החטא ועונשו: OnePlus ו-Meizu רימו במבחני ביצועים על מנת לבלוט בשוק - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החטא ועונשו: OnePlus ו-Meizu רימו במבחני ביצועים על מנת לבלוט בשוק


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אורח Liav Elgarat

למייזו בנוסף יש את התוכנה הכי גרועה מכל מכשירי האנדרויד הקיימים. כל כך הרבה התעסקויות מצד המשתמש שהופכות את השימוש במכשיר לעוול. לאחר שקניתי את הפרו 5 לעולם לא ארכוש מכשיר שלהם. החומרה טובה אבל התוכנה הורסת הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Vadim Sedletsky

לאשתי יש NOTE 2, לאמא שלי את הM2 הקטן יותר שתיהם מרוצות ועלו כלום כסף, לא הכי טובים שיש ברור, אבל במחירים שאם נופל נשבר קונים חדש ולא בוכים. שווים כל שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Liav Elgarat

Michael Tsioni התראות לדוגמא, העדכונים האחרונים הרסו את כל ההתראות בוואצאפ באפליקציות כמו פייסבוק וכדומה, אתה צריך להכנס בכל פעם לאפליקציה כדי שתקבל את ההתראות, אפליקציות לא עובדות לאחר עדכוני תוכנה מה שמצריך אותה להתקין הכל מחדש, הורידו את גוגל פליי והתקינו משהו שלהם שנקרא hot apps, ועוד כמה דברים שכנראה שכחתי להוסיף. עשה לעצמך טובה ותרכוש מכשיר אחר יותר נורמלי. אני עברתי אליהם לאחר שהייתי שנים עם אבל חוזר וקונה שוב מכשיר חדש שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מושג על מה אתה מדבר. יש לי MX4 PRO שנקנה לפני שנתיים, מותקנת בו הגרסה הסינית (הכל רגיל באנגלית + כמה סיניות בילט-אין שאפשר להסיר (ברוב המקרים)) ואין שום בעיה. הטלפון עובד מעולה, ואפילו מפתיע מחדש מדי פעם. לפני 5-6 שנים אנדרויד באמת היה רצוף בבאגים וחווית משתמש לא טובה. זה כבר מזמן לא ככה. למעשה, כמעט ולא התעסקתי עם התוכנה של המכשיר מאז שקניתי אותו כי הכל עובד כמצופה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח Liav Elgarat

הבעיות קורות במיוחד במכשירים החדשים. כגון פרו 5 ו 6 וגם ב 4 יצא לי לראות. תגגל על זה או שתכנס לפורום מייזו ותראה בעצמך את כמויות התלונות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויש בהם תוכנות ריגול זה לא מצחיקצריך לשרוף תמכשירים כולל לנובו מי יודע אולי בכול המורים מסין יש תוכנות ריגול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...