מחפש לוח אם טוב למחשב גיימינג ללא הגבלת תקציב - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש לוח אם טוב למחשב גיימינג ללא הגבלת תקציב


duzapz

Recommended Posts

א. באופן כללי לא יהיה הבדל (מורגש) בביצועים בין לוח האם היקר ביותר שקיים לבין לוח האם הזול ביותר. כל ההבדל הוא בתכונות שמציע לוח האם. לכן חשוב לדעת מהן הדרישות המדוייקות שלך מלוח האם.

 

ב. חוץ ממגבלת הגודל של לוח האם ל ATX האם יש לך עוד דרישות כמו תמיכה במערך כרטיסי מסך, תמיכה בהמהרה וחיבורי 3.1, תמיכה בזיכרון בנפח של 64GB וכד'? מה לגבי העדפה ליצרנים מסויימים - האם יש חברות שאתה מעוניין לקנות מתוצרתן או לחילופין - להימנע מקניית שלהן? האם יש לך העדפה לגבי החנות ממנה תקנה את לוח האם? זה יכול להשפיע על מבחר לוחות האם ועל המחיר (לכל חנות יש מבחר לוחות אם שונה ומחירים שונים). מה לגבי הגבלה על המחיר - האם אפשר להציע שעולה מעל 2000 ש"ח?

 

באופן אישי אני חושב שעדיף לקנות לוח אם בעל 6 שלבי ייצוב מתח למעבד, במיוחד אם מדובר במעבד i5 ומעלה. רק שיהיה ברור - זו העדפה אישית שלי ולא חובה.

 

ג. בהנחה שאתה מעוניין בלוח אם שתומך בהמהרה (אחרי הכל, בחרת מעבד שמיועד להמהרה) ובמערך כרטיסי מסך, אני הייתי הולך על לוח האם MAXIMUS VIII RANGER של Asus שנמכר בפלונטר ב-765 ש"ח (קישור). בהתחשב במחיר שלו (בחנויות אחרות הוא נמכר בכ-200 ש"ח יותר) זהו כנראה לוח האם המשתלם ביותר לשימושים הנ"ל שתוכל למצוא. אם אתה לא מעוניין בהמהרה או במערך כרטיסי מסך ואתה כן מעוניין לחסוך, אני הייתי בוחר ב H170 PRO GAMING של שעולה כ-600 ש"ח. אם אתה ממש רוצה לחסוך כסף, אפשר לבחור בלוח כמו ה B150M-A או ה B150M-C של שעולים בסביבות ה-400 ש"ח. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני מחפש לוח ל 6700K וקשה לי מאד להחליט לגבי המקסימוס רנג'ר הבנתי שיש אחוז דיי גבוה של תקלות עם הלוח הזה שפשוט מפסיק לעבוד אולי זה מסביר את מחירו הנמוך יחסית 

מה עם הGAMING 3 או 5 של גיגהביט יש למישהו נסיון איתם \,??

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...