I7-6700K תומך ב DDR4-3000 ? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

I7-6700K תומך ב DDR4-3000 ?


SomeOneDudOrg

Recommended Posts

כעקרון, המעבד שלך תומך בזכרונות בתדר עד 2133, אך אפשרי לעשות למעבד ולזכרונות, ובכך לגרום להם לעבוד בתדר יותר גבוה, במידה והזכרון מוצהר כאחד כזה.

מה גם שהחומרה שלך, מעבד, , לא יודע מה לגבי הספק כוח - אני מאמין גם אחד מהטובים והחזקים, היא אכן מתאימה ל-OC.

 

השאלה היא אחרת:

כמו שאתה אומר שרק קנית את המחשב החדש הזה כבר עם זכרונות בתדר 2133, מה פתאום גורם לך מייד לרצות להחליף את הזכרונות רק בגלל התדר?, מה השימושים שלך במחשב לרוב?

 

כי העניין  הוא, שתדר הזכרונות, לרוב זה פרמטר זניח בביצועי הזכרונות ברוב השימושים.

אלא אם כן אתה בתדירות עובד במחשב עם אילו תוכנות שאכן תדר הזכרונות באמת משפיע בהן, וצריך עוד למצוא תוכנות כאלו, אם אתה מבין אותי.

 

בקיצור, מה הסיבה האמיתית בגללה אתה רוצה בתדר יותר גבוה?, תפרט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב השימוש זה VMware חוץ מיזה לפעמים לא הרבה קצת משחקים יד לי 32 גיגה אני רציתי לדעת אם כדי לקנות עוד 32 זהה או להחליף את מה שיש לי לתדר גבוה יותר, אני מבין ש"צוואר בקבוק" שיש לי כרגע זה כאילו המעבד כי מבחינת הלוח הוא תומך אפילו מעבר, יש צפי ל i7 חדש עם סוקט 1151 ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי, עבור VMWARE לא ממש משנה התדר של הזכרונות, אלא יותר הכמות, הנפח של הזכרונות, שיתקנו אותי אם אני טועה, כי שנים כבר לא השתמשתי בתוכנה :).

 

שאלה אחרת, אם הבנתי נכון, כיום יש לך 32GB , ואתה רוצה עוד 32GB?O.o

למה?, אתה מרגיש שחסר לך הכמות שיש לך עבור עבודה תקינה של התוכנה, בנוסף תוכנות אחרות שרצות אולי ברקע, כמה נצילות אתה רואה?

כי לדעתי, אפילו ל-VMWARE אמור בהחלט להספיק 32GB ועוד להשאר לתוכנות נוספות ברקע, גיימינג בכלל מספיק 16GB, אפילו 8GB מספיק אם זה גיימינג קל כמו שאתה אומר...

 

בכל מקרה, אם לא משנה מה, מסיבה כלשהי (מסתורית עבורי לפחות) תחליט להוסיף , אז אין טעם להחליף את שלך רק בגלל תדר יותר גבוה, לדעתי סתם ביזבוז כסף שתמורתו לא תרגיש כמעט הבדל בביצועים, אם בכלל.

אלא פשוט להוסיף זהים לאלו שכבר יש לך.

 

מבחינת מעבדים: בעוד חודשים ספורים, בתחילת 2017, תשחרר את הדור הבא שלה של המעבדים, i3\i5\i7, שלפי מה שהבנתי ישתמשו באותו הסוקט כמו המעבדים שלה היום, ז''א 1151, כמו הלוח אם שלך.

אבל במקביל איתם יצאו גם לוחות האם המועדכנים, כלומר אותו סוקט כמו היום אך עם ערכות שבבים חדשות, כגון סדרת ה-200, להבדיל ממה שיש כיום, לדוגמה אצלך, ערכת שבבים מסדרת ה-100 (Z170).

אבל איך עניין המעבדים החדשים קשור לשאלה שלך ההתחלתית לגבי , ועוד במחשב שקנית רק לא מזמן?O.o, מה גם שלקחת מעבד ולוח אם בהחלט טובים וחזקים...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי @JentuS 

התוכנה VMware משמת אותי ללימוד עצמי בעיקר וגם מעבדות, כל מערכת לרוב לוקחת 4G ונגיד לFW ול smart management server אני נותן לכל אחד 1G, אבל נגיד לשרת exchange ולשרת CA אני נותן קצת יותר ואני חושב שזה קצת 32...

 

בכל מקרה רציתי לשמוע דעות האם באמת יש כזה שינוי מורגש בתדר עבודה של הRAM,

 

בנוגע ללוח אם אני לא חושב שאני הולך להחליף בזמן הקרוב כי אני חושב שהלוח טוב מאוד רק אולי אולי את המעבד בבו הזמן אני יחליף ניראה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...