פורסם 2017 בדצמבר 227 שנים עקב זה שCCC מפסיקים לעבוד עם תשתית HOT, אני חייב להמיר את אחד המנויים לספק אחר, כי אין אפשרות/רצון להגדיר שם תשתית בזק. חשוב לי שתהיה כתובת IP חיצונית נורמלית, כלומר לא double-NAT. לא זקוק לIP קבוע (יש DNS דינמי) ומעדיף לא לשלם על זה. בCCC בחבילה ה"עסקית" מקבלים IP חיצוני, וזה מה שהיה לי עד עכשיו. נכון להיום, מי מהספקים נותן כתובות חיצוניות? בעבר ידוע לי ש012 ו014 - כן, HOTNET לא (למרות ששמעתי שזה השתנה), ולגבי האחרים אין לי מושג. אשמח לעזרה ממישהו שיודע מה המצב העדכני, לפני שאתחיל סבב טלפוני לסגור חבילה בשבוע הבא (סביר להניח שנציגי המכירות לא ממש יהיו בקיאים בעניין זה). נערך 2017 בדצמבר 227 שנים על-ידי QttP
פורסם 2017 בדצמבר 237 שנים אני כרגע בהוט נט ללא Double NAT עם תשתית Hot בעבר עם תשתית בזק כן היה לי Double NAT עם אותו ספק. לפי מה שאמרו לי בדיון הזה בזמנו, חיבור ללא חייגן יקבל IP אמיתי... אבל זה היה לפני 3 שנים.
פורסם 2017 בדצמבר 237 שנים מחבר תודה! אתה עם חיבור ללא חייגן בHOT עם HOTNET או שכרגע גם חיבור L2TP עם חייגן מקבל IP אמיתי? ואיך מגדירים חיבור ללא חייגן כשמתחברים לHOTNET דרך האתר שלהם?
פורסם 2017 בדצמבר 237 שנים עם חיבור ללא חייגן בHOT עם HOTNET לא מכיר את זה שאפשר להתחבר דרך האתר לספק כלשהו ללא חייגן. תמיד הייתי צריך לדבר עם הספק בכדי להתחבר ואז עם התשתית בכדי שיחברו אותי.
פורסם 2017 בדצמבר 237 שנים מחבר והם עושים את זה בלי בעיות אם אתה מבקש? בעבר הרחוק היו ספקים שהיה קשה לשכנע אותם לאפשר חיבור כזה.
פורסם 2017 בדצמבר 277 שנים לפי מה שזכור לפני שנים MPLS ללא חייגן מקבל כתובת חיצונית תמיד.. פשוט תגיד שיש ניתוקים
פורסם 2017 בדצמבר 277 שנים מחבר תודה על התשובות. אכן, כרגע נראה שHOTNET כברירת מחדל עובדים ללא חייגן ונותנים כתובות IP אמיתיות. התחברתי אליהם באתר ובלי לדבר עם אף אחד, שיניתי בנתב מL2TP של CCC לDynamic IP והכל מיד התחיל לעבוד.
פורסם 2018 במרץ 17 שנים מחבר אוקיי, ולאחרונה פתאום שמתי לב שגם בDynamic IP בHOTNET דרך HOT התחלתי לקבל IP פנימי - *.*.100.95. ממש נהדר. אנסה איכשהו לדבר עם התמיכה שלהם להבין האם יש מה לעשות או שצריך לחפש ספק אחר.
פורסם 2018 במרץ 17 שנים מחבר אוקיי, דיברתי עם התמיכה של HOTNET ב6901*. הנציג הראשון לא הבין מה אני רוצה, וישר העביר אותי לתומך "שמומחה בזה". מסתבר שהוא העביר אותי לתמיכה של התשתית (HOT), שלא באמת קשורים לעניין. הנציג של HOT הבין מה אני רוצה, אבל אמר שזה בסמכות HOTNET (מה שנכון). התקשרתי שוב והנציג השני של HOTNET כן הבין מה אני רוצה וסידר את הבעיה איכשהו. לטענתו היה מדובר בתקלה. לאחר איפוס המודם והנתב, שוב מקבלים IP חיצוני תקין - *.*.*.77. מקווה שזה לא שטות שתחזור. אדאג לעדכן.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.