צפו: אינטל גנבה את ההצגה בסופרבול - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צפו: אינטל גנבה את ההצגה בסופרבול


yonatan.mendelson

Recommended Posts

מיצג רחפנים מרשים ופטריוטי במיוחד וטכנולוגיה מדהימה שמאפשרת לכם להיכנס היישר אל תוך המשחק - יצרנית השבבים ביצעה מפגן שרירים שכדאי לכם לראות באירוע הספורט האמריקאי הגדול

לכתבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

[סרקזם] לא איכפת לי לשלם עוד 20% למעבד בשביל לראות את דגל ארה"ב באוויר עם . נמאס לי מתאגידי ענק עם תקציב פרסום גדול. תפסיקו לבזבז את הכסף על שטויות, ותשקיעו יותר במוצרים ובתמיכה, ואז לא תצטרכו להשקיע בפרסום, כי הלקוחות עצמם יעשו זאת בשבילכם. זה המודל הראוי. זה המודל הרצוי. הם מנהלים תאגידים כמו שמנהלים כאן את המדינה. קונים צוללות במיליארדים, אבל אין להם כמה מאות מיליונים כדי להגדיל את סל התרופות וקצבאות נכים וזקנים. או לתקן סוף סוף כביש שכבר הרג עשרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכנים הם מחזיקים את מרבית שוק המחשוב העולמי במונפול דורסני.. ועוד מחפשים איך לייצר עוד הכנסות מהכסף אקסטרה שהם גורפים על הגב שלנו מאז שנות ה-80. סך הכל חברה קפיטליסטית מגעילה החדשנות שלהם דיי שווה ל#$% שלי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להפוך את מוצר הדגל שלך ליותר זול ב20% זה לא חלק קטן מהתקציב, זה הפסדים של עשרות מילארדים בשנה...

אם אני לא טועה QUALCOM גם די הצליחו לאחרונה, אלא שהם רימו במבחני ביצועים שלהם. נראה שאינטל הם דווקא החברה היותר אמינה ומוצלחת מהבחינה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

להפוך את מוצר הדגל שלך ליותר זול ב20% זה לא חלק קטן מהתקציב, זה הפסדים של עשרות מילארדים בשנה...

אם אני לא טועה QUALCOM גם די הצליחו לאחרונה, אלא שהם רימו במבחני ביצועים שלהם. נראה שאינטל הם דווקא החברה היותר אמינה ומוצלחת מהבחינה הזו.

בדקת מה תקציב הפרסום שלהם?

כמה הוא באחוזים?

 

אאל"ט קראתי פעם שרק 10% מהרווחים של מכירות הוינדוס, הולכות חזרה לפיתוחו.

או משהו דומה.

 

חברות גלובליות ותאגידים מוציאים סכומים אסטרונומים על פרסום.

יש לא מעט דברים חשובים פי 1000 לצרכנים שהיו יכולים להיות ממומנים מאחוז אחד של תקציב הפרסום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ו?

כשיש לך עשרות אלפי עובדי היי טק עם משכורות היי טק, כמה אתה חושב שזה עולה לך לשלם את המשכורות האלו?

וגם אין שום בעיה בתקציב לפירסום. אבל לחשוב שכאילו אתה יכול לקחת את כל התקציב של הפרסום ולהוזיל את עלות המוצרים זה קצת הזוי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל הפוך אצלך סרגון.

אתה מניח שדברים ככה כי הם צריכים להיות ככה, וכי זה רווחי או הגיוני או טבעי.

יש יותר ממודל אחד של התנהלות חברה/תאגיד בעולם.

 

חלק ממודלים אחרים כבר קיימים.

ויש גם מודלים שעוד לא נוסו בקנה מידה או בתחום מסויים, אך הצליחו בתחום אחר והוכחו כטובים.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sargon

באיזה מודל שלך יש 0 תקציב לפירסום?

במודל שהמצאת עכשיו בדמיונך.

 

במודל שלי יש איזון.

ויש דברים שלא מוציאים מהתקציב בשביל להגדיל באופן מוגזם פרסום או חלוקת דיבידנדים.

 

ודאי תסכים איתי שכשמנכ"ל חברה בה ואומר, ניאלץ להפסיק לתת תמיכה טובה ולעבור לתמיכה מזעזעת כי אני רוצה להגדיל את תקציב הפרסום ב1-2% או להוציא השנה 100 מיליון בדיבידנדים במקום 90 של שנה שעברה, אז הוא מוביל מודל שאינו מיטיב עם הצרכנים.

 

אתה רואה החלטות לא חכמות לטווח הארוך, שטובת הצרכנים מהם והלאה.

מנכ"ל שמקבל משכורת ענקית, והבטחה לבונוס אם יגדיל את רווחיות החברה או כמות הדיבידנדים שיחולקו סוף שנה.

ואותו מנכ"ל מחליט לקצץ ומוביל בועה שבסוף מדרדרת את החברה לנטישת לקוחות והפסדים גדולים.

 

אם כבר... נקודת המוצא שלך סרגון אמורה להיות הפוכה.

סקפטית.

 

יש בך הרבה סקפטיות.

למה אתה מוציא אותה עלי, ולא על רעיונות אחרים במציאות?

 

אתה באמת חושב שהעולם יעיל?

שיש איזונים מספיקים בעולם למנוע הידרדרות למצבי קיצון לא ראויים?

ודאי שלא.

אז למה כל כך קשה לך לקבל את הרעיון שחברה שממילא מובילה בתחומה, והיא כמעט מונופול, לא צריכה להשקיע בפרסום כמו שהיא משקיעה במוצרים והלקוחות.

לגישה זו ודאי יש השלכות שמובילות לשחיקת אמון הציבור וסיפוק הצרכן.

 

והנה אכן כך אנחנו רואים זאת בכל מיני דברים לאחרונה לגבי .

מוצרים מיותרים.

מעבדים עומדים במקום.

 

אבל תקציב פרסום?

שוב... כמה הוא באחוזים אתה יודע?

 

ההדגמה שלהם בסופרבול היא כמו שהמשטרה תגדיל פרסום אחרי שנה שהיו בה הכי הרבה הרוגים בתאונות דרכים, כדי לשכנע אותנו כמה היא טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד אתה אומר שהחברה מצליחה לכן היא לא צריכה להשקיע בפירסום... מצד שני אתה חוזה את השקיעה של . תחליט כבר...

אני לא סגור אם אתה נותן עצות אחיטופל לאינטל שאם לא ישנו את הגישה הם ישקעו, ומצד שני אתה כועס עליהם שהמוצרים שלהם יקרים.

מעין "איום ידידותי".
עריכה: אגב, היא החברה עם אסטרטגיות המונופול הכי מלוכלחות בשוק ההיי טק. וזה הצליח להם.

אז לא אומר שאינטל היא חברה "טובת לב", אבל אני די בטוח שהם יודעים לשלוט בשוק.

אז כנראה שצריך לעשות אופטימיזציה בין רוויחיות ותרגילים מסריחים לבין מוצרים טובים. לא סגור עד הסוף.

אם המוצרים לא טובים, אז החברה בסוף תשקע, אם המוצרים טובים אבל יקרים, זה כבר עיניין של שיווק ותרגילים מלוכלחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...