פורסם 2017 ביולי 128 שנים ציטוט של MrHicUp מה אני אגיד לך? אחלה שירות מYES וHOT ... אז תדמיין לעצמך מצב שיקחו את יס, יקזזו להם את התקציב על השירות, ועל הטכנאים (פחות נציגים במענה, זמן המתנה יותר גבוה גם להגעת טכנאי, ונציגים ממורמרים כי לא משלמים להם מספיק) = זה בדיוק מה שסלקום כבר עושים וגם פרטנר בדרך לשם. למדתי על בשרי שעם חשבון נמוך בסוף חודש משלמים אחרי זה עם עצבים לא אפרט את החברות הבעיתיות. אבל בטוח יש שיסכימו איתי - ויש את אלה שיש להם חוש יהודי חזק. נערך 2017 ביולי 128 שנים על-ידי Epidem
פורסם 2017 ביולי 138 שנים אבל יס והוט גם ספקיות אינטרנט. בכלל, נשמע שצריך להיות הפרדה בין ספקיות האינטרנט לספקיות התוכן. עריכה: או שניתן לקבל טלווזיה מבלי לשלם על האינטרנט? נערך 2017 ביולי 138 שנים על-ידי Sargon
פורסם 2017 בספטמבר 168 שנים יש בעיה אחת גדולה שאף אחד לא דיבר עליה. בעיית הרצה בתכנית מוקלטת או סרט או כל דבר. אם תריצו להריץ סרט או תכנית מוקלטת תראו שקודם כל יש רק מהירות הרצה אחת והיא מאוד מהירה אבל הבעיה שלא רואים במהלך ההרצה את הקטעים המורצים, זה יוצר בעיה בעיקר בהקלטות שיש בהם פרסומות - מריצים קדימה ואי אפשר לדעת מתי צריך להפסיק להריץ - מפסיקים להריץ ואז רואים שכבר עברה נניח דקה וחצי אחרי שנגמרו הפרסומות ואז צריך להריץ אחורה ושוב לא יודעים מתי לעצור. לדוגמא בממירים של הוט ו yes רואים לכל אורך ההרצה את הקטעים המורצים וככה אפשר לדעת מתי להפסיק להריץ כשנגמרו הפרסומות. זה נתון שלא שמים לב כל כך אליו עד שמגלים כמה בעייתית ההרצה שזה בעיניי הדבר הכי חשוב. מעניין לראות מה פרטנר TV יעשו בעיניין, כי בסך הכל החבילה של הטלויזיה והאינטרנט היא חבילה מעולה ואיכות שידור מעולה ותפריט נוח והכל.
פורסם 2017 בספטמבר 198 שנים אני עדיין מחכה מאמצע יולי שיצרו איתי קשר טלפוני. השארתי להם מספר פניות על כך באתר, וגם בפניות הציבור. שום דבר. אם זה השירות שלהם - אולי טוב שלא יצרו איתי קשר בכלל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.