כמה שאלות בנוגע למילים ומשמעות בעולם ההגברה (רסיברים ומגברים) - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה שאלות בנוגע למילים ומשמעות בעולם ההגברה (רסיברים ומגברים)


Vika Janashvili

Recommended Posts

אני מעוניין קצת יותר ללמוד פירושים של מילים וכמה שאלות בנוגע לחיבורים של רמקולים והגברתם...

אז ככה יש לי ברכב מערכת של זוג 6/9 וזוג קומפוננט 6.5 של הרץ וסאב של פיונייר (הספק מקס' 1400W והספק נומי' 400W) שזה משו שלא הבנתי מה זה אומר...
כל המערכת הזאת מחוברת למגבר של LANZER דגם lanzar vibe 532 n 3200W 5ch הכל מחובר כמו שצריך על ידיי מתקין כמו שצריך עובד פיקס..
אולי אם אני ילמד וישכיל בנושא אני רוצה לשחק קצת עם הסאב ולהוריד את הקומפוננט ולהשאיר רק את ה6/9 והסאב בשביל לקבל יותר עוצמה בזה שיתפנה לי 2 ערוצים במגבר


ואצלי בבית יש רסיבר של yamaha דגם htr-5740 6.1ch יש לו 100w לערוץ הוא ישן אפשר לומר מבחינת הדגם והשנה שלו אבל עובד פצצה אין מה להגיד..
1.ברצוני להבין מה זה אומר אום? חוץ מהתנגדות מזה אומר התנגדות? הצלחתי טיפה להבין שנגיד 2 אום מבחינת כח לרמקול נותן יותר עוצמה מ4 אום 6 או 8 
(אם מעניין אותכם לאן אני חותר זה לעוצמה פחות איכות יותר באס יותר רעש)
2.מה קורה אם אני מחבר עם 2 חוטים בהצלבה לשני ערוצים הוא מקבל 100W כפול 2? 200W?
3.רסיבר כמו שלי נגיד יכול להפעיל לדחוף להגביר לא יודע בשפה שלכם סאב של רכב?? 
4.איך אני משנה רמות של אום? איך אני שולט בזה? זה אפשרי בכלל או שזה קבוע מראש ברמקול וקבוע ברסיבר ואין אופציה לשנות?
5.כמה אום המגבר שלי בכלל נותן? אני צריך להתאים אליו לפי הנתונים שלו בשביל להוציא ממנו את המקסימום?

תודה רבה לעונים ולעוזרים סליחה על החפירה פשוט שמלא זמן אני כבר רוצה יותר להבין בתחום הזה..
 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אום זה יחידה שאומרת כמה הרמקול מתנגד לחשמל שזורם דרכו. המגבר מנסה להעביר זרם חשמלי דרך הרמקול, כמה שהרמקול מתנגד יותר אז הזרם שהמגבר יצליח להעביר דרכו יהיה יותר קטן. אני מציע לך ללמוד את החוק הכי בסיסי של חשמל שנקרא חוק אוהם.

2. אתה כנראה תהרוס את המגבר אם תנסה משהו כזה. במגברים של בדרך כלל יש אפשרות לחבר כמה ערוצים ביחד במשהו שנקרא bridge mode ואז לקבל יותר כוח.

3. הרסיבר שלך לא ממש בנוי כדי להפעיל סאב של , זה יעבוד אבל די חלש. בכל מקרה זה לא מעשי לחבר את הרסיבר למערכת החשמל של הרכב.

4. האום קשור למבנה הפיזי של הרמקול ואי אפשר לשנות אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...