פורסם 2017 בינואר 98 שנים שרות לקוחות מהבזיונים שאי פעם נתקלתי בהם. מחשבים איכותיים או לא, זה לא שווה כלום ברגע שאין לך עם מי לדבר שבעיה צצה לה. קניתי לפני שנה וחצי מחשב XPS8600 נייח של דל. 6000 פאקינג שקלים התענוג היקר הזה עלה לי. האירוניה היא, שהסכמתי לשלם אקסטרה על מחשב מותג, כי רציתי ראש שקט - אמינות,שרות ואחריות. וקיבלתי, בדיוק הפוך מכך. המחשב בא עם ווינדוס 8.1, החלטתי להתקדם הלאה ורכוש לפני שבוע ווינדוס 10 ישירות מאתר מיקרוספוט ב600 ש"ח. הורדתי אותו דרך האתר שלהם וביצעתי התקנה נקייה. הוויפיי מאז כל הזמן מתנתק. מעבר לזה, המחשב נתקע מפעם לפעם ועושה ריסטרט בפתאומיות. דיברתי עם התמיכה של מיקרוספט והם שינו לי כמה קודים בwin32. זה לא עזר. התקשרתי אליהם שוב, והם טענו שבגלל שהמחשב של דל זו בעיה עם עדכוני דרייברים של המחשב ושאני יפנה אליהם. פניתי לשרות לקוחות של דל, והנציג אומר לי : " המחשב שלך נרכש עם ווינדוס 8.1 הוא לא בנוי לעבוד עם ויינדוס 10, תחזור ל8.1" ואמר לי שאין להם מה לעשות עם זה. אני רותח מזעם. נערך 2017 בינואר 98 שנים על-ידי Tsachi E
פורסם 2017 בינואר 98 שנים ומה הקשר לשרות לקוחות ? בכל החברות בעולם בשלב מסוים של חיי המוצר/מחשב מפסיקים לפתח תמיכה במערכות הפעלה חדשות יותר. אתה היית צריך לבדוק לפני השידרוג אם המחשב שלך תומך בחלונות ל 10
פורסם 2017 בינואר 98 שנים האמת, התשובה שלהם בסדר גמור. הכותרת של הדיון והדרך בה ניסחת את כל הסיפור רק שמה אותך באור לא טוב.
פורסם 2017 בינואר 98 שנים אם רק היית עושה חיפוש קטן לפני השידרוג אז היית רואה שהדבר הריאשון שכתוב בצורה מובלטת ומודגשת בעמוד הדריוורים של המחשב , זה שהוא לא תומך ב WIN10. http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/xps-8300/drivers לצערי הפשלה פה שלך ולא של שירות הלקוחות שלהם נערך 2017 בינואר 98 שנים על-ידי lompy
פורסם 2017 בינואר 108 שנים לא מדויק. כתוב שם שהוא לא נוסה ע"י דל עם חלונות 10 ולכן עלולות להיות בעיות. אז הדרך היא לנסות לבד (עדיף אחרי גבוי) ואם יש בעיות לחזור אחורה. אפשר לחזור אחורה בקלות תוך שלושים יום מהשידרוג. בדל האישי שלי שיש לו את ההודעה הזאת חלונות 10 עובדת בלי שום בעיה. בינתים........ נערך 2017 בינואר 108 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2017 בינואר 108 שנים מחבר ציטוט של lompy אם רק היית עושה חיפוש קטן לפני השידרוג אז היית רואה שהדבר הריאשון שכתוב בצורה מובלטת ומודגשת בעמוד הדריוורים של המחשב , זה שהוא לא תומך ב WIN10. http://www.dell.com/support/home/us/en/04/product-support/product/xps-8300/drivers לצערי הפשלה פה שלך ולא של שירות הלקוחות שלהם המחשב שלי הוא 8700 ולא 8300 כמו בקישור שנתת. הוא אמור לעבוד עם ווינדוס 10. למעשה סדרת 8700 כבר היום באה עם 10 ככה שהטיעונים שלכם לא תופסים. נערך 2017 בינואר 108 שנים על-ידי Tsachi E
פורסם 2017 בינואר 108 שנים מחבר ציטוט של Ivan ומה הקשר לשרות לקוחות ? בכל החברות בעולם בשלב מסוים של חיי המוצר/מחשב מפסיקים לפתח תמיכה במערכות הפעלה חדשות יותר. אתה היית צריך לבדוק לפני השידרוג אם המחשב שלך תומך בחלונות ל 10 שרות הלקוחות שלהם הוא בין הגרועים בארץ ולא אני אומר את זה, רוב הביקורות ברשת אומרות את זה. תעשה חיפוש קצר ותיווכח. ההבדל בין רמת השרות של שלוחת דל בארץ לבין זו באירופה ובארה"ב הוא הבדל של שמיים וארץ
פורסם 2017 בינואר 108 שנים בפתיחת הדיון רשמת 8600 ואחר"כ 8700 סביר שבגלל זה קיבלת קישור ל8300, בכל מקרה יש המון דרייברים ל10 כולל עדכון ביוס. עדכנת אותם? עם עדכון הביוס הייתי מחכה (אני לא) בתור המלצה.
פורסם 2017 בינואר 108 שנים ציטוט של Tsachi E שרות הלקוחות שלהם הוא בין הגרועים בארץ ולא אני אומר את זה, רוב הביקורות ברשת אומרות את זה. תעשה חיפוש קצר ותיווכח. ההבדל בין רמת השרות של שלוחת דל בארץ לבין זו באירופה ובארה"ב הוא הבדל של שמיים וארץ חיפשתי, זה מה שמצאתי: http://www.mobilityfreak.co.il/index.php?q=node/1766 http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000801909
פורסם 2017 בינואר 108 שנים אתה הבאת מנסוינך ובמקרה שלך הם כנראה היו בסדר. מי יודע איזה מודל אמרת להם שיש לך .........
פורסם 2017 בינואר 108 שנים מחשבי מותג תמיד סבלו מיבואנים/נציגים גרועים בארץ. הכל קומבינות. בעלי החברות רק רוצים לחסוך כסף. נתח השוק יחסית קטן, במדינה שגם כך קטנה. עבדתי פעם אצל יבואן/נציג רשמי של מותג גדול. שמכר גם נייחים וגם ניידים. כל מערך השירות הטלפוני היה 3-4 אנשים. דובר ערבית. דובר רוסית. ודובר איטית. (קול נחמד שמדבר לאט) רוצה שירות בערב? אין. 18:00 כולם הביתה.
פורסם 2017 בינואר 178 שנים ציטוט של ag43 לפחות תציין את שם נותן השירות. בישראל זה מתחלק בין כמה חברות. המוקד של DELL זה אותו מוקד (בארץ). מי שבא אליך הביתה, זה מישהו אחר, שאליו כנראה התכוונת. מנסיוני, אתה יכול להתקשר לשלוחה בחול ולבקש מהם עזרה. הם כבר ידאגו להעביר את זה הלאה. אבל לא בטוח שזה עובד גם ללקוחות פרטיים. אבל שווה לנסות. בקשר לדרייברים. יש לקחת את שם החברה של הרכיב שלא עובד ולנסות לחפש דרייבר אצל היצרן. נערך 2017 בינואר 178 שנים על-ידי Zeev86
פורסם 2017 בינואר 178 שנים ציטוט של Ivan אתה הבאת מנסוינך ובמקרה שלך הם כנראה היו בסדר. מי יודע איזה מודל אמרת להם שיש לך ......... במקרה כזה תמיד כדאי להוריד את הכלי של DELL של בדיקת חומרה שמוצע בכל פעם שמפנים אותך לדף הדרייברים, והוא כבר בעצמו ימצא את מודל המחשב.
פורסם 2017 בינואר 178 שנים נראה לכם היגיוני שהוא קונה מחשב מותג אז אין תמיכה בגלל שהוא התקין וינדוס 10? אה כן... זה השירות המזלזל בארץ. אני מבטיח לכם שאם זאת הייתה חברה גדולה הם היו תומכים ועוד איך. אבל שזה בן אדם פרטי .. דווקא תפסתי מהשירות של DELL בארץ נערך 2017 בינואר 178 שנים על-ידי proevo4ever
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.