ביקורת שלילית על KSP - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת שלילית על KSP


Sh_Dor_Lq
 Share

Recommended Posts

תאכלס אני מבסוט על KSP הלכתי לקנות בבלאק פריידי מסך גיימינג למחשב תאכלס המוכר ניסה להציע לי משהו יותר יקר 

עם 144HZ ואני רציתי משהו עם 75HZ קצת יותר זול והוא אמר שנגמר במלאי תוך 2 דק' בדק לי אמר לי שהוא שריין לי את המסך בסניף שיש אותו במלאי ושאני אלך לקנות ... הכל טוב 

עוד חוויה טובה קניתי מחשב ביום שישי או חמישי אני לא זוכר תוך שעתיים-שלוש המחשב היה מוכן שלחו לי אסמס לבוא לקחת .

בגדול KSP עדיין לא עשו איתי פאדיחה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ציטוט של Yarin Shoi

תאכלס אני מבסוט על KSP הלכתי לקנות בבלאק פריידי מסך גיימינג למחשב תאכלס המוכר ניסה להציע לי משהו יותר יקר 

עם 144HZ ואני רציתי משהו עם 75HZ קצת יותר זול והוא אמר שנגמר במלאי תוך 2 דק' בדק לי אמר לי שהוא שריין לי את המסך בסניף שיש אותו במלאי ושאני אלך לקנות ... הכל טוב 

עוד חוויה טובה קניתי מחשב ביום שישי או חמישי אני לא זוכר תוך שעתיים-שלוש המחשב היה מוכן שלחו לי אסמס לבוא לקחת .

בגדול KSP עדיין לא עשו איתי פאדיחה .

 

בסדר גמור ואני שמח מאוד בשבילך שהכל הלך חלק בשלב הקניה. בדרך כלל אין איתם כלל בעיה בעת הקניה. הבעיות מתחילות לאחר הקניה כשאתה זקוק לשירות שלהם.

מקווה מאוד בשבילך שלא תצטרך להגיע לשלב הלא נעים הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

אז נראה שיש פה כמה בעיותת חוסר שירותיות, כן קשה להתמודד עם לקוחות הישראלים ללא ספק מנגד גם נותני השרות בארצנו בלי קשר כרגע לרשת או לאותו מוכר חסרים בהרבה מקרים את הגישה השירותית שיכולה להפוך בקלות כל עם לקוח.

דווקא שווה להתייחס למקרה הראשון ונגיד שהמוכר צודק יש שריטות בלוח אם וזה מבטל את האחריות (טכנית ראינו שהלוח בסדר וגם הכרטיס קול בסדר ) להגיד שלקוחות שקרנים ובני זונות נראה לכם הגיוני???גם להגיד לא ללקוח צריך לדעת איך.

הבעיה השניה והיא חמורה  אף יותר לטעמי  וגם זה תופעה קיימת אצל הרבה מקומות זה שאנשים אשר מוכרים ונותנים שרות על מוצר כלשהו לא מבינים בו, עכשיו זה לא בושה להגיד שאתה לא יודע וצריך לבדוק יותר בעייתי זה כאשר מטעים לקוחות גם אם בלי כוונת זדון.

לפני מספר שנים נגשתי ל אייבורי להרכיב מחשב, היה לי את כל המפרט מוכן אחרי שגם התייעצתי פה עם החברים בפורומים, המוכר ניסה לדחוף לי מוצרים אחרים בטענה שזה יותר טוב ושאל אם אני רוצה שהמקצוענים שלהם ירכיבו לי את החלקים הסברתי לו יפה שזה המפרט אלו המקט"ים שיביא את כל מה שצריך וזהו  לא רציתי לקחת סיכונים היו אז הרבה שמועות ברשת על כך שמקבלים חלקים אחרים ממה שהוזמנו לא יודע עד כמה זה היה נכון אבל סומך על עצמי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלקוח הישראלי חרא כי השירותיות פה פח ועובדים על כולם. זה תהליך שהשתרש אחרי המון שנים של יחס מסריח ללקוחות.

לדוגמא - חברות הסלולר שהיו משקרים חודש אחרי חודש על מתנות/ חבילות וכל מיני הבטחות שלא עמדו בהם. 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בא מהשוק הזה... אז אני יודע קצת איך הוא מתנהל... 

מצד אחד הלקוחות הישראלים הם הלקוחות הכי גרועים חוץ מההודים (שהם הכי הכי גורעים)

הלקוח הישראלי מאוד שקרן, רמאי ,ותחמן. מה שיוצר אצל המוכר סוג של מנגנון הגנה נגד הלקוחות.

כמו מאבטח בשדה תעופה כל אחד חשוד עד שלא הוכח אחרת.

כמובן שזה לא מיצג  את  כולם... אבל אם בא אליך לקוח עם טלפון שקנה ואומר שהטלפון שמכרת לו זה זבל 

כי אי אפשר לענות איתו לשיחות, ואז מתברר שכאשר יש שיחה הוא גורר את העיגול האדום (הניתוק) במקום את הירוק(לענות*)

אז אתה מבין שנפלת פה על אורק עצבני ( והרוב הם כאלו)

המיעוט הם אנחנו החננות של המחשבים שבאים עם "ברקוד"\מוצר מוכן מהבית , קונים והולכים, לקוח חכם ונדיר.

 

אבל מצד שני KSP הם רמאים... וזה קצת ידוע... כמו הסיפורים שהם מוציאים חלקים ממחשבים ואז מוכרים מחשבים "מסורסים" בזול יותר

ואת החלקים מוכרים בנפרד ללקוחות אחרים. 

 

ולי ספציפית היה נציג איכותי ששומר חוק בישראל! והסיפור שהיה כך היה.

 

קנו לי מקלדת מתנה של LOGI יקרה ב 545 אם אני לא טועה... אחרי 3 שעות! כן כן כן 3 שעות מרגע שקנו לי את המקדלת (שהיא סגורה ולא נעשה בה שימוש כלל !)

חזרתי לבטל את העסקה כי אין לי שום צורך בה, חזרתי עם מי שקנה לי את המקדלת כדי שהכסף יוחזר לו לכרטיס.

המוכר ראה שהחשבונית נעשתה לפני 3 שעות ( והוא היה גם אותו המוכר!!!) ואז בשיא החוצפה , "טוב אני מוריד לך 5% , כי זה החוק במדינה" 
עזבו את זה שזה חרטא אחד גדוללללל ושהמוכרים האלו משקרים לכם שאומרים לכם שצריך להוריד 5% ... כי יש כמה רבדים לחוק... ציינתי לו שגם אני עובד

בחברה דומה לשלו ושאם בן אדם מחזיר אחרי 48שעות ניתן להחזיר לו את מלו הכסף (כמובן שהמוצר סגור!! ולא נפתח ולא נעשה בו שימוש!!!)

הוא התעקש הוא חייב למלא את החוק כי הוא אזרח שומר חוק , אין בעיה... ואז הוא אומר אז אני מחזיר לך 515 ש"ח , אני לא מחשבון מדעי , אבל זה היה נראה לי 

הגיוני... בדרך הביתה חשבתי על זה שהסכום לא מסתדר לי ... הגעתי הביתה פתחתי מחשבון וכן הוא גנב לי כסף ... זה אומנם רק 3 שקלים שהוא גנב... אבל תחשבו מעוד כמה אנשים

הם גנבו את ה 3 שקל האלו...שיטת המצליח בפעולה...

בקיצור KSP כן חברה של נוכלים ואין לי בעיה שיתבעו אותי... יש לי הוכחות וגם להם יש הוכחות שאני צודק(חשבוניות של העסקה וביטול העסקה... וגם להם במערכת יש... אז אי אפשר ממש לברוח מהאמת )

נערך על-ידי Pleomax
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שה3 שקלים האלה לא עשו אותו עשיר.

ואפילו אם הוא עושה את זה כל הזמן זה יוצא בסוף החודש גרושים.

 

לדעתי העניין פה זה שהוא פשוט זרק *** ברמה הכי חצופה שיש.

לא היה לו כח בכלל לחשב כמה זה 5% אז הוא סתם זרק מספר הגיוני, העיקר להעיף את הלקוח כמה שיותר מהר.

זה מראה על הרמה של הבן אדם, ועל הסטנדרטים של הרשת. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של elikh

אני מניח שה3 שקלים האלה לא עשו אותו עשיר.

ואפילו אם הוא עושה את זה כל הזמן זה יוצא בסוף החודש גרושים.

 

לדעתי העניין פה זה שהוא פשוט זרק *** ברמה הכי חצופה שיש.

לא היה לו כח בכלל לחשב כמה זה 5% אז הוא סתם זרק מספר הגיוני, העיקר להעיף את הלקוח כמה שיותר מהר.

זה מראה על הרמה של הבן אדם, ועל הסטנדרטים של הרשת. 

 

 

מה שגם מצחיק, נגיד והוא רצה לזרוק אותי מהר , כי אני כביכול תופס לו זמן שהוא יכול בנתיים לנקנק מישהו אחר...

אבל החנות הייתה ריקה!! ( זה סניף רמת גן *) בערב , אנחנו היינו היחידים בחנות חוץ מעוד מישהו שחיכה לאיזה פריט ממעבדה (אבל זה מחלקה שונה)

ואכן 3 שקלים לא עושים אף אחד עשיר... ובכלל זה גם אני לא חזרתי או התלוננתי להם... אבל את הנזק שלהם הם מקבלים כמו שעכשיו 

שאני "בוכה"\מתלונן על זה... הם מקבלים בזה את השם הרע שעובדים כושלים יוצרים...

בסופו של יום הרשת\החברה זה העובדים שלה... העובד או מנהל  זה הפנים של של החברה...וזה נכון לגבי כל חברה...

הבעיה נוצרת כאשר לוקחים כל מיני לא יוצלחים ונותנים להם משכורת מינימום וזורקים אותם למים...

זה מחלה ברשתות המחשבים בארץ... רק בחנויות יהיו לרוב עובדים מאוד איכותיים גם מבחינת שירות וגם מכירה ( כמו RMS, TMS , זיגזאג וכדומה)

 

רשתות כמו אייבורי , KSP ובאג...תמיד יש עובדים גרועים...ולא שהם גרועים כי הם לא חכמים או אנשים רעים...

הם פשוט גרועים בתור נותני שירות, הם שם נטו למכור זאת המשוכרת שלהם, והצד השירותי נזנח. כל החברות האלו מחפשת אנשי מכירות ולא אנשי שירות. 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Sh_Dor_Lq

תוכל להרחיב לגבי השאלה שלך?

אני לא מבין למה אתה מתכוון עם ה"למה" הזה.

אם היתה לו חוויה רעה עם אדם ספציפי בסניף ספציפי, למה זה  "מן הסתם מתייחס גם לרשת כולה" ?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

 

הבן אדם מייצג את הרשת, והיא מתנערת מלקחת אחריות עליו, בכך שהיא לא מגיבה לתלונה של פותח השרשור.

בדיוק כמו שבצבא אסור לחייל ללכת מרושל כי הוא מייצג את כלל הצבא.

 

בלי קשר, הועלו פה על ידי עוד כמה אנשים (כולל אותי) כמה בעיות נוספות שנתקלנו בהן, אז קשה להגיד שזה מקרה פרטני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור, לא אמרתי שהוא לא מייצג את החברה ולא דיברתי על שום תגובה נוספת שהגיעה בדיון הזה. דיברתי על המשפט הזה שלו, שהגיע בתחילת הודעת הפתיחה של הדיון עוד לפני שהיתה פה אפילו תגובה אחת נוספת. זה שיש לו חוות דעת שלילית על עובד מסויים בסניף מסויים, זה בהגדרה לא "מן הסתם מתייחס גם לרשת כולה". יכול להיות שזה כן מתייחס, בהתאם לנסיבות, אבל זה לא "מן הסתם".

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהכוונה הייתה שהוא פתח את השרשור כי הבעיה עם הרשת כולה (כי הם לא מתייחסים לתלונה שלו), ולא בגלל בן אדם ספציפי.

אחרת מן הסתם, הוא לא היה פותח שרשור כדי לרדת על בן אדם.

אולי בחירת מילים פחות מוצלחת, אבל לא נראה לי שאם במקום "מן הסתם" הוא היה רושם "וגם" אז המשמעות של השרשור הייתה משתנה.

נערך על-ידי elikh
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של elikh

אולי בחירת מילים פחות מוצלחת, אבל לא נראה לי שאם במקום "מן הסתם" הוא היה רושם "וגם" אז המשמעות של השרשור הייתה משתנה.

המשמעות אולי לא היתה משתנה, אבל מה שבטוח היה משתנה זה שאני לא הייתי תוהה למה נראה לו שזה "מן הסתם".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Milford Cubicle

המשמעות אולי לא היתה משתנה, אבל מה שבטוח היה משתנה זה שאני לא הייתי תוהה למה נראה לו שזה "מן הסתם".

סליחה שאני לא מצטיין בכתיבה אבל אתה לא צריך להיות כל כך קטנוני? ברור לכולם מה מכוונתי מתוך המשפט הזה.

לשאול "למה" על משפט מורכב שלם זה ברור? התשובה היא לא, אז פשוט שאלתי אותך.

באמת שההתכתבות הזאת מרגישה לי מיותרת כי הכל כאן ברור לכולם וכמו elikh כתב לך, אותו אדם מייצג את הרשת ובנוסף הרשת לא מגיבה בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...