כדאי לחכות למעבדי ה-Coffee Lake? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כדאי לחכות למעבדי ה-Coffee Lake?


idan100

Recommended Posts

שלום,

אני מתכוון לרכוש מחשב בימים הקרובים והמעבד עליו חשבתי הוא Intel i5 7600K שעלותו 1,020 ש"ח.

האם ידוע אם המחיר של המעבדים החדשים יהיו דומים למעבדי הדור הקודם המקבילים להם (מעבד i5 8600k יעלה גם בסביבות 1,020 ש"ח)? האם מחיר המעבד הנוכחי צפוי להחתך באופן דרסטי עם היציאה של המעבדים החדשים?

עוד שאלה חשובה שאשמח לברר היא שאלת הזמינות. ככל שרשום באינטרנט המעבד צפוי להיות משווק בארה"ב כבר בתחילת אוקטובר. בהסתמך על ניסיון העבר, תוך כמה זמן בערך זה מגיע לישראל?

 

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שווה לחכות

המחירים יהיו פחות או יותר זהים.

בלי קשר ל  , מעבד i5 מדור 7 הוא המעבד הכי לא משלם ולא רלוונטי שקיים היום כשיש לך את ה

RYZEN 5 1400 ב 200 שקלים פחות ואת ה 5 1600 באותו מחיר.

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@idan100

יש לקחת בחשבון שייקח קצת זמן עד שהמעבדים ולוחות האם החדשים יגיעו לשוק לאחר ההכרזה הרישמית עליהם. בנוסף צריך להבין שבהתחלה המחירים של המעבדים והלוחות כנראה יהיו גבוהים יחסית לדור הקודם וייקח להם כמה חודשים להתייצב (בעיקרון עד שהחומרה החדשה תגיע לחנות ועד שהחנות "תיפטר" מהמלאי הקיים).

 

בכל מקרה, אם אתה מעוניין במעבד אינטל כדאי להמתין עם הרכישה אם אפשר - כך תקבל מעבד ולוח אם מעודכנים יותר טכנולוגית וכן לוח אם עם אורך חיים גדול יותר (אני מניח שהתושבת החדשה תהיה בשוק לפחות שנה וחצי או שנתיים). כמו כן המעבדים החדשים של אינטל אמורים להציג שיפור ביצועים טוב יותר לעומת הדור הקודם, כך שבאותו המחיר אתה אמור לקבל מעבד "מהיר" יותר. כמובן שגם רכישת מחשב המבוסס על מעבד היא אפשרות טובה, בסופו של דבר זה תלוי בדרישות שלך מהמחשב ובתקציב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...