כרטיסי מסך חיצוניים בחיבור Thunderbolt 3: התחרות מתגברת - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיסי מסך חיצוניים בחיבור Thunderbolt 3: התחרות מתגברת


yonatan.mendelson

Recommended Posts

איך זה עובד בעצם? זה פשוט רכיב חיצוני לכל דבר? הריי המעבד לא מדבר ישירות עם הכרטיס מסך דרך הBUS של המחשב? קצת כמו אפשר לאמר כרטיס מסך דרך הCLOUD? מה ההבדל באמת בביצועים בין חיבור ובין שהמעבד מדבר ישירות על הBUS? כאילו זה היה יכול להיות כל דבר אחר חוץ מכרטיס מסך, פשוט בDIRECTX נניח במקום לדבר עם הכרטיס שעל הBOARD הוא מתקשר עם הכרטיס החיצוני דרך הPORT?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של T_A

מהירות Thunderbolt 3.0 שווה ערך ל PCI 3.0 X4 או PCI 2.0 X8 , זה טוב לרוב הכרטיסים אבל אל תצפו לדחוף 1080 למקסימום.

כן, 1080 מאבד המון במעבר לpci-e X4... הוא מאבד 4% P:

https://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_1080_PCI_Express_Scaling/24.html

מה שכן זה נכון שזה לא שווה לשולחני עם נניח 6700K ב OC (בגלל המעבד ועוד, יש ביקורות עם ביצועים) אבל זה עדיין מעולה ויספק ביצועים טובים ומספקים עם 1060 או 1070 נניח.

 

לגבי אם זה שווה או לא זה תלוי ביישום, אם אתה צריך עם מעבד חזק אבל לא כרטיס מסך חזק כשאתה לא בבית ומשחק אז זה עדיף על מערכת נוספת.

התחנה הכי זולה היום עולה 300$, מערכת שתבנה ב 300$ לרוב תהיה חלשה ממה שיש בנייד חזק,  רק מעבד ברמה של 6700HQ עולה 200$... מה עם לוח, , מארז HDD/SSD, ספק וכו'...
כן, אפשר לבנות מערכת ב 300$, היא לא תהיה ברמה של מה שכבר יש לך בנייד. (מחיר הכרטיס מתווסף ל 300$ האלו בכל מקרה)

 

סביר שמחשב גיימיג עם 1060 או 1070 יהיה זול יותר משילוב של מחשב עם מעבד חזק, כרטיס חלש שעדיין כולל חיבור TB3 + התחנה + כרטיס 1060/1070 בהתאמה, אבל את התחנה קונים פעם אחת ואז אפשר לשדרג, את הנייד לא.

ונייד כזה יהיה גדול וכבד מנייד ללא כרטיס חזק...

 

אם אתה לא צריך , אין פה שאלה בכלל.

 

אני אישית חושב שבעתיד הלא רחוק נראה יותר ויותר מחשבים עם כרטיס מובנה חזק כמו ה *iris 580  עם חיבור TB3 כדי להפוך לתחנת משחקים בבית.

בדרך ובא לך לשחק קצת ? שחק על LOW על המובנה,  מגיע הביתה מחבר לך איזה *1060/70/80.

* ברור שהכוונה לכרטיס שיהיו רלוונטים כשזה יקרה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר בין זה לבין TB3 ?

ראית את הגודל של הכבלים האלה (וצריך גם חיבור ענק) ?
ראית את המגבלת אורך של אותם מאריכי PCI-E ? 

נראה אותך מוצאת מאריך PCI-E באורך של כבל TB3.

 

 

זה ממש אבל ממש לא ישם עבור חיבור כרטיס מסך לנייד, מה גם שזה יחייב הפעלה מחדש למחשב בעוד ש TB3 לא...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של 1stcowgirl

מה אומר לך המושג "CUSTOM PC"? הידעת שניתן להאריך ולהציב את חיבור ה PCI-E היכן שאתה רוצה? זה פשוט כבל מאריך ל PCI-E, כך ניתן להציב כרטיסי מסך או כל רכיבי PCI אחרים הרחק מהתופת.

לא חושב שניתן לחבר ולנתק (הוט פלאג) תוך כדי עבודה. לכן זה עדיין לא קיים כיציאה חיצונית. אבל כדאי לפתח. יאפשר לצמצם את הלוח לסנטימטרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שזה דווקא כן שימושי.

נניח יש לי מחשב נייד שהוא לא של גיימניג וחשבתי שהכרטיס מסך הסביר שלו יספיק לי לפיתוח גרפיקה. אבל הבעיה המרכזית של וכרטיסי מסך זה החום. הנייד שלי פשוט מתחיל להפעיל את המאוור ולהשתנק אחריי 2 דקות רצופות של גרפיקה כבידה. אי אפשר לפתח ככה על מחשב כזה.

עכשיו, במקום לקנות חדש לפיתוח אני יכול פשוט לקנות את התחנת עגינה הזו. למרות שאז אני כנראה אצטרך לקחת את התחנת עגינה איתי כי אני לא הולך לקנות תחנת עגינה בכל מקום שבו אני יעבוד עם הנייד(או אוליי תחנה לכל מקום ואז אני אצטרך להסחב עם כרטיסי מסך)

למרות ש... אפילו תחנת עגינה זולה עם כרטיס מסך זול יהיה יותר טוב ממה שהלפטופ שלי יכול לעשות. כי אי אפשר ממש לעבוד על לפטופ שהוא מתחיל לאבד יציבות בעיבוד תמונה בגלל חום. זה בילתי אפשרי לפתח עליו.

אז אם יש תחנות כאלה זולות, כאילו עם כרטיסים זולים זה יכול להיות מעולה.

 

בנוסף, אם אתה כן מחליט לקנות מחשב גיימניג נייד עם כרטיס חזק, נראה לי שחלק גדול מהמחיר הולך על העובדה שהכרטיס מסך צריך לעבוד בתנאי איוורור הרבה יותר קשים. יש מצב שלקנות לא של גיימינג, פלוס התחנת עגינה הזו יצא יותר משתלם ממחשב גיימינג מבחינת מחיר\ביצועים.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הציגו פה ושם גם תחנות עגינה ניידות, זה כולל GPU, כמה והיו גם כאלה עם נוספת ככה שחיבור הכרטיס לא יפגע בחיי הסוללה של הנייד.

קומפקטי מאוד אבל לא ניתן לשידרוג...

 

עריכה: 

http://hexus.net/tech/news/peripherals/85697-thunderbolt-3-external-graphics-demoed-idf-2015/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...