מצלמה דיגיטלית חדשה - הוחלפה ל-CANON PoweShot A75 - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצלמה דיגיטלית חדשה - הוחלפה ל-CANON PoweShot A75


דודי הסטלן

Recommended Posts

שלום לכולם.

הזמנתי דיגיטלית וזה הדגם שלה CONCORD Eye - Q 3340Z . לא מי יודע מה מוכרת ולא שמעתי עליה האמת ובגלל זה אני רוצה שתתנו לי המלצות עליה או חוות דעת ממישהו שהשתמש במצלמה הזאת, אני יודע שזאת לא המצלמה הכי טובה אבל זה אמור להספיק לי...

יש לי לינק ישיר לפרטים על המצלמה ולא ממש הבנתי את הנתונים כי זאת ראשונה מסוג זה שאני רוכש אז אני נותן לינק ואם זה נוגד את חוקי הפורום תורידו את הליק ואני יחפש לינק לא מחנות או מכירות פומביות

http://www.wallashops.co.il/shopmind_sites/mag/product.asp?pf_id=LL241670.

תודה תודה, אהובכם דודי הסטלן.  :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תבטל את ההזמנה ומהר! החברה הזו "מתמחה" במצלמות חד-פעמיות. באותו מחיר יש מצלמות עם תכונות יותר מתקדמות של חברות יפניות וותיקות ואיכותיות. חפש דיונים בפורום (היית צריך לעשות את זה לפני שהזמנת, אבל אני מקווה בשבילך שעוד תוכל לבטל את ההזמנה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אומר את זה מתוך:

א. מה ש-Concord כותבים על עצמם:

Today, we are one of the world's leaders in the single use camera category, the fastest growing segment of the camera market, and the largest producer of single use cameras in the world in the private label, corporate premium and original equipment manufacturer segments of the industry.?

ב. אף אתר רציני לא טרח לכתוב ביקורת על המוצרים שלהם (אתה יכול לבדוק ב-dpreview.com, megapixel.net, dcresource.com, ו-steves-digicams.com).

ג. טבלת הנתונים של המצלמה מראה את הנחיתות שלה. לריקו המקבילה יש תכונות הרבה יותר מתקדמות: WB ידני, Auto-Bracketing, פוקוס ידני בנוסף לאוטומטי, מקרו למרחק סנטימטר בודד, אפשרות לסוללת ליתיום נטענת (בנוסף ל-AA), מצב טקסט, אינטרוולומטר ועוד.

Concord לא מתקרבת למורשת ולניסיון של חברות הצילום היפניות שהזכרתי, אבל אם יש להם משהו שמוצא חן בעיניך, לך על זה! ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תודה על החומר שמצאת. רק רציתי להגיד לך שאמנם מצאתי כמה וכמה ביקורות, חלקן חיוביות וחלקן לא, ויש ביקורת ממש יסודית על המצלמה הזאת בלינק הזה : http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/iq3340.html

הבעייה היא שלא ממש הבנתי את הביקורת חוץ מהתמונות לדוגמא ומהסרטון לדוגמא וחוות דעת אישית של המבקר, ואני מבין אנגלית די טוב אבל לא הצלחתי להגיע למסקנה האם המצלמה אכן טובה ושווה.

אם תצליח להבין משהו ולקבל רושם יותר מעמיק נסה להסביר לי, בתודה, דודי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כצפוי, קטילה טוטאלית (ועוד מהאתר שהכי פחות מעיז לקטול מבין האתרים הגדולים). הנה כמה רשמים:

The lens produced images of average sharpness throughout its zoom range, with very noticeable barrel distortion at full wide angle. We also noticed that the autofocus system was inconsistent, sometimes indicating that focus was locked but producing badly out of focus images. Because the lens is located at the top left corner of the camera body, we sometimes found an unwanted and out of focus finger tip in our test shots.

The Concord 3340z's shooting performance is slower than average for a camera in this class. From power-on to the capture of your first image takes under 11 seconds.

Outdoors, the Concord 3340z produced unacceptable results; exposures were inconsistent, frequently overexposed, and poorly balanced with a green cast even when white balance was manually set to Sunny.

While an MSRP of under $250 might seem attractive for a digicam with the spec's of the Concord Eye-Q 3340z, it is not a very good value. Its inconsistent focus, poor color balance, and tendency to over expose, you'll not frequently be pleased with the results you'll obtain from this camera. ?

בקיצור, אם אין לך בעיה לחכות 11 שניות מרגע שאתה מפעיל את המצלמה ועד לרגע שאתה יכול לצלם, ואם לא מפריע לך שהתמונה בסוף תצא שרופה, מחוץ לפוקוס ועם גוון ירוק, המצלמה בזאת בשבילך ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ריקו G3 תעלה לך בערך 1100 ש"ח עם כרטיס 64 מ"ב, או 950 ש"ח ללא כרטיס (יש לה 8 מ"ב זכרון, וזה לא מספיק להרבה צילומים באיכות המקסימלית). קרא את הביקורות עליה בזאפ ותבין למה היא בחירה הרבה יותר טובה מהקונקורד:

http://zap.co.il/ratemodel.asp?Model_id=12624

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ריקו G3 תעלה לך בערך 1100 ש"ח עם כרטיס 64 מ"ב, או 950 ש"ח ללא כרטיס (יש לה 8 מ"ב זכרון, וזה לא מספיק להרבה צילומים באיכות המקסימלית). קרא את הביקורות עליה בזאפ ותבין למה היא בחירה הרבה יותר טובה מהקונקורד:

http://zap.co.il/ratemodel.asp?Model_id=12624

תודה רבה, באמת, אבל איפה אני יכול למצוא את המצלמה הזאת? אני מעדיף מכרז באינטרנט מאשר ללכת לחנויות ולחפש...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, קראתי את כל הביקורות על המצלמה הזאת באתר שנתת לי, ושמתי לב שאומנם המצלמה מהירה מאוד קלה ונוחה לשימוש אך איכות התמונה שלה לא מי יודע מה וזה ממש חשוב לי ולא אכפת לי למשל שהמצלמה שאני רוכש תהיה איטית או טיפה מסורבלת העיקר שהתמונות יצאו באיכות טובה מאוד ואני מתכוון גם לרכוש כרטיס בא נגיד בנפח של 256 MB ככה שיהיה לי הרבה מקום להרבה באיכות הכי גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט תקליק על התמונה שלה בלינק לביקורות ותראה איזה אתרים מוכרים אותה. אני ממליץ לך ללכת בכל זאת לחנות, כמו יוגנד או פוטופילם. ככה תוכל לשחק איתה קצת ולראות שהתחושה שלה ביד לא מפריעה לך (זה החסרון העקרי של המצלמה, היא מרגישה קצת כמו צעצוע מפלסטיק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע, קראתי את כל הביקורות על המצלמה הזאת באתר שנתת לי, ושמתי לב שאומנם המצלמה מהירה מאוד קלה ונוחה לשימוש אך איכות התמונה שלה לא מי יודע מה...

איכות התמונה שלה מצויינת בשביל מצלמת 3MP. אני הגדלתי איתה לגודל של 20x30 בלי בעיה והתמונות היו חדות ועם צבעים טבעיים מאוד. מצד שני, אני יודע לצלם ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...