מתי נגיע ליום שבכל העולם וכמובן בישראל יהיה פינג נמוך ויציב? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתי נגיע ליום שבכל העולם וכמובן בישראל יהיה פינג נמוך ויציב?


Zadu

Recommended Posts

כבר מתכננים את זה? כי בישראל הפינג גרוע ביחס לשאר העולם. למשל במשחק overwatch יש לרוב הישראלים 70-80ms Ping שזה נחשב גרוע במשחק כזה שהכל בו קורה במהירות וחייבים פינג נמוך כדי לשחק בדרגות הגבוהות. 

שאני מסתכל על שחקנים מארצות הברית למשל שמשחקים בtwitch יש לרובם 10-30ms ping קבוע ויציב ורואים את זה משתקף במשחק שלהם. למשל שהם יורים ביריב הHP שלו יורד במהירות.. זה פשוט מדהים. אם רק היה לנו הישראלים היכולת לשחק ב10-30ms פינג כמוהם...

אז השאלה שלי אם מתי יהיה בכל העולם פינג נמוך ויציב? והאם כבר יש ציוד שתומך בזה גם אם המרחק של השרת גדול מאוד? מה בכלל התכנון של ספקיות האינטרנט לגבי זה..? אשמח לתשובה ממנהל הפורום או לתשובה ממישהו שמבין בזה ברמה מקצועית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פינג היא פונקציה של מרחק ומהירות האור.  אם נניח שהמרחק ממך אל השרת הוא 3,000 ק"מ - אז בקירוב הזמן שיקח לאות לעבור הוא 10 מילי שניות.  החישוב הוא המרחק (3,000 ש"מ) לחלק למהירות האור - 300,000 ק"מ.  הנקודה היא שאין בינך לבין השרת קו ישיר אלה שהאות עובד דרך 15-30 שרתים, ראוטרים ומתגים שונים וכל אחד מהם מוסיף השהיה קטנה.  ההשהיה הכוללת הזו מתווספת ל-10מילי שניות (המינימום הפיזיקלי האפשרי) שמצטברים לערך כולל של 70-80 מילי שניות.  הקטנת מספר נקודות הביניים היא זו שיכולה להקטין את ההשהיה אבל בהינתן במורכבות החיבור מישראל לאירופה לא ניתן לצפות כאן לשיפורים דרמטיים - מקסימום לקיזוז של 10 עד 20 מילי שניות.  הקיזוז הזה דורש השקעות מצד ה-ISP וברור לך שהם לא ששים לבצע זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Cheif

פינג היא פונקציה של מרחק ומהירות האור.  אם נניח שהמרחק ממך אל השרת הוא 3,000 ק"מ - אז בקירוב הזמן שיקח לאות לעבור הוא 10 מילי שניות.  החישוב הוא המרחק (3,000 ש"מ) לחלק למהירות האור - 300,000 ק"מ.  הנקודה היא שאין בינך לבין השרת קו ישיר אלה שהאות עובד דרך 15-30 שרתים, ראוטרים ומתגים שונים וכל אחד מהם מוסיף השהיה קטנה.  ההשהיה הכוללת הזו מתווספת ל-10מילי שניות (המינימום הפיזיקלי האפשרי) שמצטברים לערך כולל של 70-80 מילי שניות.  הקטנת מספר נקודות הביניים היא זו שיכולה להקטין את ההשהיה אבל בהינתן במורכבות החיבור מישראל לאירופה לא ניתן לצפות כאן לשיפורים דרמטיים - מקסימום לקיזוז של 10 עד 20 מילי שניות.  הקיזוז הזה דורש השקעות מצד ה-ISP וברור לך שהם לא ששים לבצע זאת.

 

הקיזוז של ה10-20 מילי שניות יכול להתבצע בישראל על ידי הקטנת נקודות הביניים נטו? למה הספקיות לא עושות את זה? מה האינטרס בלהשתמש בהרבה נקודות ביניים?

בקיצור לפי התשובה שלך אני מבין שאני צריך להתחיל לתכנן מעבר לארצות הברית ושם אני אהנה מ10-30 ms פינג קבוע ויכולת לשחק במשחק אונליין כמו שצריך בלי דילאי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-PING אכן מורכב מרכיב "ישראלים" ורכיבים "בין לאומיים" אך יחד עם זאת החלק הישראלי תלוי בספק התשתית וה-ISP שלך.  תבצע בדיקת TRACERT לשרת בחו"ל ותוכל לבדוק איזה מרכיב הוא הבזבזן העיקרי.  אצלי למשל, PING לאתר שלי שיושב באמסטרדם הוא סביב 70 מילי.  אני מחובר דרך כאשר ה-ISP הוא הוטנט.

snip_20171005112444.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
ציטוט של Cheif

ה-PING אכן מורכב מרכיב "ישראלים" ורכיבים "בין לאומיים" אך יחד עם זאת החלק הישראלי תלוי בספק התשתית וה-ISP שלך.  תבצע בדיקת TRACERT לשרת בחו"ל ותוכל לבדוק איזה מרכיב הוא הבזבזן העיקרי.  אצלי למשל, PING לאתר שלי שיושב באמסטרדם הוא סביב 70 מילי.  אני מחובר דרך הוט כאשר ה-ISP הוא הוטנט.

snip_20171005112444.png

 

הבנתי תודה. עכשיו עוד שאלה צריכה להישאל ומה בעצם החבילת גיימינג של עושה? האם היא בתכלס תוריד לי דילאי במשחק ואת הms Ping או שזה עובד אחרת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...