ממש אם מישהו יכול לעזור לי!

 

חשבתי על מספר פתרונות אפשריים:

- מתאם powerline שיחבר בין הראוטר למקלט באמצעות תשתית החשמל. כרגע זה נראה הפתרון האדיאלי, אבל אני חושש כי אני צריך פתרון שיהיה אמין ויעבוד להרבה זמן, פחות אכפת לי ממהירות הגלישה כל עוד היא תהיה סבירה (כלומר, 60%-70% ממהירות הגלישה עדיין בגדר הסביר).

אשמח לחוות דעת על המתאם הזה, או להמלצה איזה אחד כדאי: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=849577

 

- לחבר ראוטר נוסף לשקע הטלפון, אבל שהוא יהיה דרך קו האינטרנט הקיים (ד"א, הספק הוא -בינלאומי). קראתי באינטרנט שאפשר להגדיר שיהיה ראוטר אחד ראשי וראוטר אחד משני, ואז זה יכול להיות על אותו קו.

חשבתי לעקוב אחר המדריך הבא: https://lifehacker.com/how-to-extend-your-wi-fi-network-with-an-old-router-915783308 (אין לי ראוטר ישן, אבל אני יכול לקנות/להשיג)

 

- למתוח כבל מאחד ה-Access points. האופציה הכי פחות ריאלית, ושתהיה הכי מסובכת מבחינתי.

 

אשמח לעזרתכם!

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.  אם אתה בוחר פתרוןן מבוסס חשמל, עדיף שתלך על מוצר יותר מודרני שיכול להעביר את התקשורת בצורה יותר יעילה - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=965371

 

2.  הפתרון בלינק שנתת מתבסס על כבל ולך יש רק חוטי טלפון או חשמל, ולכן אינו רלוונטי למצבך.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Cheif

1.  אם אתה בוחר פתרוןן מבוסס חשמל, עדיף שתלך על מוצר יותר מודרני שיכול להעביר את התקשורת בצורה יותר יעילה - http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=965371

 

2.  הפתרון בלינק שנתת מתבסס על כבל רשת ולך יש רק חוטי טלפון או חשמל, ולכן אינו רלוונטי למצבך.

 

 

המוצר שנתת הוא פי 3 יקר יותר. האם הוא  מצדיק את המחיר?

יש פתרון אחר שאתה מציע? 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לטעמי, האיכות של המוצר והיכולת שלו להתמודד עם חשמל תלת-פאזי - במיוחד שאתה מדבר על עמוסת משתמשים, מצדיקים את הפער.  יש לי גם ניסיון אישי איתו ואני מאוד מרוצה ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם הצ'יף. מניסיוני ה-500 עובדים אבל רגישים להפרעות ממכשירים אחרים ולהיותם על פאזה אחרת. יכולות להיות הפסקות וירידות קצב. בבית מורכב עדיף לקחת משהו בטוח יותר, מאשר להמר ולהתחרט. אם כי, אם אתה יודע שהם על אותה פאזה או שתסדר זאת, ואם אין מכשירים מפריעים, במיוחד על אותם שקעים, אז ה-500 יכול לעבוד בסדר גמור.

אבל אולי עדיפים לך כאלו, תקבל באותו מחיר גם מובנה וגם פילטר בשני.

אגב, ככל הידוע לי כל השקעים והתקעים הם בתקן הגרמני+צרפתי. לא מייצרים ישראלי, כמו גם לא למרבית המדינות. זה גם אומר שהמתאם לא יכול להשתמש בשקע ישראלי בהארקה ולא ישיג את מלוא המהירות שלו. אם יחסר לך, אולי תוכל בעתיד לסדר לך שקע/מתאם. תוכל גם לקנות מאירופה את הגרסה המעט יותר מהירה AV2000, תמורת יותר כסף, אם זה נראה לך עדיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...