מחשב נייד נוח ושימושי, קליטת WIFI מעולה, תקציב 7000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד נוח ושימושי, קליטת WIFI מעולה, תקציב 7000 ש"ח


Amir Chazan

Recommended Posts

שלום, אני מחפש חדש.

מבחינת ביצועים, בתאכלס אני כרגע מסתדר עם מבוסס I7 5600U עם 8 ג'יגה והארד דיסק מגנטי רגיל (לא SSD). המחשב שיש לי פשוט לא נוח לי לשימושים שלי. אני סטודנט ורוצה שנוח וכיף לעבוד איתו, גם בחוץ וגם בבית, ולהתנייד איתו ממקום למקום ושהוא לא ירגיש כמו צעצוע שביר.

מחפש קל, עם מסך מאט (אלא אם מדובר במקבוק פרו ואז הייתי מוכן להתפשר על זה), עם שתאפשר לעבוד 6-8 שעות בלי טעינה כאשר WIFI דולק (זאת דרישה הגיונית בכלל?).

בגדול הכיוון הוא לנובו T460 או איזה לטידיוט 14 אינטש. אבל זה לא באמת קריטי (אם היה לי תקציב הייתי קונה מקבוק 15" או סרפס בוק 13.5").

 

חשוב לי שתמיד אוכל להתחבר לנקודות WIFI זמינות ושהחיבור לא יקרטע. הבנתי שבמחשבים של העסק הזה עובד הכי טוב. מצד שני גם קראתי דברים טובים בנושא על ה-XPS של . איך מבררים על טיב רכיב ה-WIFI בניידים? על מה להסתכל במפרט?

 

הכיוון הוא כרגע לנובו T460 או לטיטיוד, או איזה XPS 13/15 בגימור מאט. הסתכלתי גם על מקבוק פרו 13" שנכנס בתקציב אבל נראה ממש מבאס המפרט. 

 

מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאכלס אני בעד הלנובו קרבון או t460, בעיקר בגלל מסך מאט והטראקבול (הגולה האדומה).

 

בגדול אני גם מתעניין במקבוק פרו 15. אבל הוא נושק ל10 אלף ומגיע עם 8 גיגה ראם שזה קצת מבאס. אומנם המסך שלו מבריק אבל זה לא כזה נורא אולי. אומנם השימוש שלי במחשב הוא בעיקר 'משרדי' (סטודנט) אבל יהיה נחמד מדי פעם לצפות בסרט על מסך איכותי. 

 

חשוב לי שתהייה טובה וקליטת wifi טובה, עבודה עם הרבה טאבים פתוחים בדפדפן, ושימושיות ונוחות.

 

גם xps15 נראה לי סבבה (בגירסאת מאט fhd) אבל יש לי ניסיון לא מוצלח עם (אינספיריון 5000, מעבד 5600 מסך מגע; זמני גרועים, איכות חומרים ובנייה גרועה, טאצפאד גרוע).

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור מחשב שנוח וכיף לעבוד איתו לאורך היום, חומרים איכותיים ובנייה טובה. ייתכן וגם ארצה להתחבר לווייפי ציבורי בשביל לצרוך בשידור חי.

 

המקבוק מלחיץ אותי בהקשר של יישומי , קריאה ועריכה של pdf (אני צורך הרבה תכני pdf ועושה הרבה highlights לטקסט) וכתיבה מתמטית (lyx וכאלה).

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...