שחקנית חדשה - מחפשת קונסולה - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שחקנית חדשה - מחפשת קונסולה


אורח רונה

Recommended Posts

אורח רונה

שיחקתי כמה פעמים באקס בוקס ופלייסטיישן אצל חברים ואני רוצה לקנות לעצמי קונסולה. התייעצתי עם החברים מה כדאי לקנות וכל אחד נותן לי תשובה אחרת, אבל נראה לי שאני מעדיפה את האקס בוקס.

הסתכלתי באתר הזה https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=1019 וראיתי שיש כמה דגמים של משחקים, ואין לי מושג מה ההבדל ביניהן. אני רואה שיש הבדל בנפח הדיסקים, מה זה אומר? זה קשור לכמות המשחקם שאפשר לשחק? כדאי לקחת את הדיסק הכי גדול?

ולגבי החיבור לטלוויזיה - זה מתאים לכל טלוויזיה? מה אני צריכה לבדוק כדי להיות בטוחה שלא תהיה לי בעיה לחבר אליה את הקונסולה? זאת HD רגילה מלפני 6 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השחקנים העיקריים בשוק הקונסולות כרגע הם ו ONE S.

לגבי ההבדלים בין הקונסולות אפשר לדבר הרבה אבל אני חושב שעדיף לך ללכת לפי איזה controller יהיה לך יותר נוח - מאחר וניסית את שניהם את כנראה יודעת להחליט. אני ממליץ לך לבדוק ב www.zap.co.il עבור מחירים. אני מניח שתמצאי שם את המחיר הכי טוב עבור הקונסולה שבחרת.

 

הנפח בדיסק הוא בעצם הנפח של הדיסק הקשיח שנמצא בתוך הקונסולה. כשאת קונה משחק דרך החנות המקוונת את מורידה את המשחק ישירות לקונסולה שלך ללא צורך בדיסק משחק פיזי - ולכן יש משמעות לנפח כי את יכולה להוריד כמות מוגבלת של משחקים לפני שנגמר לך המקום. לי אישית יש ONE S עם 500GB וזה יותר ממספיק לי אבל אם את מהאנשים שמורידים הרבה משחקים כבדים ואפליקציות ואת צריכה אותם בזמינות (מבלי למחוק ולהוריד כל פעם מחדש) אז אולי שווה לשקול נפח 1TB - תלוי גם בהבדל במחיר. שוב לפי דעתי האישית גם 500GB מספיקים לרוב השימושים. גם אם נגמר המקום תמיד ניתן למחוק משחקים ישנים ולפנות מקום לחדשים.

 

לגבי החיבור לטלוויזיה את צריכה לבדוק שיש לך יציאת (גם אם את בוחרת ב לעניות דעתי).

עוד דבר שחשוב להזכיר, אם את מעוניינת לשחק משחקים online עם אנשים אחרים את צריכה לשלם סכום כסף כל חודש. אני די בטוח שזה רלוונטי גם ל . ב זה עולה 37 ש"ח לחודש אבל ניתן לקנות כרטיסים עם קודים שנותנים 3 חודשי משחק online בחנויות השונות במחיר של 50 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

לפי דעתי הדבר ההבדל הכי חשוב בין שתי הקונסולות הוא באקסלוסיבים 

משחק אקסלוסיבי הוא משחק שאפשר לשחק אותו רק על הסוני או רק על האקסבוקס. ומהבחינה הזאתי מנצחת בקלות עם משחקים כמו uncharted/the last of us/bloodborne/horizon zero dawn ועוד 

לאקסבוקס יש הרבה פחות אקסקלוסיבים ולפי דעתי הם פחות מעניינים אבל זה כבר טעם אישי. חשוב לציין גם שאפשר לשחק את כל האקסלוסיבים על אקסבוקס על מחשבים עם 10 (מה שבעצם הופך אותם לחצי אקסלוסיבים?)

מבחינת ביצועים לשתי הקונסולות (בהנחה שאת לא רוצה pro או one x) ביצועים שווים כשפלסטיישן קצת יותר חזקה מבחינה טכנית אבל זה לא הבדל משמעותי

מבחינת ידיות זה עניין של טעם אישי חשוב לנסות את שתי הידיות לפני שקונים 

את צריכה חיבור בטלוויזיה כדי לחבר אותה לקונסולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...