הספירה לאחור: AMD תחשוף דור חדש של ליבות גראפיות בתוך מספר ימים - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הספירה לאחור: AMD תחשוף דור חדש של ליבות גראפיות בתוך מספר ימים


yonatan.mendelson

Recommended Posts

אכתוב את מה שכתבתי שם: יש סצינה אחת שכתוב על השלט "POOR VOLTA", והאמת זה מעט מלחיץ אותי! אישית אני ענייה אבל אעדיף כרטיס ירוק בכל יום בשנה. האם הסרטון הזה הוא אמיתי ואמנם יש כרטיס שמנצח את 1080 בהרבה פחות כסף.... אז זה משמח מאד! ניסיון העבר לימד אותי שAMD מצליחה להביא תוצאות מרשימות כאלו על חשבון צריכת החשמל. אז אם יש כרטיס שמנצח את 1080 אבל אוכל 300W ..... זה ממש לא לטעמי! (איזור ה180-200 WAT ואני קונה) כנ"ל לגבי ה . אבל נהיה חכמים כשיגיעו למדפים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יפה שהדבר היחיד שאת מבינה זה ביצועים וצריכת חשמל NVIDIA הכניסו טריקים לכרטיסים שלהם מאז מקסוול כדי להוריד בצריכה חשמל וזה היה להוציא חצי מהארכיטקטורה של קפלר ולהשאר עם כרטיס שהדבר היחיד שהוא יודע לעשות זה ביצועים ב DX11 AMD טובים יותר ב DX12/VULKAN טובים יותר בעיבוד בהמון המון יש להם תמיכה ב שזול משמעותית מ GSYNC הם לא נטשו תמיכת CF לכרטיסי שוק ביניים כמו שנוידיה עשתה ל 1060 עם חוסר תמיכת SLI בנתיים הכרטיסים של יודעים לעשות הרבה יותר עבודה מאשר כרטיס נוידיה יודע לעשות כמובן שזה בא על חשבון כמה וואטים יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה גם הסיבה ל POOR VOLTA אם נוידיה רוצים ארכיטקטורה ל DX12/VULKAN הם יצטרכו לוותר על היעילות שלהם ולהיות שווי ערך ל כמו ש KEPLER היה מול GCN1 למרות ש GCN1 תמסך ב ASYNC COPMUTE ו KEPLER לא (כלומר KEPLER לא היה מתקדם כמו GCN1)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...