עבור לתוכן

לא מרוצה מלפטופ שקניתי ורוצה להחזיר - מה עושים?

Featured Replies

פורסם

אהלן,

קניתי לפני יומיים לפטופ יקר ממש...

בדיעבד גיליתי שאינו מתאים לי.

הבעיה הייתה שרק אחרי שפתחתי אותו והשתמשתי בו במשך יום אחד, הבנתי את זה.

לפני שקניתי בדקתי כל מה שאפשר.

לצערי הוא נקנה בחנות פיזית ולא בעסקת מכר מרחוק, כך שאני לא יודע איך ניתן להחזירו ולהזדכות עליו.

הודעתי לחנות והם אמרו לי שאין להם איך לעזור לגבי זה כי ברגע שהמחשב הודלק זה אבוד מבחינת החזרה.

אשמח אם תוכלו לעזור לי כי אני ממש מבואס ורוצה לפתור את הבעיה לפני שיעברו 14 יום.

תודה רבה!

נערך על-ידי deluxe

פורסם

היי חבר,

 

מצטער על מה שאתה חווה :(.

 

אתה יכול לפרט מה אתה לא אוהב בו?

פורסם
  • מחבר

יש כמה דברים.

דבר ראשון יש כל מיני תקיעויות במהירות תגובה, ומדובר ב-SSD PCIE M2!!!!

אבל לתקיעויות שמתי לב אח"כ. המחשב עם חומרה פסיכית כך שזה מוזר.

יש לי מחשב אחר עם חומרה הרבה פחות טובה שבו התגובה מהירה בהרבה והעבודה חלקה.

 

לפני הכל,

המקלדת לא נוחה לי בעליל.

וגם הטאצ' פאד. אפילו אחרי ששיחקתי בהגדרות.

המאוורר מרעיש. אבל הבנתי שככה זה בדגם הזה.

הוא מרגיש לי מאוד עדין מצד אחד ומסורבל לשימוש יום יומי מצד שני.

הסוללה מחזיקה מעט מדי זמן.

קשה לי מאוד לנייד אותו גם בגלל המידות שלו (15.6 גדול מהרגיל) וגם בכלל המשקל שלו. (2.85 ק"ג)

 

זה פשוט לפטופ ראשון שלי ואף פעם לא התנסיתי בלפטופ כך שלא ידעתי מה לחפש.

הלכתי על חומרה מאוד מפוצצת אבל היוזר אקספיריינס זוועתי בשבילי.

איך אפשר להתנסות במחשב בלי לפתוח אותו???

 

עניין נוסף שאולי לא קשור לחוסר שביעות הרצון שלי מהדגם אך באופן כללי מוסיף להרגשה המבאסת הוא שלקח לי איזה יום עד שפתחתי אותו בכלל.

כשרכשתי הוא לא היה במלאי החנות אז הלכתי לאסוף פיזית מהמחסנים של החברה.

כשהדלת נפתחה ואחד המחסנאים יצא עם המחשב, שמעתי סאונד ברור של נפילה קלה ואני כמעט בטוח שראיתי אותו מרים את הקרטון מהרצפה.

זה קרה די מהר וסובבתי את הראש בשלב יחסית מאוחר ככה שלא ברור לי לחלוטין מה הלך שם. אמרתי לאחראית והיא אמרה לי שאין לה אפשרות להוציא חדש כי זה תלוי בהזמנה חדשה מהחברה (מחסן של חברה חיצונית). בכל אופן היא אמרה שאם אני פותח ויש בעיה אז לעדכן אותם. הבעיה שיש נזקים שלא ניתן לראות בעין שההשלכות שלהם יבואו לידי ביטוי בשלב מאוחר יותר. (יש לו רכיבים שעלולים להינזק מנפילה כמו כונן מכני שיש בנוסף ל-SSD, כרטיס מסך ועוד)

בקיצור עוד קטע מבאס.

 

הבנתי מהחבר'ה בחנות שאם אני מוצא משהו פגום במחשב אז תוך 14 יום החברה (DELL) יכולה להחליף לחדש או לזכות.

אבל מה עושים במקרה של אי התאמה? או איך אני יכול למצוא איזה פגם עכשיו? אי אפשר לגלות הכל תוך 14 יום....

 

כל כך לא בא לי להיתקע איתו עכשיו לכמה שנים...

הוא פשוט לא פרקטי בשבילי.

נערך על-ידי deluxe

פורסם

אתה יכול לכתוב איזה דגם בדיוק זה?

פורסם
  • מחבר

(קישור)

בגרסה היקרה ביותר עם מסך 4K ו-512GB SSD.

כנראה הייתי צריך ללכת על latitude במחיר דומה ולקבל תמורה טובה בהרבה מבחינת היוזר אקספיריינס...

נערך על-ידי deluxe

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים